Jan Mansquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:43 schreef Nuongirl het volgende:
Stadhouder Willem V
Jan Steenquote:
Cristopher Crossquote:
Cristopher Tracyquote:
Graham Chapmanquote:
Charles Starkweatherquote:
Carla Homolkaquote:
Louis de Funesquote:
Gerard Lenormanquote:
Sean Pennquote:
Robin van Persiequote:
Patrick Kluivertquote:
Patrick Hernandezquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:51 schreef pos het volgende:
[..]
Patrick Kluivertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tjaah...inkoppertje voor mijquote:
Herman Emminkquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:58 schreef pos het volgende:
[..]
Tjaah...inkoppertje voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hernan Crespo (natuurlijk)
Albert Verlindequote:
Beau Bridgesquote:
Jeff Goldblumquote:
Goldie Hawnquote:
Bill van Dijkquote:
F.Murray Abrahamsquote:
Abraham van Leeuwen aka Prince de Lignacquote:
Pierre Kartner aka Vader Abrahamquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:08 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Abraham van Leeuwen aka Prince de Lignac
Eddie Adams aka Dirk Digglerquote:
Jan Peter Balkenende aka Harry Potterquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:49 schreef pos het volgende:
[..]
Eddie Adams aka Dirk Digglerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan Steenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jan Peter Balkenende aka Harry Potterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oliver Cromwellquote:
Oliver Northquote:
Heer Olivierquote:
Olivier Bommelquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:47 schreef pos het volgende:
[..]
Heer Olivierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fok is te traag...tijd voor een zonnigbankjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarten Toonderquote:
Maarten van Traaquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maarten Toonder
fok is idd te traag, heb je gelezen waardoor het komt? Zonse hier komt de regen met bakken uit de lucht
Max von Sydowquote:
Volgens mij moest er een reactie komen op mijn post... Max van Heeswijk, maar ik wil hier ook wel verder... blijft bij Max.quote:
Max Tailleurquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij moest er een reactie komen op mijn post... Max van Heeswijk, maar ik wil hier ook wel verder... blijft bij Max.
Max Mozkowitch
Harry Mensquote:
Harry Nakquote:
Harry Saksioniquote:
Henk Spaanquote:
Rinus Ferdinandussequote:
keizer Ferdinand I van Habsburgquote:
Ferdinand Bolquote:
Robbie Williamsquote:
Michael j.Foxquote:
rein groenendaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Den Vos Reynaerde (tegenwoordig Reinaart de Vos)
Bastiaan Ragasquote:
bas van de goorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bastiaan Ragasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ron Zwerverquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:12 schreef pos het volgende:
[..]
bas van de goor
meen je dat nou Diaan Bastiaan Ragas...brrom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ronnie Biermanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ron Zwerver
ik vond het altijd wel een hunk jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ronnie corbettquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:29 schreef pos het volgende:
[..]
Ronnie Bierman
heb je mn mail ontvangen?
is goed hoor...moet je maar zeggen hoeveel je dr wiltquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
pos bedankt voor de foto, goed ontvangen. Ik mail je vanavond terug, gaat een beetje lastig vanaf hier
Hey pos,hoe was het ?,ik hoor het later wel *nu wegis*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:41 schreef pos het volgende:
[..]
is goed hoor...moet je maar zeggen hoeveel je dr wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal ik doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:41 schreef pos het volgende:
[..]
is goed hoor...moet je maar zeggen hoeveel je dr wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ron Jerremyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ronnie Tober
ik ga nu even kijken, even opstarten ben op mn werk!
Jerry Lee Lewisquote:
Jerry Garciaquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef pos het volgende:
[..]
Jerry Garciaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sta je nog na te 'Skunken' ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:35 schreef Diaan73 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* gaat off... is vrij en zoontje komt straks weer thuis na 3 weken vakantieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.misschien tot vanavond!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi,mijn sollicitatie liep wel gesmeerd,eind volgende week hoor ik het...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:42 schreef pos het volgende:
[..]
Iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....het was echt geweldig fotoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....hoe was jouw middag?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
andy garciaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef pos het volgende:
[..]
Jerry Garciaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Andie Kaufmanquote:
Andy van der Meydequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Andie Kaufman
nog eventjes....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mr_Anonimousquote:
nee Diaan, geen mail binnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Andie Kaufman
nog eventjes....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pos heb je mn mailt nog ontvangen, hotmail deed een beetje raar....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mister Edquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mr_Anonimousom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* denkt dat zn pc nog steeds niet werkt... arme AnoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eddy Grantquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef pos het volgende:
[..]
Mister Edom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
David McCallumquote:
quote:
Sinead...achterlijk wijfquote:
Paulus de Boskabouterquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef pos het volgende:
[..]
Sinead...achterlijk wijfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johannes Paulus II
Paulus Potterquote:
Anthony Perkinsquote:
Vince Neilquote:
Lee Harvey Oswaldquote:
Marinus van der Lubbequote:
Henk Lubberdingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marinus van der Lubbeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henk ten Catequote:
Henk van Dorpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:48 schreef pos het volgende:
[..]
Henk ten Cateom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hans Wiegelquote:
Hans Dorresteinquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hans Wiegel
even een paar uurtjes weg en alles staat op zn kop... mis RJPvD nu alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hans Wiegel
even een paar uurtjes weg en alles staat op zn kop... mis RJPvD nu alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lees RJP voor Pyl... maar even door... dan heb je enig idee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
huh?
ik heb iets gemist blijkbaar
ik ben bijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lees RJP voor Pyl... maar even door... dan heb je enig idee.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ubertriestJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willem van Hanegemquote:
Willem I de Veroveraarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Willem van Hanegemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goedemorgenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willem Weverquote:
Willem Barentszquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Willem Weverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
ted bundyquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.*snapt associatie niet maar goed...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al Bundy
Jack Jerseyquote:
Jack Middelburgquote:
Jack de Ripperquote:
Jack Bultermanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:08 schreef pos het volgende:
[..]
Jack de Ripper
fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'Bij den Briel verloor Alva z'n bril', vaderlandse geschiedenisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.*snapt associatie niet maar goed...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al Bundy
Jack Spijkermanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef fotoloog het volgende:
[/sub]
[..]
Jack Bulterman
Hoi pos.sturen ze me vandaag met 96 pakkies de weg op....met dit weer ,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cas Spijkersquote:
oooh...wat zielig....tis echt vreselijk weer in Amsterdam hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef fotoloog het volgende:
[/sub]
[..]
Hoi pos.sturen ze me vandaag met 96 pakkies de weg op....met dit weer ,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hopelijk voor jullie is/wordt het weer op de camping beter.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:23 schreef pos het volgende:
[..]
oooh...wat zielig....tis echt vreselijk weer in Amsterdam heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....en ik zo fijn naar de campingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Marianne Timmerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Cas Spijkers
ben erg slecht in geschiedenis... hoi Fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is daar vaak slechter weer dan hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hopelijk voor jullie is/wordt het weer op de camping beter.....
quote:
mijn moeder is daar de hele week al alleen en dan vind ik het zielig voor haar om niet te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
balen zeg en toch gaan: klasseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frans Bauerquote:
Frans Halsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frans Bauerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is lief van je, hopelijk wordt het weer ook wat beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef pos het volgende:
[..]
mijn moeder is daar de hele week al alleen en dan vind ik het zielig voor haar om niet te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Femke Halsemaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:43 schreef pos het volgende:
[..]
Frans Hals
ach..Diaan Frans Bauer is best een lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
famke janssenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Femke Halsema
zal best en ook zo gewoon.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... maar ik vind er echt niets aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan Janssenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:56 schreef pos het volgende:
[..]
famke janssen
ik vind er ook niets aan maar dat heb ik bij de meeste nederlandse muziek....maar Frans vind ik wel liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:56 schreef pos het volgende:
[..]
famke janssen
ik vind er ook niets aan maar dat heb ik bij de meeste nederlandse muziek....maar Frans vind ik wel liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
prettig weekend...tot zondagavondquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sommige ned. muziek is wel leuk Stef Bos, nederpop.... ik ga nu off, ben vrij en heb weekend.. prettig weekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herman Stokquote:
Jaap Jongbloedquote:
Simon Vinkenoogquote:
Simon van Collumquote:
Simone signoretquote:
Kardinaal simonisquote:
Ruud Gullitquote:
Ruud Hermansquote:
Stephen Fryquote:
Paul Kingquote:
Bo Derekquote:
Dudley Moorequote:
Michael Moorequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dudley Mooreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roger Moorequote:
roger whittakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roger Mooreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Famke Janssenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roger Mooreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roger de Vlaeminckquote:
-zip-quote:
Roger Daltreyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roger de Vlaeminckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Keith Moonquote:
Neil Armstrongquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keith Moonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neil Youngquote:
Will Youngquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neil Youngom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paul Youngquote:
Paul van Vlietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul Youngom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leo Visserquote:
leo blokhuisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leo Visserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hetty Blokquote:
hetty heitingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hetty Blokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heitingaquote:
ajax (de griekse god)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heitingaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spartaquote:
olympiakos piraeusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spartaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Glengerbirliciquote:
Glenn Helderquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Glenn Hughesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Benny Goodmanquote:
Bennie Jolinkquote:
Gerard Lenormanquote:
Gil Gerardquote:
Gilles de la Tourettequote:
Tim Howardquote:
Tim Krabbéquote:
nat maar gezelligquote:
Martijn Krabbé.quote:
jeroen krabbequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Martijn Krabbé.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeroen Boschquote:
jeroen wielaartquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeroen Boschom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeroen Postquote:
jeroen delmeequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeroen Postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeroen Boerequote:
remco boerequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeroen Boereom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Remco Campertquote:
Jan Campertquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Remco Campertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lucebertquote:
belcampoquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lucebertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan Hanloquote:
Jan Smitquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Hanloom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop