abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29496347
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef james_lover het volgende:

[..]

wist dat je die eruit zou halen
nee niet van hen, maar er zijn nog genoeg andere mensen, you know...
maar eigenlijk maakt het me niet zoveel meer uit allemaal. mensen verwachten meer van me dan ik kan
volgens mij ben jijzelf degene die te hoge eisen stelt en niet anderen. en zeg niet dat het je niet uitmaakt, want dan had je er niet over nagedacht en al zeker geen topic geopend
pi_29496348
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.

tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
hee james_lover,

wie weet is dit iets voor je?
http://www.pestforum.nl/forum

iig succes dermee!
pi_29496376
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef static het volgende:

[..]

dude, get a grip. wat voor bom?
[..]

dus eigenlijk heb je een minderwaardigheidscomplex omdat je denkt dat je het niet goed doet?
omdat je t zo aardig vraagt static.
bom? spanning? a humanbeing can only take so much.......

minderwaardigheidscomplex, misschien wel? maar misschien is het ook gewoon realiteit. das niet zielig doen, das gewoon de realiteit onder ogen zien. maar niet omdat ik denk dat ik het niet goed doe.. nu je het zegt, ergens moet ik iets niet goed doen, anders zou ik nu niet in deze situatie zitten, toch?
pi_29496410
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef zonnestraaltje het volgende:

[..]

hee james_lover,

wie weet is dit iets voor je?
http://www.pestforum.nl/forum

iig succes dermee!
niet leuk
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:18:17 #55
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496417
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef james_lover het volgende:

minderwaardigheidscomplex, misschien wel? maar misschien is het ook gewoon realiteit.
wat is dan de realiteit? dat jij lelijk bent? of dat mensen om je heen geen idee hebben betreffende wat te moeten doen met iemand die afwijkt van het gemiddelde?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29496446
ik weet t echt niet hallulama....
beide waarschijnlijk.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:20:42 #57
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29496474
quote:

[..]

minderwaardigheidscomplex, misschien wel? maar misschien is het ook gewoon realiteit. das niet zielig doen, das gewoon de realiteit onder ogen zien. maar niet omdat ik denk dat ik het niet goed doe.. nu je het zegt, ergens moet ik iets niet goed doen, anders zou ik nu niet in deze situatie zitten, toch?
ja, daarom confronteer ik je ermee (heej, dat heb ik vaker gepost vanavond).
waar is je assertiveit, je zelfkennis en je drang?

kom op zeg. voor iedereen is er een grens, en die grens is verre van de jouwe en heel eerlijk gezegd denk ik dat jij er óók zo over denkt.

uitlaadklep prima. maar doe geen drama-queeenachtig gepost.

hup, denk aan jezelf, jij moet het doen; ook al helpt niemand iirl je.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29496503
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:46 schreef smashing-pumpkin het volgende:

[..]

i know the feeling...
maar r&p gaat je er niet bij helpen hoor.
dit is een verzamelplek voor debielen die zich niet kunnen gedragen, en hun woede afreageren op een stel hulpeloze depressiefe kneusjes.
depressieve is met een v kneus
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:23:16 #59
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496524
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:19 schreef james_lover het volgende:
ik weet t echt niet hallulama....
beide waarschijnlijk.
wel, het kan geen kwaad om daar eens over na te denken.

vervolgens is het de vraag waar jij direct last van hebt.

van het feit dat je er afwijkend uitziet, of van het feit dat de mensen om je heen niet weten hoe ze met afwijkende gevallen om moeten gaan?
pi_29496528
even ter verduidelijking,
ik heb een zware vorm van scolise icm met een kyfose en ik mis 2 nekwervels.
misschien helpt het een beetje om een beeld te vormen door er bij te vermelden dat sommige mensen de vergelijking met quasimodo wel toepasselijk vinden.
pi_29496538
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:22 schreef probably_on_pcp het volgende:

[..]

depressieve is met een v kneus
tial laat hé enzo

@ ts, doe rustig aan ga slapen, en morgen weer lekker er tegenaan
pi_29496546
quote:

[..]

ik weet niet wat er in jouw jeugd allemaal is mis gegaan maar dit soort denkbeelden (" ergens moet ik iets niet goed doen, anders zou ik nu niet in deze situatie zitten, toch?") zijn zo verwrongen dat iemand je daarvan moet doordringen. en de realiteit onder ogen zien is larie; er gebeuren dingen, en jij ziet een bepaald oorzak-gevolg patroon wat voor jou waarheid is. maar omdat je nooit altijd zeker kan weten waarom mensen dingen doen die ze doen, weet je ook nooit zeker of jij wel gelijk hebt. kortom: jij vind het de realiteit, zonder je af te vragen of dit ook echt het geval is.

en ergens wil je echt wel hulp en niet dood, anders open je echt niet zo'n topic. je wil aandacht van mensen, maakt niet uit of je ze kent of niet. blijkbaar ben je dus nog niet zover heen dat je van niemand meer aandacht wil en dat het je niets meer kan schelen, dus ben je nog geen hopeloos geval.

dat wordt je pas als je het erbij laat zitten of als je denkt alles zelf te weten (je weet schijnbaar exact hoe alle hulpverlenende instanties in nederland te werk gaan) en elke mogelijke vorm van hulp afslaat. dán ben je hopeloos ja.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_29496551
er zijn zat lelijke mensen met vrienden..het is maar wat voor persoonlijkheid je hebt.

sommigen kunnen zich er op een gegeven moment overheen zetten..anderen blijven heel hun leven in een trip hangen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29496575
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef xennia het volgende:

[..]

volgens mij ben jijzelf degene die te hoge eisen stelt en niet anderen. en zeg niet dat het je niet uitmaakt, want dan had je er niet over nagedacht en al zeker geen topic geopend
dat vind ik onzin.. damn..

to ts: i know what you are feeling.

ikzelf heb dit een aantal jaren geleden ook meegemaakt, mensen negeren je compleet! zelfs als je wat zegt. en als je een keer je mond open trekt en er wat van zegt, kijken ze je ineens aan van, wat heeft die ineens?

mja, aandacht tekort. mensen denken te snel over andere mensen op de ene of andere manier. altijd eerst op uiterlijk oordelen over hoe een verstand van iemand is, daarna op het innerlijk.. tenminste als ze die stap willen nemen. lafaards zijn het. meestal noemen ze mensen al namen omdat ze er net iets anders uitzien of anders denken dan een "normaal" mens. waarom?

nja, en datgene over veranderen, gebeurd wel!! mensen kunnen idd "snel" veranderen, en ik weet niet hoe lang je hiermee al zit en hoe oud je bent, maar tijden veranderen vanzelf.. op een gegeven moment is het andersom, dan willen de mensen naar je luisteren etc. tijd komt vanzelf lijkt me. misschien iets aanjezelf veranderen, ander kapsel ofzo. het helpt serieus.

nja, ik kan hier nog wel meer over praten.....................................................................
waarom..?
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:25:39 #65
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496582
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef james_lover het volgende:
misschien helpt het een beetje om een beeld te vormen door er bij te vermelden dat sommige mensen de vergelijking met quasimodo wel toepasselijk vinden.
dat is niet mis.

hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_29496591
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef bennie_k het volgende:
er zijn zat lelijke mensen met vrienden..het is maar wat voor persoonlijkheid je hebt.

sommigen kunnen zich er op een gegeven moment overheen zetten..anderen blijven heel hun leven in een trip hangen
ja, precies!
waarom..?
pi_29496592
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef bennie_k het volgende:

pi_29496609
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:26 schreef liqu1d het volgende:

[..]

ja, precies!
idd, zelfs ik heb vrienden
dus geef nooit op
pi_29496621
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.

tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
we hebben allemaal ellende en of problemen ouwe pijp en wanneer onze dierbaren het goed hebben en ik ook dan sluiten wij onze ogen voor de rest van de wereld

on topic, wanneer mensen je niet lief hebben, dan moeten mensen je vrezen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:27:26 #70
15080 static
pi_29496623
quote:
nou, niet echt, we praten niet met je irl maar op een forum.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29496624
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:26 schreef arkon het volgende:

[..]

idd, zelfs ik heb vrienden
dus geef nooit op
wow
waarom..?
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:28:19 #72
15080 static
pi_29496641
quote:

waarom eigenlijk?
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:29:26 #73
15080 static
pi_29496660
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:26 schreef james_lover het volgende:

[..]

zeg me nou eens wat je wilt bereiken hiermee? em draai er niet omheen.
pi_29496691
quote:
solly had ik niet gelezen...... misschien kan je 'lotgenoten' op inet vinden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29496751
eerlijk gezegd: ik heb geen idee hoe het is om met zo'n 'handicap' te moeten leven. het enige waar ik aan kan refereren zijn voorbeelden van mensen met een ernstig handicap die ik gezien heb, en die over die handicap heen stappen. die zeggen: zo ben ik, balen, doe ik niets aan, take me as i am. mensen die me niet op deze manier accepteren; pech gehad. die gedragen zich verder zo normaal mogelijk met hun handicap.

jouw probleem ligt denk ik niet zozeer in die handicap, als wel het probleem dat je verschrikkelijk graag aandacht wil en aardig gevonden wil worden (vraag jezelf maar eens af waarom je zoveel voor anderen doet). daardoor trek jij je heel erg aan wat anderen mensen van jou vinden, en vormt die lichamelijke handicap daarbij een extra probleem. op het moment dat jij, geholpen door de juiste mensen, sterk genoeg in je schoenen staat om de wereld aan te kunnen met zoals jij bent, en schijt durft te hebben aan de mensen die jou niet accepteren zoals je bent, het een veel minder groot probleem is.

je zegt: het draait in deze wereld in het echt alleen maar om de buitenkant. dat zeg je omdat jij dagelijks geconfronteerd wordt met hoe is om niet de 'standaard' te zijn. daarbij verlies je de mensen uit het oog die daadwerkelijk verder kijken dan de buitenkant en daar de moeite voor nemen. maar als jij je ook daar voor afsluit, tja, dan maak je het jezelf heel erg moeilijk meis.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')