In het hele centrum van Londen zijn veel pubs, clubs en restaurants te vinden, maar voor dit soort evenementen heb je vaak voorgeboekte kaarten nodig. Vuurwerk is bij de London Eye en daar moet je vroeg bij zijn, want het wordt erg druk. Een normale avond uit voor mij is meestal in lokale kroegen, maar dat is weinig toeristisch. Clubs doe ik al vele jaren niet meer, maar er zijn er genoeg die o&n feestjes organiseren. Wel ff kaartjes boeken. Het ligt veel aan je smaak en lokatie.quote:Op maandag 13 december 2010 13:37 schreef Oosten het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer het ook daar. Misschien kan je wel zeggen waar er op een normale uitgaans avond er wat voor 21 jarigen te beleven is? Ga er vanuit dat er op die plekken met O&N vast wat te doen is.
Mocht je met kerst in BA zitten, dan zouden we een biertje kunnen drinken...quote:
In Praia de Tofo heb ik alvast de mooiste sterrenhemels ooit gezien (al kan ik me inbeelden dat dat niet de essentie is van oudejaarsnacht).quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Skv het volgende:
Nou, bij het pijltje, Tofo Beach (Praia de Tofo)!
Jammer voor je want de DB is veel relaxter, zeker met dit weerquote:Op maandag 27 december 2010 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Berlijn dit jaar!van 30 december tot 2 januari feesten in Berlijn en daarna nog even door naar Karl-Marx-Stadt om de ouders van mn vriendin te zien. Mooi dit jaar met de auto heen! geen zin in treinen!
mja ik weet het, alleen heb ik geen kaartjes kunnen vinden onder de 15-160 euro per persoon. Daanaast ga dus ook nog naar Chemnitz (Karl-Marx_stadt) wat een hele dag zou kosten om terug te reizen. Zou ik alleen naar Berlijn zijn gegaan dan was inderdaad de trein beter zijn geweest. Maar Chemnitz - Berlijn kost met ICE nog 2,5 uur... Geen zin om op 3 December de hele dag in de trein te zitten terwijl het met de auto maar 6 uurtjes terug is te rijdenquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer voor je want de DB is veel relaxter, zeker met dit weer
Wat een onderontwikkelde teringzooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het wordt hier weer gezellig in Manila. Was net op het nieuws dat er in Manila al meer dan 1000 gewonden zijn gevallen vanwege vuurwerk. En we moeten nog een paar dagen.
Verder moeten politieagenten en guards not on duty hun pistool laten verzegelen zodat er in ieder geval op oudjaarsavond niet in de lucht geschoten kan worden
Het grappige was, ze lieten op het nieuws en top 5 staatje zien van welke merken vuurwerk de meeste ongelukken gaven.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:41 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Wat een onderontwikkelde teringzooi.
Yes, leukste aan MVD is de boot naar BAquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Individual het volgende:
Er is alweer bijna een jaar niet in gespost, maar wat zijn jouw plannen voor aankomend Oud en Nieuw?
Dit jaar is het voor ons Montevideo dus als iemand daar ervaring mee heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |