Ja en wat is de pijngrens van die dame......quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:06 schreef tijger1974 het volgende:
dan heb je niet goed naar de dame gekeken die de piercing onderging dus.
die gaf een klein gilletje en daarna had ze er weinig last van.
emoties tonen noemen ze dat.
Ik was echt serieus bang van te voren, klamme handjes en alles, je kent het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:08 schreef Giorra het volgende:
Dankjewel...al vraag ik me af wie er kleinzeriger is jij of ik...ik been echt heel erg hoor
dank je. dat geeft de burger moed. mijn tepelpiercings laten zetten vond ik niet tegenvallenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef erodome het volgende:
Tepelpiercings behoren tot de meest pijnlijke piercings, als ze die kon hebben kan ze de klithood makkelijk hebben....
Ehm...ik waardeer het meedenken, maar een baby die op de normale wijze ter wereld komt, wordt niet met een arm omhoog geboren. Die komt met het hoofdje eerst en de weg is naar beneden. Vagina en clithoodpiercing zitten ook wel een eindje uit elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:26 schreef Blackheart het volgende:
Ik ben geen verloskudige, maar effe nuchter denken doet me concluderen dat de vorm van de hele piercing ook belangrijk is. Als het een ringetje is waar dingen in kunnen haken. Een babyvingertje is niet groot...
Je hebt helemaal gelijk! Ik zal vast de enige niet zijn, het komt misschien omdat ik hem de vorige keer nog niet hadquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef anne_Chris het volgende:
Ik praat even als moeder van twee kids mee, met nog geen clithoodpiercing.
Je rekt enorm uit, maar niet in het gebiedje waar je clit zit hoor. Volgens mij kan je die clithood piercing gewoon laten zitten. Maar waarom het niet aan een verloskundige gevraagd? Dat zijn toch ook geen meiden uit het jaar nul (meer) en die hebben al dit soort vragen echt al vaker gehad.
Desnoods eens via een site op internet, er zijn toch genoeg jonge a.s. moeders met zo'n piercing? Niks om je voor te schamen toch!
Uhm...even voor de goede orde: ik bén al twee keer bevallen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef anne_Chris het volgende:
dan mag je toch nog eens een filmpje bekijken wáár het kind eruit komt en bij jezelf voelen waar botten zitten
Offe...was die niet voor mij bedoeld?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uhm...even voor de goede orde: ik bén al twee keer bevallen!
Haha, Blackheart! 't Is dat ik van de twee voorgaande keren al weet dat ik liever zo min mogelijk mensen om me heen heb, anders zou ik je maar uitnodigen bij mijn bevalling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:44 schreef Blackheart het volgende:
In alle geval, je baby zal dan maar een nikkel allergie hebben.
Maar ik hoop thuis te bevallen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef plopman het volgende:
met operaties of andere ingrepen in het ziekenhuis moet voor de hygiëne moeten de piercings en andere versiersels altijd af of uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |