Nope niet gedaan. Heb er een HDD en een GPU gehaald en dat is bevallen... kijkt op pricewatch.... hmm kan zo 20 euro verschillen als je er 2 koopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm weet je zeker dat dat het goedkoopst is???
al op twerakers pricewatch gekeken wat een normale 512 ddr reep met pc3200 kost?
kom je dan vanavond BF2 spelen met jump en godlike en mij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:17 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat maar naar Utrecht en deze halen: http://mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=60329&productType=1
Nee, want a, ik ga niet. B, ik heb een kopie en kan dus niet online spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
kom je dan vanavond BF2 spelen met jump en godlike en mij?
Juh las ik, de pro versie kost een beetje niet veel (maar ik weet niet hoeveel)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]aan een home versie hebben we niks....
je bent immers in een bedrijf bezig
MOHAA.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:40 schreef Giem het volgende:
Zeker alleen BF2 spelers.. Geen MOHAA mensen meer![]()
![]()
Nouja ik ga ff Mohaaen...
Ow sherman al gekenen bij sallandautomatisering daar hebben ze veel keuze uit geheugen en ook goedkoop
Ipv al dat geheugen lekker bf2 kopen en online komen spelen met ons veel beter plan dan al die andere meuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, want a, ik ga niet. B, ik heb een kopie en kan dus niet online spelen.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ipv al dat geheugen lekker bf2 kopen en online komen spelen met ons veel beter plan dan al die andere meuk.
Heb het vroegah veel gespeeld. Tegenwoordig doe ik het niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Speel jij wel eens in gameservers.net servers.. Zelf zit ik nog wel eens in FFA(01)
Rennen naar die winkel jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zou kunnen.Zou heel eigenlijk best wel kunnen ja.
Hmm misschien maar is doen zo ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Rennen naar die winkel jijKun je alvast de patch downloaden
Jawel hoor als je multiplayer donwload welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:47 schreef VeerMans het volgende:
Kan je met de demo versie niet online?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:05 schreef SHERMAN het volgende:
Zo gelukt eindelijk.
* SHERMAN is kaartje posten en maybe bf2 halen.
Volgens mij ben ik de enige hier die dat spel nog nooit gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:05 schreef SHERMAN het volgende:
Zo gelukt eindelijk.
* SHERMAN is kaartje posten en maybe bf2 halen.
Spemmertquote:
*meldtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die dat spel nog nooit gespeeld heeft.
Join the clubquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
achquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef Marty26 het volgende:
Ga eens spelen dan is echt de moeite waard hoor
ik heb zelfs AmericasArmy er voor opgezet terwijl ik daar gewoon al 4jaar lang mee bezig ben en ook bij de top 50 van NL stond/sta
Dus moet wel vet zijn dan
online bankieren en kijken wat eraf en erbij is gegaan??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
Nou ik heb hem gehaald.
Ook even mijn bank saldo bekeken en dat bleek 400 euro hoger te zijn dan verwacht.Geen idee waar het geld vandaan komt.
En nee mijn loon krijg ik pas einde van deze week.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
Moet ik hem ook zeker opnieuw gaan installeren?
Ik heb eigenlijk nooit zo'n interesse gehad in de Battlefieldreeks. Heb er nog nooit één van gespeeld. Wolfenstein Enemy Territory heb ik wel een behoorlijke tijd gespeeld, maar daar doe ik nu ook niks meer mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef Marty26 het volgende:
Ga eens spelen dan is echt de moeite waard hoor
ik heb zelfs AmericasArmy er voor opgezet terwijl ik daar gewoon al 4jaar lang mee bezig ben en ook bij de top 50 van NL stond/sta
Dus moet wel vet zijn dan
Is inderdaad een stomme beslissing van EA. Maar ze dachten blijkbaar dat ze op deze manier geld zouden besparen en dat er een aantal van de GeForce 4 bezitters speciaal voor dit spel wel zouden upgraden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ach
als hij de geforce 4 niet eens meer ondersteund terwijl die kaart nog veel gebruikt is vind ik dat redelijk dom
en niet zo van het kan niet anders:
het kan wel anders kijk maar naar HL2 en doom3
die gebruiken de laatste technieken (shader 1.3) maar waren ooik backwards compatible met o.a. de geforce 4 (die heeft shader 1.1)
en das gewoon krom...
Nee hoor ik heb het gezien en vond het gelijk al niks aan dus ook nooit gespeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:09 schreef ElmarO het volgende:
Heb geen online bankieren. Word dan maar afwachten want ik ben toch wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
online bankieren en kijken wat eraf en erbij is gegaan??
in geval van postbank de girofoon gebruiken of girotel??
en anders afschriften afwachten
Patch heb ik al. Maar eerst maar even deinstalleren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]en ff de laatste patch laagladen!
ooh en check ff
www.sat-bf2.com voor mocht je willen joinen ur welcome
*meldtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
stufi?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
Nou ik heb hem gehaald.
Ook even mijn bank saldo bekeken en dat bleek 400 euro hoger te zijn dan verwacht.Geen idee waar het geld vandaan komt.
Beide niet, voorzover ik weet.quote:
Ik heb mijn loon van de AH al binnen gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
Nou ik heb hem gehaald.
probleem is dat veel mensen dat dus ook doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:37 schreef ElmarO het volgende:
Is inderdaad een stomme beslissing van EA. Maar ze dachten blijkbaar dat ze op deze manier geld zouden besparen en dat er een aantal van de GeForce 4 bezitters speciaal voor dit spel wel zouden upgraden.
Zou ik ook nog niet doen. Ik zou sowieso wachten totdat ATI en nVidia hun gehele line-up van hun nieuwste serie hebben gepresenteerd. Dan heb je waarschijnlijk een veel betere kaart voor je geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat veel mensen dat dus ook doen
maar ik niet, voorlopig
totdat ik een totaal saldo heb van me vakantie gled ga ik niks kopen
Nu al? Dat was toch normaal donderdag? En soms woensdag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb mijn loon van de AH al binnen gehad.
Ik vond het ook vroeg. Ze hebben het op 3 augustus gestort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nu al? Dat was toch normaal donderdag? En soms woensdag?
Dat is heeel wat eerder dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vond het ook vroeg. Ze hebben het op 3 augustus gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |