abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29497121
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:51 schreef james_lover het volgende:

@ klemvast..
ik denk niet dat ik me daarbij kan en wil neerleggen.
bij het feit dat jij geen relatie zult krijgen met een man die door de meerderheid als woest aantrekkelijk wordt gezien?
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:57:21 #102
91306 GF
Kingwood
pi_29497175
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:48 schreef hallulama het volgende:

[..]

sommigen, maar blijkbaar niet iedereen, en dat geeft niet, daarom liet ik het even zien.

so, what's the problem here?
mja, ik vond het nogal hatelijk overkomen. maar ok. confronteren is wel goed, alleen vond ik die plaatjes ook niet zo nodig.
Unspoken words were understood
pi_29497190
quote:

@ klemvast..
nog even een psje ik ben een zij
ja, khad het al aangepast... ik had het pas door nadat ik al had gepost.
pi_29497222
gewoon beetje respect mensen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29497230
quote:

@ klemvast..
je doet trouwens heel stoer nu, maar eigenlijk geef je nu toe dat je je onderwerpt aan de mening van anderen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:04:29 #106
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497293
internet is inderdaad niet mijn leven. verder vind ik dat je op dit soort dingen, ookal is het internet, niet te ondoordacht hoeft te reageren. internet raakt meer en meer geintregeerd in de samenleving, dat kun je niet ontkennen. het is lang niet altijd meer 'maar internet'.
dus eerste regel van je post ben ik het niet mee eens.

de rest wel, maar op de een of andere manier weet ik hoe het zit maar ik doe er niks mee. of ik probeer het wel, doen alsof anderen me niet interreseren, maar dat is nu eenmaal niet zo. of tenminste, de meeste mensen interreseren me eigenlijk ook niet, maar wat sommige mensen betreft interreseerd het me weer wel en das kut.
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:08:24 #107
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497350
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:54 schreef xennia het volgende:

[..]

bij het feit dat jij geen relatie zult krijgen met een man die door de meerderheid als woest aantrekkelijk wordt gezien?
nee, iemand die ik gewoon leuk vind.
maar verder, vertel me eens hoe vaak kom jij iemand tegen die alleen jij leuk vind, die verder door niemand leuk gevonden word?
pi_29497370
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:04 schreef james_lover het volgende:
internet is inderdaad niet mijn leven. verder vind ik dat je op dit soort dingen, ookal is het internet, niet te ondoordacht hoeft te reageren. internet raakt meer en meer geintregeerd in de samenleving, dat kun je niet ontkennen. het is lang niet altijd meer 'maar internet'.

de rest wel, maar op de een of andere manier weet ik hoe het zit maar ik doe er niks mee. of ik probeer het wel, doen alsof anderen me niet interreseren, maar dat is nu eenmaal niet zo. of tenminste, de meeste mensen interreseren me eigenlijk ook niet, maar wat sommige mensen betreft interreseerd het me weer wel en das kut.
weet je wat het is ouwe pik, je moet nooit je problemen posten op een forum..... je kan maar met weinig mensen over je problemen praten en dat zijn je dierbaren...... de rest moet gewoon dood vallen en hoe harder ze vallen hoe beter.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:13:24 #109
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29497417
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:09 schreef johndope het volgende:

weet je wat het is ouwe pik, je moet nooit je problemen posten op een forum..... je kan maar met weinig mensen over je problemen praten en dat zijn je dierbaren...... de rest moet gewoon dood vallen en hoe harder hoe beter.
het is heel gezond (voor iedereen) om het beste in elkaar naar boven te halen, dat geldt zeker niet alleen voor dierbaren, dat zou voor iedereen moeten gelden.

let's make it so.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:14:08 #110
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_29497430
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:04 schreef james_lover het volgende:
wat is ondoordacht aan mijn post?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_29497431
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:08 schreef james_lover het volgende:

[..]

maar verder, vertel me eens hoe vaak kom jij iemand tegen die alleen jij leuk vind, die verder door niemand leuk gevonden word?
dat degene die jij leuk vindt ook leuk gevonden wordt door anderen maakt toch niet uit? iedereen heeft concurentie en uiteindelijk is er maar een de knapste. waar het bij jou om draait is een tekort aan zelfvertrouwen en (eigen) waardigheid. geen enkele jongen, of hij nou op uiterlijk of op karakter valt, ziet jou staan als je jezelf niet eens ziet staan.
pi_29497439
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:08 schreef james_lover het volgende:

[..]

vind jij nooit iemand leuk dan?
quote:
nooit. maar de meeste stelletjes bestaan uit twee personen die ongeveer uit dezelfde ''schoonheidskaste'' komen. je mag dat best oppervlakkig noemen, dat is het ook. ik heb er tot dusver geen problemen mee gehad iemand te vinden die ik aantrekkelijk vind maar die tegelijkertijd niet te hoog gegrepen is
pi_29497450
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:09 schreef johndope het volgende:

[..]

weet je wat het is ouwe pik, je moet nooit je problemen posten op een forum..... je kan maar met weinig mensen over je problemen praten en dat zijn je dierbaren...... de rest moet gewoon dood vallen en hoe harder ze vallen hoe beter.
ik vind dat er hier toch best nuttig wordt meegedacht. vanwaar je agressie?
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:16:52 #114
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497464
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

wat is ondoordacht aan mijn post?
slaat niet op jou post, maar de posts waar je het over hebt.
jij zegt dat iedereen kan reageren zoals hij of zij wil
ik zeg dat dat niet betekend dat je ondoordacht hoeft te reageren.
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:18:54 #115
14746 k_i_m
pi_29497487
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:16 schreef james_lover het volgende:

[..]

slaat niet op jou post, maar de posts waar je het over hebt.
jij zegt dat iedereen kan reageren zoals hij of zij wil
ik zeg dat dat niet betekend dat je ondoordacht hoeft te reageren.
en waarom zou jij dat niet kunnen?
In my life
Why do I smile
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:20:43 #116
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497507
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:14 schreef xennia het volgende:

nooit. maar de meeste stelletjes bestaan uit twee personen die ongeveer uit dezelfde ''schoonheidskaste'' komen. je mag dat best oppervlakkig noemen, dat is het ook. ik heb er tot dusver geen problemen mee gehad iemand te vinden die ik aantrekkelijk vind maar die tegelijkertijd niet te hoog gegrepen is
dan zie jij er goed uit zeker?
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:23:35 #117
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497548
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

en waarom zou jij dat niet kunnen?
ik heb het idee dat wij elkaar niet helemaal begrijpen.

bedoel je dat ik ondoordacht kan reageren?
tuurlijk wel.
en door alleen maar medelijden te hebben help je ook niemand, maar door een reactie te plaatsen als "loser" oid voeg je imo ook niks toe. of zoiets als "nou welterusten dan maar"
pi_29497568
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:14 schreef xennia het volgende:

[..]

vind jij nooit iemand leuk dan?
[..]

te hoog gegrepen? sorry dat ik het zeg, maar dat vindt ik een belediging voor je vriendin. ik zou nooit zeggen dat 'ik het maar met dit moest doen'. het klinkt misschien stom, maar als je verliefd bent, dan lijkt het mij vrij duidelijk wie alles voor jou betekent.

@ts: als je iemand leert kennen of een vriend krijgt die echt van je houdt, dan zal hij/zij nooit zeggen dat je lelijk bent. neem dat maar van mij aan. uiteraard zul je zelf ook wat moeten bijdragen om dit ook werkelijk uit te laten komen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:25:11 #119
14746 k_i_m
pi_29497573
ik heb het idee dat je nogal twijfelt aan je eigen kracht. vandaar mijn vraag.
In my life
Why do I smile
pi_29497581
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:23 schreef james_lover het volgende:

[..]

ik heb het idee dat wij elkaar niet helemaal begrijpen.

bedoel je dat ik ondoordacht kan reageren?
tuurlijk wel.
en door alleen maar medelijden te hebben help je ook niemand, maar door een reactie te plaatsen als "loser" oid voeg je imo ook niks toe. of zoiets als "nou welterusten dan maar"
je kunt in een openingspost ook gewoon vertellen wat er aan de hand is. in plaats van "ik wil eeuwig slapen!".
nuff said.
pi_29497607
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:20 schreef james_lover het volgende:

[..]

dan zie jij er goed uit zeker?
ik mag niet klagen.
maar mijn punt is dus dat je iemand moet zoeken uit je eigen kaste. op brad pitt mogen we waarschijnlijk allemaal slechts op afstand kwijlen
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:28:24 #122
14746 k_i_m
pi_29497620
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:27 schreef xennia het volgende:

[..]

ik mag niet klagen.
maar mijn punt is dus dat je iemand moet zoeken uit je eigen kaste. op brad pitt mogen we waarschijnlijk allemaal slechts op afstand kwijlen
dat komt alleen doordat hij nog niet weet waar ik woon.
In my life
Why do I smile
pi_29497656
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:24 schreef boyv het volgende:

[..]

te hoog gegrepen? sorry dat ik het zeg, maar dat vindt ik een belediging voor je vriendin. ik zou nooit zeggen dat 'ik het maar met dit moest doen'. het klinkt misschien stom, maar als je verliefd bent, dan lijkt het mij vrij duidelijk wie alles voor jou betekent.
ik ben een vrouw.
brad pitt is te hoog gegrepen voor mij, onbereikbaar. dat wil niet zeggen dat ik iemand die niet door 90% van de vrouwen als woest aantrekkelijk wordt gezien, niet aantrekkelijk vind. vaak worden mensen er alleen maar aantrekkelijker op naarmate je ze langer kent en ze meer voor je gaan betekenen.
pi_29497676
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

dat komt alleen doordat hij nog niet weet waar ik woon.
ik zal je je illusie gunnen
pi_29497697
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:30 schreef xennia het volgende:

[..]

ik ben een vrouw.
brad pitt is te hoog gegrepen voor mij, onbereikbaar. dat wil niet zeggen dat ik iemand die niet door 90% van de vrouwen als woest aantrekkelijk wordt gezien, niet aantrekkelijk vind. vaak worden mensen er alleen maar aantrekkelijker op naarmate je ze langer kent en ze meer voor je gaan betekenen.
maargoed je zegt dus dat de ts op zoek moet naar een jongen met een bochel.
nuff said.
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:33:07 #126
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497702
nou ja, dat is ook gewoon de waarheid, maar dat willen mensen niet horen.
misschien wel een zogenaamde makkelijke uitweg, maar neemt niet weg dat ik wel al jaren lang met die gedachten rondloop. heb t inderdaad nog nooit gedaan. een jaar of 2 terug wel 2 pogingen, maar zelfs toen zijn de ogen van bepaalde mensen niet geopend, die stoppen dat liever in de doofpot en willen liever 'the happy family' blijven spelen voor de buitenwereld.
maar uiteindelijk lijkt het me wel bevredigend ja, gewoon rust, maar tot nu toe is er altijd wel weer iets geweest dat me tegenhield en dat zal wrsch ook nog wel zo blijven, maar toch. als ik meer lef had dan had ik net een stanleymes gepakt en het gewoon gedaan. maar daar mocht ik het verder niet over hebben dus.

[edit] reactie op post van 0
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:34:40 #127
14746 k_i_m
pi_29497731
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:33 schreef james_lover het volgende:
nou ja, dat is ook gewoon de waarheid, maar dat willen mensen niet horen.
misschien wel een zogenaamde makkelijke uitweg, maar neemt niet weg dat ik wel al jaren lang met die gedachten rondloop. heb t inderdaad nog nooit gedaan. een jaar of 2 terug wel 2 pogingen, maar zelfs toen zijn de ogen van bepaalde mensen niet geopend, die stoppen dat liever in de doofpot en willen liever 'the happy family' blijven spelen voor de buitenwereld.
maar uiteindelijk lijkt het me wel bevredigend ja, gewoon rust, maar tot nu toe is er altijd wel weer iets geweest dat me tegenhield en dat zal wrsch ook nog wel zo blijven, maar toch. als ik meer lef had dan had ik net een stanleymes gepakt en het gewoon gedaan. maar daar mocht ik het verder niet over hebben dus.
en wat zegt je psycholoog/psychiater daarvan?
In my life
Why do I smile
pi_29497737
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:32 schreef 0 het volgende:

[..]

maargoed je zegt dus dat de ts op zoek moet naar een jongen met een bochel.
dat hoeft nou ook weer niet zo letterlijk, maar een brad pitt zal te hoog gegrepen zijn. als je zulke hoge eisen stelt, blijf je inderdaad gefrustreerd achter
pi_29497751
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:34 schreef xennia het volgende:

[..]

dat hoeft nou ook weer niet zo letterlijk, maar een brad pitt zal te hoog gegrepen zijn. als je zulke hoge eisen stelt, blijf je inderdaad gefrustreerd achter
je hebt het over een kastenstelsel.
zij bevindt zich in de kaste "lichamelijke afwijking".

[ Bericht 10% gewijzigd door 0 op 08-08-2005 02:36:51 (per ongeluk enter) ]
nuff said.
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:40:37 #130
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497827
wie kim?
psycholoog/psychiater?
laat me niet lachen.
ik 'ken' een stel zeer vooraanstaande psychologen, die willen een vriendin van me van haar anorexia/boulimia afhelpen door haar letterlijk vol te proppen. echt dieper op onder liggende oorzaken gaan ze niet eens in.
bovendien heeft het een jaar aan doorsturen en doorverwijzen gekost voor ze eindelijk bij de zgn juiste personen terecht kwam, toen haar eetprobleem pas echt ernstige vormen had aangenomen. hadden ze een jaar eerder bij moeten wezen met de juiste hulp. en zo kan ik nog wel meer van dat soort gevallen noemen.
pi_29497834
quote:

[edit] reactie op post van 0
doodgaan schiet je ook niks mee op.
geniet van alle kleine dingen in het leven.
geniet van de zon.
geniet van lekker eten.
geniet van muziek.
geniet van films.
geniet van alles dat je wel hebt.
nuff said.
pi_29497865
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:35 schreef 0 het volgende:

[..]

je hebt het over een kastenstelsel.
zij bevindt zich in de kaste "lichamelijke afwijking".
ja, het hoeft niet letterlijk een bochel te zijn maar kan ook op een andere manier afwijken van het gangbare schoonheidsideaal. dat klinkt misschien hard en dat is het ook. het leven is geen sprookjesboek, waar kikkers prinsen worden ed
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:49:08 #133
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29497945
probeer je verwachtingen op het gebied van relaties op nul te zetten. stel een duidelijk (levens-)doel vast voor je leven waarvan jij het idee hebt dat dat je leven zinvol maakt, wees agressief in het werken naar dat doel.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29497956
quote:
als ik meer lef had dan had ik net een stanleymes gepakt en het gewoon gedaan. maar daar mocht ik het verder niet over hebben dus.
zo zo ken je stanley
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:51:33 #135
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29497975
jij niet dan?
pi_29497991
quote:
op maandag 8 augustus 2005 02:51 schreef james_lover het volgende:
jij niet dan?
nopez
pi_29498004
@ts
hoe zit het trouwens met fysieke pijn?
nuff said.
  maandag 8 augustus 2005 @ 03:03:14 #138
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_29498103
het grootste voordeel aan het leven lijden met de instelling dat het leven geen zin heeft omdat je toch doodgaat is dat je altijd gelijk krijgt

ik probeer me echt in te leven in je situatie, maar hoe meer ik van je lees hoe meer (schijt)ziek ik wordt van je antwoorden... jij wil geen discussie, je wilt een bevestiging van jouw eigen wereldbeeld en kronkelt jezelf in die mate dat je zelf buiten schot blijft... iedereen is kortzichtig en egoistisch, hulpverlening is slecht en onprofessioneel, en niemand begrijpt je...

ik zou zeggen, veel plezier er mee. je bent lelijk, je blijft ongelukkig en je gaat vanzelf dood, rust zo veel je wilt. ik ben hier niet op de wereld om jouw te vertellen hoe fantastisch je bent, je eigenwaarde zul je toch echt zelf moeten maken...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 8 augustus 2005 @ 03:03:30 #139
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_29498106
nou is er natuurlijk de kleine kans dat ik jou niet goed genoeg begrepen hebt. dat jij echt met mensen wil communiceren, en geinteresseerd bent in hun antwoorden op jouw problemen/stellingen. in dat geval zou je misschien iets aan je communicatie kunnen doen, maar goed, dan ben ik ook niet te beroerd om mijn twee cent hier neer te zetten.

ik ken je voorgeschiedenis niet, net als de meeste mensen. dus mijn (beperkte) kijk op de situatie kan al dan niet toepasbaar zijn. wat ik wel weet is dat jij de grootste invloed hebt op de reacties die jij van andere mensen krijgt. zolang jij onzekerheid uitstraald en door blijft leven met het idee dat je niet genoeg bent kun je er bijna vergif op innemen dat mensen jou ook zo zullen behandelen. je achterdocht, die heel goed (gedeeltelijk) op ervaring berust kan zijn, verhinderd andere mensen om je echt te leren kennen. jij hebt de slachtoffer rol bij voorbaat al ingenomen. dit zul je echt zelf moeten veranderen om ook die verandering in andere mensen te kunnen zien.

succes ermee
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:20:26 #140
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29500095
quote:
op maandag 8 augustus 2005 03:03 schreef d1 het volgende:
het grootste voordeel aan het leven lijden met de instelling dat het leven geen zin heeft omdat je toch doodgaat is dat je altijd gelijk krijgt

ik probeer me echt in te leven in je situatie, maar hoe meer ik van je lees hoe meer (schijt)ziek ik wordt van je antwoorden... jij wil geen discussie, je wilt een bevestiging van jouw eigen wereldbeeld en kronkelt jezelf in die mate dat je zelf buiten schot blijft... iedereen is kortzichtig en egoistisch, hulpverlening is slecht en onprofessioneel, en niemand begrijpt je...

ik zou zeggen, veel plezier er mee. je bent lelijk, je blijft ongelukkig en je gaat vanzelf dood, rust zo veel je wilt. ik ben hier niet op de wereld om jouw te vertellen hoe fantastisch je bent, je eigenwaarde zul je toch echt zelf moeten maken...
helemaal eens. als je het allemaal maar hard genoeg blijft roepen wordt het vanzelf waar.

mag ik iets hards zeggen ts? misschien moet je eens aan je persoonlijkheid werken, die komt hier namelijk erg negatief over. mensen met een positieve uitstraling zijn al gelijk een stuk mooier en zijn aantrekkelijker ik ken ook zat minder mooie mensen die wel superleuk zijn die een mooie vriend of vriendin hebben of een wat minder mooie, maar wel lieve en leuke.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29501874
quote:
op maandag 8 augustus 2005 03:03 schreef d1 het volgende:
jij wil geen discussie, je wilt een bevestiging van jouw eigen wereldbeeld en kronkelt jezelf in die mate dat je zelf buiten schot blijft... iedereen is kortzichtig en egoistisch, hulpverlening is slecht en onprofessioneel, en niemand begrijpt je...
[...]
je bent lelijk, je blijft ongelukkig en je gaat vanzelf dood
die buien heb ik ook weleens en dan wil ik ook niets van iemand aannemen. gaat vanzelf weer over en dan zie je weer hoe zinloos zo'n instelling is en kun je er weer hartelijk om lachen.
mijn vraag aan ts is dus: gaat dit niet gewoon over een uurtje, of over een dagje, vanzelf weer over? (je hoeft niet te antwoorden, want in je huidige bui wordt het antwoord natuurlijk automatisch nee maar denk er eens over na. als het korte buien zijn is het niet zo'n probleem, als het een voortdurende gemoedstoestand is lijkt het me geen gek idee daar eens wat aan te proberen te doen (bij voorkeur niet met incompetente hulpverleners, waar er inderdaad veel van rondlopen, maar met mensen die hun vak verstaan, of op een andere manier, je kunt vast wel wat verzinnen)
pi_29502256
ik denk dat rationele argumenten niet veel zullen helpen als steun voor de ts.

ze zit in de put ... ze voelt zich alleen, lelijk, niet aanvaard, niemand kijkt naar haar om, ze is gecomplexeerd, en ze ziet geen beterschap. het zou raar zijn moest ze haar goed voelen, zou ik zo denken . ik hoop alleen dat het tijdelijk is ...

ik denk dat het het belangrijkste is om je verwachtingspatroon aan te passen aan je levensomstandigheden. hoogstwaarschijnlijk zal je niet met een brad pitt trouwen, nee ... alles kan, maar hoop er niet op. hou de verwachtingen zo laag mogelijk, dan kan je niet zo ontgoocheld en gekwetst worden ...

maar heb je eigenlijk veel vrienden, ts, ga je veel naar buiten, want misschien zit je al te lang binnen voor de pc, daar kan je je ook wel down van gaan voelen ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:00:21 #143
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_29502444
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef aurelium het volgende:
je komt op mij over als een ontzettende huillie.
maar je hebt het vast erg zwaar, sterkte
gothic's he
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_29502757
ik heb ook wel een tijdje zulke depressieve gevoelens gehad. gaat vanzelf wel weer over, maar dat kan even duren.
pi_29504773
quote:
op maandag 8 augustus 2005 10:20 schreef ripley het volgende:

[..]

helemaal eens. als je het allemaal maar hard genoeg blijft roepen wordt het vanzelf waar.

mag ik iets hards zeggen ts? misschien moet je eens aan je persoonlijkheid werken, die komt hier namelijk erg negatief over. mensen met een positieve uitstraling zijn al gelijk een stuk mooier en zijn aantrekkelijker ik ken ook zat minder mooie mensen die wel superleuk zijn die een mooie vriend of vriendin hebben of een wat minder mooie, maar wel lieve en leuke.
helemaal mee eens, de eerste stap die je moet zetten is aan je zelfbeeld werken. dat is het enige waar je namelijk wel verandering in kan aanbregen! aan je uiterlijk valt weinig te veranderen.

ten tweede, ik heb natuurlijk geen volledig beeld van je, maar het lijkt erop dat je niet in staat bent zelf je zelfbeeld te veranderen. dit zie je terug in het feit dat je zelf zegt dat wanneer je uitgaat je ziet dat je weinig aandacht krijgt etc etc...met als gevolg natuurlijk een nog slechter zelfbeeld.

het advies wat ik je dan ook wil geven is om echt naar een psychiater te gaan. nu zeg je zelf wel dat je in je omgeving ziet dat dit niet de juiste oplossing is, maar dit is ook te danken aan het feit dat je niet wilt zien dat dit een goeie oplossing is denk ik. ik ken uit mijn eigen omgeving namelijk voorbeelden van mensen die na zo'n behandeling weer helemaal "beter" waren. het enige wat ik nog kan doen is je veel succes wensen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:56:10 #146
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29511426
thanks!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:56:51 #147
91306 GF
Kingwood
pi_29511449
slaap jij overdag ofzo?
Unspoken words were understood
pi_29511560
quote:
op maandag 8 augustus 2005 17:45 schreef byondxpectation het volgende:

[..]

helemaal mee eens, de eerste stap die je moet zetten is aan je zelfbeeld werken. dat is het enige waar je namelijk wel verandering in kan aanbregen! aan je uiterlijk valt weinig te veranderen.

ten tweede, ik heb natuurlijk geen volledig beeld van je, maar het lijkt erop dat je niet in staat bent zelf je zelfbeeld te veranderen. dit zie je terug in het feit dat je zelf zegt dat wanneer je uitgaat je ziet dat je weinig aandacht krijgt etc etc...met als gevolg natuurlijk een nog slechter zelfbeeld.

het advies wat ik je dan ook wil geven is om echt naar een psychiater te gaan. nu zeg je zelf wel dat je in je omgeving ziet dat dit niet de juiste oplossing is, maar dit is ook te danken aan het feit dat je niet wilt zien dat dit een goeie oplossing is denk ik. ik ken uit mijn eigen omgeving namelijk voorbeelden van mensen die na zo'n behandeling weer helemaal "beter" waren. het enige wat ik nog kan doen is je veel succes wensen.
het is overigens ook geen slecht idee om, als je naar een psychiater gaat, je ervaring met vorige psychiaters en dergelijke personen te vertellen. misschien dat hij dan ongeveer een idee kan krijgen waar hij aan toe is.
pi_29512158
kerel, je moet gewoon veranderen. wat heeft het nou voor een zin om jezelf dood te wensen. ik ken het, ik weet hoe het voelt, ik weet hoe kut het is en hoe moeilijk het is. als je het echt wou had je het al gedaan. er zijn toch ook mensen 'die er anders uitzien' welke een goed leven hebben (althans als je mag geloven wat ze zeggen). gewoon een slap excuus. doe wat, maar niet achter je pc. ga eens uit, doe eens wat, niet iedereen zal je beoordelen op je uiterlijk, hoe je bent of door wat je doet. niet elk mens is hetzelfde, vergeet dat niet....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:13:41 #150
78320 James_lover
I'm lovin' it
pi_29522079
quote:
op dinsdag 9 augustus 2005 00:56 schreef gf het volgende:
slaap jij overdag ofzo?
nee, zoals ik al zei, internet is niet mijn leven. en aangezien mijn leven overdag plaatsvindt.... blijft er weinig tijd over om te internetten overdag.

maar even goed bedankt voor de tips.
voor de rest wil ik nog even kwijt dat ik besloten heb om hulp te gaan zoeken, al dan niet bij een psychiater/psycholoog.
ik zal eerst vrede met mezelf moeten krijgen voor ik echt kan beginnen met leven. hoe ik dat ga waarmaken moet ik eerst maar eens gaan zien.
ik wil ook niet dood, ik wil een leven waarin ik me prettig kan voelen. en aangezien ik zeker weet dat er maar weinig van mijn absurde ideeen van een perfecte wereld, uit zullen komen, zal ik mijn denkwereld moeten veranderen om me prettig te kunnen voelen bij hoe ik ben en hoe ik leef.
wat een openbaring he?
neemt niet weg dat ik me nog steeds erg kut voel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')