quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
ik ga toch maar weer proberen te slapen
doegg
quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
doegg
doeiquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
doegg
Trustenquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
doegg
Pêpe zulde vrouwke!quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
doegg
iedereen vind mij lievquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:05 schreef justme_Jur het volgende:
haha toen spenky ging slapen zei niemand wat
en nu Imberr gaat slapen zegt iedereen wat hehe
Volgens mij doen de meeste dat welquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:09 schreef Imberr het volgende:
ik moet ook altijd kijken of iemand nog gereageerd heeft hezit je kwartier later nog online
![]()
Vaak als ik jou naam noem als je allang "slaapt" kom je opeens weer tevoorschijnquote:
Pedo?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vaak als ik jou naam noem als je allang "slaapt" kom je opeens weer tevoorschijn![]()
Een fles loempiasaus waar je een rode kop van krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:18 schreef BaggerUser het volgende:
wat moe tik niet vergeten op vakantie ?
Je handheld?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:18 schreef BaggerUser het volgende:
wat moe tik niet vergeten op vakantie ?
bah... Avril Lavringe..quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:18 schreef Gabry het volgende:
mms://stream.2003.02.garnierprojects.com/tmf/music/avril_hewasnt_512.wmv
Komop.. allemaal ff naar Avril Lavrigne kijken..![]()
ja ik verveel me![]()
ik lurk soms nog een beetjequote:Op maandag 8 augustus 2005 02:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vaak als ik jou naam noem als je allang "slaapt" kom je opeens weer tevoorschijn![]()
ons moeder zegt altijd zo as ge jeuk hed moette krabben.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:19 schreef De_Ananas het volgende:
We zijn net knakworsten wezen eten zeg ik zo:
Ananas: Kheb jeuk aan m'n ballen
B_Boy: Kzal ff krabben
Ananas:![]()
B_Boy: Joa aan mûn eigen ballen hé![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch naar Avril kijken..quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:22 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
khad het ook over dr muziek hehe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |