abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2011 @ 14:30:36 #276
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103874276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Bajskorv het volgende:
Op de terugweg uit de Alpen, dus een O&N in Munchen dit jaar. Duitse steden bevallen meestal wel goed, moet nog even wat uitzoeken qua uitgaan die avond.
Een heel andere kant van DL, maar Berlijn was top voor Silvester!
reset
pi_103874710
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Individual het volgende:

[..]

Een heel andere kant van DL, maar Berlijn was top voor Silvester!
Ja, ik heb inmiddels ook Hamburg en Dusseldorf gehad en beide waren goed voor een mooie avond. Veel leven op straat, warme wijn in de kou en goeie gezellige kroegen om in op te warmen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_103875778
Ik ga voor de vijfde of zesde? achtereenvolgende keer naar Berlijn *O*
pi_103887219
Jakarta dit jaar. iemand leuke tips of waarschuwingen? :P
  woensdag 2 november 2011 @ 19:48:29 #280
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103887952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Jakarta dit jaar. iemand leuke tips of waarschuwingen? :P
Voor O&N weet ik niet, maar vergeet het NHM gebouw niet. (er is meer dan alleen de tentoonstelling) Voor de J hebben wij Jerusalem gedaan dus Jakarta komt er (iig binnenkort) niet meer van.
reset
pi_103891438
Madrid it is. Iemand ervaringen met O&N daar? Zijn er nog bijzondere activiteiten?

Vorig jaar Silvester @ Berlin gevierd, wat een geweldig feest onder de Brandenburger Tor!
pi_103894055
Inderdaad. Twee jaar geleden O&N in Berlijn gevierd en wat was dat een vet feest.
pi_103905103
Nu effe een serieuze reactie. Ben nog nooit in MVD geweest tijdens O&N maar ik schat dat er vet veel mensen zullen zijn bij het plein voor ciudad vieja en dat de bars in de buurt zullen uitpuilen. Als dat niet is wat je verwacht kan je met de taxi naar pocitos, bij mvd shopping heb je veel leuke tenten, de leukste is pony pisador en een leuke disco is lotus club, maar die is zeker voor lokale begrippen duur.

Regel ook vet van te voren een hotel, zijn maar weinig hotels in MVD. Als je het kan betalen 4 points of NH
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 3 november 2011 @ 09:20:21 #284
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103906775
We zullen idd in Ciudad Viaja zitten en er zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar. Een glimmend hotel is me te onpersoonlijk dus alleen als het de enige optie is. Clubben doe ik al jaren niet meer aan dus dat boeit me niet zo. Vorig jaar zijn we net iets minder dan een uur in een club geweest in LA, en na middernacht waren we ook snel weer weg om op het strand en promenade verder te vieren.
reset
pi_103921416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:20 schreef Individual het volgende:
We zullen idd in Ciudad Viaja zitten en er zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar. Een glimmend hotel is me te onpersoonlijk dus alleen als het de enige optie is. Clubben doe ik al jaren niet meer aan dus dat boeit me niet zo. Vorig jaar zijn we net iets minder dan een uur in een club geweest in LA, en na middernacht waren we ook snel weer weg om op het strand en promenade verder te vieren.
Alle niet internationale hotels zijn kut en duur, veel plezier.

Als je gewoon netjes, veilig en schoon wil moet je echt naar een internationale keten toe en daar zijn er weinig van in MVD
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 3 november 2011 @ 18:06:42 #286
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103921822
Ach in Afrika, Azie en Midden-Amerika heb ik ook in 'gevaarlijke' steden en buurten in hostels gezeten. Zo gevaarlijk zal Uruguay niet zijn.
reset
pi_103922059
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef Individual het volgende:
Ach in Afrika, Azie en Midden-Amerika heb ik ook in 'gevaarlijke' steden en buurten in hostels gezeten. Zo gevaarlijk zal Uruguay niet zijn.
Ach, het hoeft maar één keer mis te gaan. Zelf ook een paar mnd bij Johannesburg gewoond, weinig problemen gehad. Huisgenote van me daar was echter na twee dagen al overvallen. Geen pijl op te trekken dus.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_103922070
OT: vorig jaar in Maputo gezeten (mozambique). Dit jaar nog niet bekend. :(
  donderdag 3 november 2011 @ 18:26:11 #289
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103922501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Ach, het hoeft maar één keer mis te gaan. Zelf ook een paar mnd bij Johannesburg gewoond, weinig problemen gehad. Huisgenote van me daar was echter na twee dagen al overvallen. Geen pijl op te trekken dus.
Natuurlijk, maar zo kan je in NL ook overvallen worden. Met een beetje common sense is de kans al een stuk kleiner.

Het centrum van Jo'burg was een dump trouwens. Eromheen waren wel wat mooie (zwaarbeveiligde) enclaves. De vriendin waar ik verbleef is uit ellende maar weer terugverhuisd naar Harare.

Maputo is super trouwens en het zou geen straf zijn om daar O&N te vieren. Te laat voor ons want de M is voor Montevideo.
reset
pi_103922636
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef Individual het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar zo kan je in NL ook overvallen worden. Met een beetje common sense is de kans al een stuk kleiner.

Het centrum van Jo'burg was een dump trouwens. Eromheen waren wel wat mooie (zwaarbeveiligde) enclaves. De vriendin waar ik verbleef is uit ellende maar weer terugverhuisd naar Harare.

Maputo is super trouwens en het zou geen straf zijn om daar O&N te vieren. Te laat voor ons want de M is voor Montevideo.
Harare ben ik niet geweest helaas (zijn net iets zuidelijker naar Mozambique gereden). Wel in Bulawayo geweest, dat was ook best een bende. Maar dat is Zimbabwe over het algemeen de laatste tijd wel.
pi_103924971
Ik ben in Londen. Geval is dat we met 14 man zijn, ik kan me zo voorstellen dat je dan veel pubs en barren al niet meer binnenkomt. We zijn nu aan het zoeken naar iets van een club feest waar we heen kunnen gaan
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_103925332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef Individual het volgende:
Uruguay is niet gevaarlijk, gaat meer om de andere 2 punten. Ik laat er mijn ipad, geld, CC en geld niet achter maar jou gebeurt toch niks dus jij kan het wel doen.

Maar zou gewoon doen wat je zelf wil, alleen is het dan nogal kansloos om het te vragen :')

[ Bericht 6% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 03-11-2011 19:35:49 ]
  donderdag 3 november 2011 @ 19:36:38 #293
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103925694
De eerste frustratie is er weer uit. :D

Nu begint het trollen weer, dan het onbeschofte. Dan grijpen de mods weer in, heb je weer een ban en begint het verhaaltje weer van voren. De DAM stories! _O-
reset
  donderdag 3 november 2011 @ 19:37:52 #294
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103925777
Nu nog even een sterke come-back DAM, je kunt het! :D
reset
pi_103927320
Je moet geen water naar de zee dragen
pi_103928509
Dit jaar in de lucht tussen Toronto en Europa, very exciting indeed ;)
pi_104070213
Iemand enige ervaring met oudjaar doorhouden in Düsseldorf/Antwerpen of een andere redelijk grote stad niet ver over de grens?
  maandag 7 november 2011 @ 12:45:43 #298
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_104071165
Misschien ietsjes verder naar Berlijn? Stuttgart lijkt me ook niet slecht, Dusseldorf/Antwerpen ook niet trouwens. Laat maat weten.

Wij hebben trouwens nu de ubergevaarlijke en/of ubersmerige hostels geboekt in Montevideo en Buenos Aires. Ik zie er zo tegenop! :P
reset
pi_104071779
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef buishuis het volgende:
Iemand enige ervaring met oudjaar doorhouden in Düsseldorf/Antwerpen of een andere redelijk grote stad niet ver over de grens?
Antwerpen was ik vorig jaar. Vond het wel leuk maar meer omdat we met een groep van 15 man waren. Qua sfeer in de stad maakt het denk ik niet uit of je het viert in Antwerpen of in Alkmaar ofzo. Twas niet dat ze hele pleinen vol hadden met een feest.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_104072266
We zitten in Berlijn met zijn 10en. Appartement vlakbij Brandenburger Tor en vliegen met KLM, was net zo duur/goedkoop als de trein.

Zin in!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')