Simpel, Link en Samusquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Overmorgen: Link vs. Mario en Pikachu vs. Samus.
Leuk voor de Nintendofans.
Dat had de finale moeten zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ziet een complot. Vaag dat de GameCube nog ver achter ligt bij bijvoorbeeld de PS2, maar er meer Nintendo fans zijn dan wat dan ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het lijkt alleen maar zo, door wat je daarna zegt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:15 schreef Morthill het volgende:
En ik weiger bij puur Nintendo polls te stemmen. Heb niks tegen Nintendo, maar het lijkt wel heel erg uitgestippeld, en hoe Mario ooit langs The Duke is gekomen![]()
Lijkt me niet, denk persoonlijk eerder link vs worms oidquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:27 schreef Ericjuh het volgende:
dark en keen
overigens denk ik dat mario tegen keen moet in de finale!.. wat denken jullie?
Maar we kiezen toch niet voor de character met meeste games of oudste character? daar hebben we statistieken voor...quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:20 schreef grasmat het volgende:
keen is pure nostalagie voor mij.. max payne vind ik te kort bestaan om hem legendarisch te vinden.
Ik heb voor Leon gekozen omdat hij in meerdere titels voorkomt, dit is bij Joanna niet het geval..
het zal duidelijk zijn dat ik de "leeftijd" van een character erg belangrijk vind, ik zou niet zo snel voor een character kiezen die misschien in 1 of 2 games voorkomt en daarna niets meer van hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |