Nee men, juist andersom, ze heeft een leuk koppie (normaalgesproken dan) maar een vormloos kleuterlijfje.quote:

Dat jurkje is wel aardig, al ben ik niet zo gecharmeerd van de draagster, maar die laarzen? OMFG dat is wel heel erg. Gaat ze soms vliegvissen met Dingetje (Kaplaarzen! Lekkerrre rrruberen Kaplaarzen!)quote:

Ze ziet er in elk geval eens een keertje niet ladderzat uitquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat jurkje is wel aardig, al ben ik niet zo gecharmeerd van de draagster, maar die laarzen? OMFG dat is wel heel erg. Gaat ze soms vliegvissen met Dingetje (Kaplaarzen! Lekkerrre rrruberen Kaplaarzen!)

Johnny vind ik niet eens zo vreselijk...gewoon z'n eigen stijl hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef tbl1966 het volgende:
Johnny Depp
[afbeelding]
Daryl Hanna
[afbeelding]
Ze is alleen d'r papegaai vergeten

Ah, ja ik zag het ook al niet zo goed, maar op de site stond erbij dat het Bam wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef kitkat het volgende:
[..]
Dit is niet Bam Margera maar Brandon Novak, een vriend van hem![]()

Volgens mij is dat een foto genomen op het V-festival. En op een festival zijn rubberen larzen toch enigzins essentieel. Dus ik denk dat we d'r kunnen vergeven.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat jurkje is wel aardig, al ben ik niet zo gecharmeerd van de draagster, maar die laarzen? OMFG dat is wel heel erg. Gaat ze soms vliegvissen met Dingetje (Kaplaarzen! Lekkerrre rrruberen Kaplaarzen!)

De laarzen mag je weglaten, verder is het geheel wel grappig. Al doet het inderdaad een beetje 'tiroler' aan.quote:

Je loopt toch niet met je pyjama over straatquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:53 schreef rena het volgende:
Is het niet dr pyjama dan![]()
Die kleding van Britney vind ik nog meevallen, op de 1e foto na dan.

Ik bedoelde het niet zo als het er staatquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef Nory het volgende:
[..]
Je loopt toch niet met je pyjama over straat

quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo als het er staatIk vind het op een pyjama lijken bedoelde ik
![]()

quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef Aventura het volgende:
Nog een keer het sletje van ICE-T (smaak heeft ze blijkbaar niet!):
[afbeelding]

Hij ziet er uit als een nicht.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Het gaat vooral om de Boerke-outfit van Colin Farell. What was he thinking?
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |