Ooit zou ik het heel erg met je eens geweest zijn, maar als je hier: Kunststof Kozijnen. Iemand enig idee wat dat kost? kijkt zie je dat het echt heel mooi kan zijn en worden, en dan ben ik liever lui dan moe. Scheelt toch mooi verven eens in de 2 jaar of zo.quote:
Normaal bij duitse of poolse (profielen komen gewoon uit duitsland meestal) zitten ook de glaslatten aan de binnenkant. Het probleem ontstaat als de ramen naar buiten moeten draaien wat in duitsland bijna niet voorkomt (eigenwijze hollanders)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef SjacoBaco het volgende:
De betere (lees duurdere) 11 centimeter blokprofiel kozijnen hebben glaslatten aan de binnenzijde! Ik heb er in ieder geval op gelet bij het uitzoeken van mijn kozijnen!
Met zuignappen en glassnijder kom je gewoon door iedere raamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef SjacoBaco het volgende:
En als je de kozijnen selecteerd op het politiekeurmerk veilig wonen is er in ieder geval een ander geweest die op de inbraak veiligheid heeft gelet!
Met een kango kom je ook door de muurquote:Op donderdag 1 september 2005 10:23 schreef csar het volgende:
[..]
Met zuignappen en glassnijder kom je gewoon door iedere raam![]()
Heb je het topic al doorgelezen? Staan best nuttige tips in..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Scumbucket het volgende:
Hallo fokkers
Ik heb een huisje in Almelo (Twente) en ik ben op zoek naar een betrouwbare een een goedkope oplossing om mijn huisje te voorzien van kunstof kozijnen.
Alle tips zijn welkom.
MVG
Roel
daar zal je je in vergissenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:23 schreef csar het volgende:
Met zuignappen en glassnijder kom je gewoon door iedere raam![]()
SKG = stichting kwaliteit gevelbouw ipv stichting kunststof gevelelementen, maar qua inhoud heb je wel gelijk. als je niet betaald, worden je gevels en hang en sluitwerk niet gekeurd, en krijg je geen keurmerk dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef mikezwet het volgende:
Politie keurmerk en skg (stichting kunststof gevelelementen) waarbij je je kan aanmelden is overigens onzin (imo), je moet als bedrijf een bepaalde hebben omzet om mee te mogen doen en een x aantal procenten daarvan betalen om er lid van te zijn. En wat krijg je dan, een keurmerk![]()
![]()
Wij verkopen gewoon standaard goed hang en sluitwerk wat je met geen mogelijkheid open krijgt. Ook hebben we een kleine meerprijs voor nog extra veilig en tevens een afsluitbare raamkruk.
Deuren idem, 3 punten + 2 rolnokken, skg cilinder, degelijke deurkruk ect. ect.
probeer eens www.radepo.nlquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Scumbucket het volgende:
Hallo fokkers
Ik heb een huisje in Almelo (Twente) en ik ben op zoek naar een betrouwbare een een goedkope oplossing om mijn huisje te voorzien van kunstof kozijnen.
Alle tips zijn welkom.
MVG
Roel
Hardhout, wordt dat niet steevast in donker houtskleur geleverd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:59 schreef Ballebek het volgende:
Als ik iedereen een kleine tip mag meegeven: Het prijsverschil tussen kunstof kozijnen en hardhout is vrijwel te verwaarlozen en zeg nou eerlijk; is hardhout nou niet veel mooier dan zoon plastic rand?
TS is nog helemaal nergens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
TS, hoe ver ben je inmiddels met je kozijnen?
O dat is ook een goede reden toch? kan ik me alles bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe het meer tijdbesparenderwijs.
Het moet sowieso vervangen worden, dan maar op de manier die voor mij het meest gemak oplevert. Ik heb nog niet eens nagedacht over enerie/milieu voordeel
Dat van meer waard geldt niet voor alle huizen. En het ligt er érg aan hoe het is gedaan. Sommige huizen gaan je geld kosten omdat je na aankoop de plastic kozijnen eruit moet halen en het oude hout opnieuw moet laten maken, of kunststof er in moet laten zetten dat bij het huis past. Lang niet iedereen kiest voor de stijlvolle oplossingen die Be liet zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tegen ons werd gezegd dat je je investering er met energiebesparing in ongeveer 10 jaar uithaalt. Je huis wordt trouwens ook meer waard natuurlijk he. Precies het bedrag dat je uitgeeft aan kozijnen.
En toen wij dit huis kochten was het houtwerk niet een beetje rot, maar echt extreem. Je kon een potlood van buiten naar binnen steken op sommige plekken. De voordeur kon je zo intrappen, en de achterdeur had aan de onderkant een tochtspleet van 20 centimeter.
Ik heb het eerste jaar dat we er woonden, voor de verbouwing, altijd een heel ranzig rolgordijntje naar beneden gerold gehouden voor het voorraam. Zo leek het alsof er niets te halen viel, maar van binnen zag het er al prachtig uit. Wel leuk als er nieuwe mensen binnenkwamen, die verbazing
Leverbaar in practisch all RAL kleurenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hardhout, wordt dat niet steevast in donker houtskleur geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |