Yep, provincie Antwerpen, in Heist o/d Berg:)quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Waar woont ge eigelijk as ik vrage mag?
Antwerpen toevallig?
Ik dacht al, 15 jarige meid aan de pure vodka, elke avondquote:
Niet elke avondquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik dacht al, 15 jarige meid aan de pure vodka, elke avond![]()
*vertaald*quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:33 schreef Saarah het volgende:
[..]
Niet elke avondnormaal alleen zaterdag 's nachts als 'k gedaan heb met werken
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
*vertaald*
Niet elke avondNormaal gesproken alleen zaterdag nacht, zodra ik klaar ben op mijn werk.
sorry, kon het niet laten
Ik wou ook een flauwe opmerking maken, maar ik dacht laat maarquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
*vertaald*
Niet elke avondNormaal gesproken alleen zaterdag nacht, zodra ik klaar ben op mijn werk.
sorry, kon het niet laten
quote:
Ik luister wel naar UK garage.. maar hip hop... neequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
Veel mensen hier die naar hiphop luisteren?
Ah, ok. Heb familie in Antwerpen wonen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef Saarah het volgende:
[..]
Yep, provincie Antwerpen, in Heist o/d Berg:)
Ik leef met je mee. Moge de heer u vergeven dat gij naar zoveel onzinnig gevloekt hebt geluisterd, zodat gij alsnog in den hemel kan komen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
Veel mensen hier die naar hiphop luisteren?
ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb familie in Antwerpen wonen.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Moge de heer u vergeven dat gij naar zoveel onzinnig gevloekt hebt geluisterd, zodat gij alsnog in den hemel kan komen.![]()
Ick leef met U mede. Moge de Heere zich barmhartich opschtellen, ende alsmeede Uwe zonden vergeeven. Zodat U in het Koninkrijk des Gods moge komen woonen, aan het einde des leevenschdagen.
wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |