hee! ik heb in egypte een mooie shisha gekocht (dit is een shisha) ook wel beter bekend als waterpijp, deze heb ik goed mee de grens overgekregen en is nu in nederland ik ga binnenkort naar lloret en wilde ik hem eignelijk mee nemen incl appel tabak (geen hasj / wiet / drugs) mag dit?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
Waterpijp kan gewoon met het vliegtuig. Ik heb er zelfs 2 Amerika in gekregen wel iets kleiner waren ze.
Ze dachten alleen dat het Van Nelle Zware Shag weed ofzo was. Zat ook lange vloe bij maar mocht doorlopen nadat ik had uitgelegd wat shag was in Nederland kennen ze daar niet echt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
En als ze je niet geloven : wrijf er dan 3 keer over
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..