volgens mij ben jijzelf degene die te hoge eisen stelt en niet anderen. en zeg niet dat het je niet uitmaakt, want dan had je er niet over nagedacht en al zeker geen topic geopendquote:op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef james_lover het volgende:
[..]
wist dat je die eruit zou halen![]()
nee niet van hen, maar er zijn nog genoeg andere mensen, you know...
maar eigenlijk maakt het me niet zoveel meer uit allemaal. mensen verwachten meer van me dan ik kan
hee james_lover,quote:op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.
tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
omdat je t zo aardig vraagt static.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef static het volgende:
[..]
dude, get a grip. wat voor bom?
[..]
dus eigenlijk heb je een minderwaardigheidscomplex omdat je denkt dat je het niet goed doet?
niet leukquote:op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef zonnestraaltje het volgende:
[..]
hee james_lover,
wie weet is dit iets voor je?
http://www.pestforum.nl/forum
iig succes dermee!![]()
wat is dan de realiteit? dat jij lelijk bent? of dat mensen om je heen geen idee hebben betreffende wat te moeten doen met iemand die afwijkt van het gemiddelde?quote:op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef james_lover het volgende:
minderwaardigheidscomplex, misschien wel? maar misschien is het ook gewoon realiteit.
ja, daarom confronteer ik je ermee (heej, dat heb ik vaker gepost vanavond).quote:op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef james_lover het volgende:
[..]
omdat je t zo aardig vraagt static.
bom? spanning? a humanbeing can only take so much.......
minderwaardigheidscomplex, misschien wel? maar misschien is het ook gewoon realiteit. das niet zielig doen, das gewoon de realiteit onder ogen zien. maar niet omdat ik denk dat ik het niet goed doe.. nu je het zegt, ergens moet ik iets niet goed doen, anders zou ik nu niet in deze situatie zitten, toch?
depressieve is met een v kneusquote:op maandag 8 augustus 2005 00:46 schreef smashing-pumpkin het volgende:
[..]
i know the feeling...
maar r&p gaat je er niet bij helpen hoor.
dit is een verzamelplek voor debielen die zich niet kunnen gedragen, en hun woede afreageren op een stel hulpeloze depressiefe kneusjes.
wel, het kan geen kwaad om daar eens over na te denken.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:19 schreef james_lover het volgende:
ik weet t echt niet hallulama....
beide waarschijnlijk.
tial laat hé enzoquote:op maandag 8 augustus 2005 01:22 schreef probably_on_pcp het volgende:
[..]
depressieve is met een v kneus
ik weet niet wat er in jouw jeugd allemaal is mis gegaan maar dit soort denkbeelden (" ergens moet ik iets niet goed doen, anders zou ik nu niet in deze situatie zitten, toch?") zijn zo verwrongen dat iemand je daarvan moet doordringen. en de realiteit onder ogen zien is larie; er gebeuren dingen, en jij ziet een bepaald oorzak-gevolg patroon wat voor jou waarheid is. maar omdat je nooit altijd zeker kan weten waarom mensen dingen doen die ze doen, weet je ook nooit zeker of jij wel gelijk hebt. kortom: jij vind het de realiteit, zonder je af te vragen of dit ook echt het geval is.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef james_lover het volgende:
[..]
omdat je t zo aardig vraagt static.
bom? spanning? a humanbeing can only take so much.......
minderwaardigheidscomplex, misschien wel? maar misschien is het ook gewoon realiteit. das niet zielig doen, das gewoon de realiteit onder ogen zien. maar niet omdat ik denk dat ik het niet goed doe.. nu je het zegt, ergens moet ik iets niet goed doen, anders zou ik nu niet in deze situatie zitten, toch?
dat vind ik onzin.. damn..quote:op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef xennia het volgende:
[..]
volgens mij ben jijzelf degene die te hoge eisen stelt en niet anderen. en zeg niet dat het je niet uitmaakt, want dan had je er niet over nagedacht en al zeker geen topic geopend
dat is niet mis.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef james_lover het volgende:
even ter verduidelijking,
ik heb een zware vorm van scolise icm met een kyfose en ik mis 2 nekwervels.
misschien helpt het een beetje om een beeld te vormen door er bij te vermelden dat sommige mensen de vergelijking met quasimodo wel toepasselijk vinden.
ja, precies!quote:op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef bennie_k het volgende:
er zijn zat lelijke mensen met vrienden..het is maar wat voor persoonlijkheid je hebt.
sommigen kunnen zich er op een gegeven moment overheen zetten..anderen blijven heel hun leven in een trip hangen
quote:op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef bennie_k het volgende:
er zijn zat lelijke mensen met vrienden..het is maar wat voor persoonlijkheid je hebt.
sommigen kunnen zich er op een gegeven moment overheen zetten..anderen blijven heel hun leven in een trip hangen
we hebben allemaal ellende en of problemen ouwe pijp en wanneer onze dierbaren het goed hebben en ik ook dan sluiten wij onze ogen voor de rest van de wereldquote:op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.
tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
nou, niet echt, we praten niet met je irl maar op een forum.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef james_lover het volgende:
misschien helpt het een beetje om een beeld te vormen door er bij te vermelden dat sommige mensen de vergelijking met quasimodo wel toepasselijk vinden.
wowquote:op maandag 8 augustus 2005 01:26 schreef arkon het volgende:
[..]
idd, zelfs ik heb vrienden![]()
dus geef nooit op![]()
waarom eigenlijk?quote:op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef james_lover het volgende:
zeg me nou eens wat je wilt bereiken hiermee? em draai er niet omheen.quote:
solly had ik niet gelezen...... misschien kan je 'lotgenoten' op inet vinden.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef james_lover het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |