Vertel je secret, kom op !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:43 schreef Ferdii het volgende:
ik hou van mijn secret grind spot, in 2 dagen daar 370 gold verdient
@ djnivek, MC is ook gewoon een warlock/hunter instnace :x
Magister's of Dreadmist, al is die laatste voor Warlocks bedoeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:03 schreef borisz het volgende:
Ikke ben lvl 60:D
Wat is een goede cloth set voor een mage?
Magister is duidelijk beter voor een mage. Al zijn die een stuk lastiger te vinden dan Dreadmists of Devouts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Magister's of Dreadmist, al is die laatste voor Warlocks bedoeld.
Ik zou niet zeggen dat magister duidelijk beter is voor mage's, voor veel is dreadmist een beter alternatief.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Magister is duidelijk beter voor een mage. Al zijn die een stuk lastiger te vinden dan Dreadmists of Devouts.
Mwah. Dreadmist heeft ongeveer 50 meer stamina en Magister ongeveer 50 meer intellect. Voor de rest zijn de stats redelijk gelijk. Alleen de set bonussen zijn bij Magister duidelijk voor een mage en bij Dreadmist voor een warlock:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef Bacow het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat magister duidelijk beter is voor mage's, voor veel is dreadmist een beter alternatief.
Zelf zou ik gaan voor iets als dit als je niet voor de pvp/MC/etc gear gaat; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-mage&t=307595&p=1&tmp=1#post307595
Die heb je bijvoorbeeld ook in desolace met de centaurs boven maraudon en met die centaurs bij de undeads in het zuidoosten (die geesten) . Ook heb je ze in Un Goro crater bij die insecten onderin (onderdeel van een flinke questreeks)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de onyxia pre quest in Stormwind was erg gaaf om te doen/zien
of die quest in zul farak dat je die waves van vijanden moest verslaan boven op die tempel was erg gaaf.
gewoon meer van dat soort quests zou fijn zijn, waar je niet het idee hebt dat je een pizzajonge bent die pizzas gaat halen en wegbrengen.
die waves van zul farak is aleen te vergelijken met die quest in STV, waarbij je die golven van apen moet hakken dat zijn de leukere missies
klopt maar die waren niet echt boeiend , bij zul farak draai je je om en er staat 150 man benedenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:07 schreef mvt het volgende:
[..]
Die heb je bijvoorbeeld ook in desolace met de centaurs boven maraudon en met die centaurs bij de undeads in het zuidoosten (die geesten) . Ook heb je ze in Un Goro crater bij die insecten onderin (onderdeel van een flinke questreeks)
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:43 schreef Ferdii het volgende:
@ djnivek, MC is ook gewoon een warlock/hunter instnace :x
Heb je Nefarian al omgelegd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:27 schreef Georges het volgende:
De end game instances zijn alleen maar om nieuwe betere gear te halen voor AV en Warsong.
Of je kan voor de AH op je epic gaan staan de hele dag.
nog 3 dagjes te gaan en ik kan mijn epic mount halen (pvp rank update. rank 3 = 100g kortingquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog 66g te gaan en ik kan mijn Epic Mount gaan halen.
ik wil zelf ook voor die set gaan die op de andere bladzijde gepost is, + 500dmg totaal is über geilquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Magister is utter crap, ik heb ongeveer evenveel hp als iemand met magister, niet veel minder mana dan iemand met Magister. (Testserver niet geloven, daar hebben ze PvE mages met Trindlehaven enzovoort.), en veel meer + dmg. En dan moet ik nog wat upgraden ook. (Staff en Hoed.)
volgens mij nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Ancient het volgende:
Trouwens, werkt die pvp korting ook met de hoogst behaalde rank, ik heb namelijk wel eens rank 3 gehaald, maar ben nu weer lager, ik zou wel graag die korting willen enzoof moet ik dan weer die rank halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |