Nee, Whatpulse is kutquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:24 schreef B_BOY het volgende:
jongens en schone jonkvrouwe meld je allemaal ff aan
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #32
mag ik dan zingen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:30 schreef Gabry het volgende:
Eigenlijk zouden een paar van ons ook een single moeten uitbrengen..
Ik bedoel als die Brainpower telkes in de charts komt dan weet ik zeker dat ik al helemaal een hit word![]()
met de naam Fok! Youthquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:30 schreef Gabry het volgende:
Eigenlijk zouden een paar van ons ook een single moeten uitbrengen..
Ik bedoel als die Brainpower telkes in de charts komt dan weet ik zeker dat ik al helemaal een hit word![]()
weet jij van geen ophouden?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neuj, de waarheid moet gezegt worden![]()
Jawel...quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:36 schreef justme_Jur het volgende:
dus je hoeft niet meer in de top 40 ?
was ff wat andere topics aan t lezenquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:39 schreef justme_Jur het volgende:
Slaapt Imber nou al? of zit ze stiekem mee te lezen...
ok hehe, blijf je bij ons?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
was ff wat andere topics aan t lezen
ok tot zoquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff wat eten+drinken pakken en van pc switchen en dan ben ik zo weer terug![]()
![]()
Bij mij zijn er nog behoorlijk wat online.. er kwamen er net nog 2 bijquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:44 schreef justme_Jur het volgende:
sjesus wat is het dood op msn...![]()
ohw jah... het is 02.45 hehe![]()
verleden tijd nooit met dtquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:55 schreef justme_Jur het volgende:
joepieeeeee. Dat werdt werd tijd, het werdt werd saai zonder je...
* Jurriaan probeert de kontkus award af te pakken van Gabry
zal ik je ff aanmelden op msn?quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:01 schreef justme_Jur het volgende:
nu is iedereen offline bij mij haha
jawelquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jezus Christus Imberr, jij hebt ook geen leven, of wel?.
Diemenquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:02 schreef justme_Jur het volgende:
weet je wat k.t is... toen ik verhuisde had ik nog geen msn, dus al die jongens en meiden van waar ik eerst woonde..Diemen dus.. heb ik niet in m'n lijst hehe..
quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:02 schreef Imberr het volgende:
en nou zittie in me glas en kan ik niks meer drinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |