Ik weet iig wel dat wanneer je kauwgom buiten in de bosjes dumpt, het 3 jaar duurt voor het weg is...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:29 schreef Bas028 het volgende:
LOL, ben niet de enige die hem telkens weer opduikt![]()
Hoe lang duurt het eigenlijk voor zo'n ding verteerd ?!?
Of dat je een nieuw paard hebt gekocht en dat je dan zegt: "Stom paard".quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:32 schreef whoops het volgende:
Je gaat toch ook geen vuilniszak over een nieuwe tv heen trekken???
Ga jij bij jezelf er ook wel eens met 2 vingers in? Of nog met meer?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef SHE het volgende:
met 2 vingers naar binnen en voelen ...
Prutser
Beloon jij mij als jij zou klaarkomen?, wat intresseert mij het nou ofdat jij komt,quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eerlijk SHE? Dat valt me een beetje tegen. Ik beloon een man niet met een orgasme als ie er niets van bakt hoor, hup harder werken zullen ze!
Ik wil hem wel schoon likken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je vagina zichzelf niet goed kan reinigen als er broeierig rubber inzit
Mwoah als ik begin te gapen tijdens de seks en een peuk op steek en nadien in je kameradengroep rondbazuin dat je er niets van bakt, loopt je ego echt wel een deukje opquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:06 schreef deek het volgende:
[..]
Beloon jij mij als jij zou klaarkomen?
Wat een geweldig nuttige kick ook wel weer zeg...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef davonovski het volgende:
klein babycondoompje over 9 maanden zit er zeker ook niet in?
![]()
edit
lol, bump!
Lijkt me welquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Voelt een man niks dan alstie afglijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |