wtf?! 2e!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef freiss het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #64
1. Dr_Flash 342
2. Imberr 238
3. Arcee 175
4. freiss 167
5. dolle_hond 157
wat, 4e!
Hehe, het gaat veel sneller 's nachts, ik heb het grootste gedeelte vandaag om 1 tot 2.45 gedaan.quote:
msn-enquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:09 schreef freiss het volgende:
Wat ben je eigenlijk de hele tijd aan het doen, Imberr? Je zegt hier zo weinig..
load nou is bij fok je user icon up! eigewijsquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef B_BOY het volgende:
ey hoertjes ik sta er niet in maar vannacht gaat * B_BOY niet slapen dus komt het goed.
ik zie zijn icon welquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef spenky het volgende:
[..]
load nou is bij fok je user icon up! eigewijs![]()
een kruisje is lelijk... jij zietut wel wij niet....
zo'n gast zei dat hij ut deed. en anders upload jij hem ergens en geef je mij de link dan verander ik die shit wel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef spenky het volgende:
[..]
load nou is bij fok je user icon up! eigewijs![]()
een kruisje is lelijk... jij zietut wel wij niet....
ehm maar je kan dat plaatje toch uploaden bij fok...?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo'n gast zei dat hij ut deed. en anders upload jij hem ergens en geef je mij de link dan verander ik die shit wel.
nein werkt niet bij mij. krijg ik wit venster zowel in ie as in firefox.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef spenky het volgende:
[..]
ehm maar je kan dat plaatje toch uploaden bij fok...?
laat maar gast... eff me cache geleegdquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nein werkt niet bij mij. krijg ik wit venster zowel in ie as in firefox.
17 hele kerenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
*feli*
Hoeveel keer mogen we hoera roepen?
Ow ben je jarig johquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef brainster het volgende:
[..]
17 hele keren
Vandaag dan een "feestje" voor familie, ruim honderd euri binnengesleept.
en wat ga je met de prijs doenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef brainster het volgende:
[..]
17 hele keren
Vandaag dan een "feestje" voor familie, ruim honderd euri binnengesleept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |