quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:23 schreef LudoSanders het volgende:
Skihutmuziek is de grootste bagger die bestaat!
Weet je hoe gezellig die feestjes zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:25 schreef OldSchoolFool het volgende:
Mensen die naar dat soort shit luisteren mogen ze naar de mijnenvelden in Joegoslavie sturen.
Daar kan ik ook prima op feesten hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is trouwens wel beter dat Jan Smit en die volkszangerzooi enzo.
Asjeblieft zeg.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar kan ik ook prima op feesten hoor
Ah. Eindelijk iemand met zelfreflectie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:30 schreef OldSchoolFool het volgende:
Wat een triest kutvolk zijn wij Nederlanders eigenlijk.
Ook. En Enya, Wibi Soerjadi en Acda & De Munnik. Maar daar kan ik niet op feestenquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar cultheld, ben jij niet meer voor de Zuid-Amerikaanse muziek?
Daar is de Skihut juist voor bedoeld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:52 schreef R_ON het volgende:
Tis dat ik wat gedronken heb; anders wens ik niet in dit topic te reageren.
Skihutjostiquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:21 schreef cultheld het volgende:
is cool![]()
Kennen jullie ook allemaal "de schoolslag" , "roeien" , "de polonaise" , "doe een stapje naar voren" , de "cha cha slide" en vele andere danstoppers uit het skihutgenre?![]()
Inderdaad, zuiveren die hap.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:25 schreef OldSchoolFool het volgende:
Mensen die naar dat soort shit luisteren mogen ze naar de mijnenvelden in Joegoslavie sturen.
* AlexLPUMUSE draait momenteel Cradle Of Filth - Devil Womanquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:23 schreef LudoSanders het volgende:
kut cover.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:17 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
* AlexLPUMUSE draait momenteel Cradle Of Filth - Devil Woman![]()
nu Cradle of Filth - Deleted Scenes of A Snuff Princessquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
kut cover.
Draai dan iets van Dusk and her Embrace of Vempire ofzo.![]()
Skihut ????? muziek ??????quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |