Ik hoop dat laatste nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is mooi genoeg?Misschien kiezen ze voor humor? Of originaliteit? Of voor de tofste FOK!ker?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het stemmen heeft al een dagen geen nut meerZe kiezen nu zelf een winnaar en ik wacht nog steeds op de uitslag.
Hij had alleen beter een Rev kunnen kiezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had het gelezen ja maar was het topic kwijtWinnaar is overigens een prima keuzen, ik vinnum wel okay.
Dan heb je je prijs in 2010 in huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij had alleen beter een Rev kunnen kiezen![]()
Ach, wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan heb je je prijs in 2010 in huis
Jou vouw ik nog wel een keer dubbel als je weer in Den Bosch bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Morthill het volgende:
Hmm, vind het geen terechte winnaar. Waren een hoop betere covers imo. Deze is ook goed, daar neit van, beter dan RoyMaar niet goeg genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |