Zou niet eens weten op welk niveau ze staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Of hij is zo goed offline
Of hij heeft easy aangeklikt in het begin
demo, zegt het eigenlijk alquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zou niet eens weten op welk niveau ze staan.
Heb wel is met de demo over de 250 kills gehaald.![]()
Hmm apartquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006826.html
Demo bots hebben de zelfde skills als die van de full volgens mij hoor.quote:
Hmm dat kan best inderdaad, maar met een demo is het makkelijk leren vanwaar de bots komenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Demo bots hebben de zelfde skills als die van de full volgens mij hoor.
Ik vind de bots in BF2 anders niet slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm dat kan best inderdaad, maar met een demo is het makkelijk leren vanwaar de bots komen
Nee hoor, maar ik denk dat het ook wat rustiger is omdat Fok nou niet echt wil meewerken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:40 schreef Giem het volgende:
Goeie middag.. tis weer erg rustig hier... Iedereen aan het BF2en?
gewoon updaten en rebooten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:16 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nogf niks gegeten...
iemand een idee hoe ik zelf handmatig kan updaten en toch die restart waarschuwing kan uitschakelen???
van windows update natuurlijk
ik wordt gek van dat klere venster dat elke 10 minuten omhoog komt....
>Internet-Optiesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:16 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nogf niks gegeten...
iemand een idee hoe ik zelf handmatig kan updaten en toch die restart waarschuwing kan uitschakelen???
van windows update natuurlijk
ik wordt gek van dat klere venster dat elke 10 minuten omhoog komt....
Bij handmatig updaten krijg ik dat gezeur nooit. Nou restart ik hem meestal toch wel, maar als ik er eens geen zin in heb krijg ik die popup niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gewoon updaten en rebooten.
Het valt niet uit te schakelen namelijk, lang leve SP2
nope, maar wel als je ze automatisch laat binnenkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij handmatig updaten krijg ik dat gezeur nooit. Nou restart ik hem meestal toch wel, maar als ik er eens geen zin in heb krijg ik die popup niet.
Dat heb ik uitgeschakeld dus daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nope, maar wel als je ze automatisch laat binnenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |