Een heel andere kant van DL, maar Berlijn was top voor Silvester!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Bajskorv het volgende:
Op de terugweg uit de Alpen, dus een O&N in Munchen dit jaar. Duitse steden bevallen meestal wel goed, moet nog even wat uitzoeken qua uitgaan die avond.
Ja, ik heb inmiddels ook Hamburg en Dusseldorf gehad en beide waren goed voor een mooie avond. Veel leven op straat, warme wijn in de kou en goeie gezellige kroegen om in op te warmen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Een heel andere kant van DL, maar Berlijn was top voor Silvester!
Voor O&N weet ik niet, maar vergeet het NHM gebouw niet. (er is meer dan alleen de tentoonstelling) Voor de J hebben wij Jerusalem gedaan dus Jakarta komt er (iig binnenkort) niet meer van.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Jakarta dit jaar. iemand leuke tips of waarschuwingen?
Alle niet internationale hotels zijn kut en duur, veel plezier.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:20 schreef Individual het volgende:
We zullen idd in Ciudad Viaja zitten en er zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar. Een glimmend hotel is me te onpersoonlijk dus alleen als het de enige optie is. Clubben doe ik al jaren niet meer aan dus dat boeit me niet zo. Vorig jaar zijn we net iets minder dan een uur in een club geweest in LA, en na middernacht waren we ook snel weer weg om op het strand en promenade verder te vieren.
Ach, het hoeft maar één keer mis te gaan. Zelf ook een paar mnd bij Johannesburg gewoond, weinig problemen gehad. Huisgenote van me daar was echter na twee dagen al overvallen. Geen pijl op te trekken dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef Individual het volgende:
Ach in Afrika, Azie en Midden-Amerika heb ik ook in 'gevaarlijke' steden en buurten in hostels gezeten. Zo gevaarlijk zal Uruguay niet zijn.
Natuurlijk, maar zo kan je in NL ook overvallen worden. Met een beetje common sense is de kans al een stuk kleiner.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach, het hoeft maar één keer mis te gaan. Zelf ook een paar mnd bij Johannesburg gewoond, weinig problemen gehad. Huisgenote van me daar was echter na twee dagen al overvallen. Geen pijl op te trekken dus.
Harare ben ik niet geweest helaas (zijn net iets zuidelijker naar Mozambique gereden). Wel in Bulawayo geweest, dat was ook best een bende. Maar dat is Zimbabwe over het algemeen de laatste tijd wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zo kan je in NL ook overvallen worden. Met een beetje common sense is de kans al een stuk kleiner.
Het centrum van Jo'burg was een dump trouwens. Eromheen waren wel wat mooie (zwaarbeveiligde) enclaves. De vriendin waar ik verbleef is uit ellende maar weer terugverhuisd naar Harare.
Maputo is super trouwens en het zou geen straf zijn om daar O&N te vieren. Te laat voor ons want de M is voor Montevideo.
Uruguay is niet gevaarlijk, gaat meer om de andere 2 punten. Ik laat er mijn ipad, geld, CC en geld niet achter maar jou gebeurt toch niks dus jij kan het wel doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef Individual het volgende:
Ach in Afrika, Azie en Midden-Amerika heb ik ook in 'gevaarlijke' steden en buurten in hostels gezeten. Zo gevaarlijk zal Uruguay niet zijn.
Antwerpen was ik vorig jaar. Vond het wel leuk maar meer omdat we met een groep van 15 man waren. Qua sfeer in de stad maakt het denk ik niet uit of je het viert in Antwerpen of in Alkmaar ofzo. Twas niet dat ze hele pleinen vol hadden met een feest.quote:Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef buishuis het volgende:
Iemand enige ervaring met oudjaar doorhouden in Düsseldorf/Antwerpen of een andere redelijk grote stad niet ver over de grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |