Fluffy... destroyer of worlds.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kraak niets af..
Mijn hond
[afbeelding]
Moet dat nou?quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
------troep----
OhhhhhHHhhHHh BONNTIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE IK KOMMMMMMMMMMquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:11 schreef Poit- het volgende:
Boooooooooooooooooooooooooooooontie HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zijn trouwens wel meisjes van 15 bij hequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
Mijn hond en mn vriendin.
[afbeelding]
Ik heb liever een standaardnaam dan een kutnaam.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoezo inspiratieloosinspiratieloos is als je je hond een standaard naam geeft en bontie is geen standaardnaam.. dus die naam in inspiratievol!
en mijn moeder heeft die naam bedacht
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
http://www.dierensex.nloftie bestaat weet ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:12 schreef clearscreen het volgende:
[..]
OhhhhhHHhhHHh BONNTIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE IK KOMMMMMMMMMM
waarom is t dan een kutnaam??quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb liever een standaardnaam dan een kutnaam.
Misschien wilt je hond wel niet eens Bontie heten, wat ik mij zeer goed voor kan stellen.
Of wil je geen rekening houden met je hond?![]()
Tja;quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:13 schreef Poit- het volgende:
[..]
http://www.dierensex.nloftie bestaat weet ik niet
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jonge meisjes en likkende hondjes.![]()
dat is... gewoon niet gezondquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
Ziet er trouwens wel een beetje fake uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
verkapte ik-probeer-15-jarige-meisjes-te-versieren postquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind Bontie echt een mooie naam voor een hond ^^@ Imberr
Slijmbal.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:15 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:15 schreef MMaRsu het volgende:
het is niet eens verkapt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:16 schreef Poit- het volgende:
[..]
verkapte ik-probeer-15-jarige-meisjes-te-versieren post![]()
En dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:16 schreef Poit- het volgende:
[..]
verkapte ik-probeer-15-jarige-meisjes-te-versieren post![]()
Ziet er nog steeds fake uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
Mijn hond en mn vriendin. Vorig plaatje was per ongeluk.![]()
[afbeelding]
Je plaatje? wat doe je!quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:10 schreef OldSchoolFool het volgende:
Mijn hond en mn vriendin. Vorig plaatje was per ongeluk.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |