Het is overdag echt te traag ja, dan fok ik liever om half 3quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
heyy saarah
Fok is overdag traag en 's nachts niet ofzo lijkt t wel
en dat wijf op die site is lelijk en die gast achterlijk![]()
Dat vind ik nog best zacht uitgedruktquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
heyy saarah
Fok is overdag traag en 's nachts niet ofzo lijkt t wel
en dat wijf op die site is lelijk en die gast achterlijk![]()
edit is weggehaald als je niet kan editten..quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:51 schreef hollander76 het volgende:
Wat ik me afvraag, er stonden toch minstens 3 reageer knoppen bij een post?Er staan er nu nog maar twee, maar er was toch altijd een derde?
heb je geen vakantie ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:29 schreef Saarah het volgende:
't weekend is weeral voorbijen ik haaat zondagen
(meestal toch
)
Heb wel vakantie ja, maar 't weekend is gewoon leuker dan de weekquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je geen vakantie ofzo?want dan zou t weekend toch niet zoveel uit maken lijkt me..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:32 schreef freiss het volgende:
Tja, ik hoorde als hier bijna heel PUB SC op donderdag en vrijdag weggaat, het zeer mooi weer wordt!
Zeg, ik zit ff in een melig gesprek met iemand ja. Heb maar 2 handen en met n trage Fok! schiet t sowieso niet op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
Stormlooptopic....
Uitgevers.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
Hebben jullie ook al jullie schoolboeken? Wie verzint het nou om 5/6 boeken voor natuurkunde en 5/6 boeken voor scheikunde te hebben?
Of 2 over gedragspsychologie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
Hebben jullie ook al jullie schoolboeken? Wie verzint het nou om 5/6 boeken voor natuurkunde en 5/6 boeken voor scheikunde te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |