Omglolquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ben kk gaar. ik ga denk ff naar me oma. daar liggen slapen. dan lijk ik sociaal en heb ik ff rust![]()
okej. en wat is nijenrode zo'n prive school?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:40 schreef Casparovvv het volgende:
Het huis zit vol met familie
Een oom van me probeerd me over te halen aan Nijenrode te gaan studeren. Het geld is geen probleem zegt ieDie man heeft er zelf ook gestudeerd
www.nyenrode.nlquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
okej. en wat is nijenrode zo'n prive school?
ja idd er zijn genoeg mensen die deze kans niet krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat valt er dan over te halen, doen die shit!
Ik vind em mooiquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
Goedemiddag. Wel een beetje 'vreemd' avatar heb jij hoor
.
aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant neem ik ook genoegen met een 'gewone' universitaire opleiding aan het Erasmus. Ik wil mn ouders niet voor onnodige financiële vraagstukken zetten...quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat valt er dan over te halen, doen die shit!
* B_BOY is barkeeper voor het werk tijdens het werk en na het werk drank. hoe goed kun je het hebben. en ik verdien ook nog es redelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:50 schreef Casparovvv het volgende:
leuke baan = bier na het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |