Maar even een centraal topic, want er zijn vast wel meer mensen die Oud& Nieuw-plannen hebben in het buitenland (al moet ik zeggen dat ik aan de vroege kant ben!
![]()
).
Punt is dat ik jarenlang 1 dag vantevoren mijn Oud&Nieuw ging plannen en altijd uiteindelijk wéér het bierspel spelend op een bank in Delft doorbracht (ok, dat was maar één keer hoor, heus!
![]()
). Dit jaar zou ik dus écht eens naar een leuke buitenlandse stad willen dan en laat Transavia nou net begonnen zijn haar winterseizoen te verkopen....
![]()
Met een vriendin bedacht dat Madrid waarschijnlijk een leuke keus is: het is nu nog betaalbaar (die periode), accomodatie is niet al te duur (vergeleken met Scandinavië en London/Parijs), uitgaan waarschijnlijk ook niet (vergeleken met Scandinavië en London/Parijs), je staat tijdens het vuurwerk niet dóód te gaan van de kou -of regen- (vergeleken met Scandinavië en London/Parijs
![]()
), je kunt er heerlijk eten en het is gewoon een hele leuke stad (ben er al wel eerder geweest).
Ik heb alleen géén idee hoe Madrid is met Oud&Nieuw. Gebeurt al het feesten binnen? En zo ja: is er een beetje binnen te komen? Moet je dat vooraf regelen (zoals in de meeste NL steden) of kun je dat daar nog bekijken?
Ik ben dus niet op zoek naar algemene toeristen- en uitgaanstips voor Madrid, maar specifiek gericht op O&N!
Wie o-wie?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.