je wordt wel nat van wat gegraai zekers?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:43 schreef PLEP het volgende:
Ik heb dat ook ooit eens gehad maar toen ik er achter kwam ben ik gelijk maar gaan graaien en had hem zo te pakken dus dat droog worden was geen probleem.
Maar ik wil nou ook weten hoe het afgelopen is.
Niet echt gezond nee...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef ClioSporT het volgende:
Over babyolie gesproken, is dat wel gezond om in je lijf te krijgen. (via vagina dus) Zit namelijk parfum enzo in
eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Als die Buggle hier ooit weer eens een topic op Fok zet, dan moet niemand reageren!!
Beetje laf om niet meer te reageren op mensen die het goed voor hebben met hem en zijn vriendin!
Toch??
Of zijn we het daar niet mee eens??
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef vencovenco het volgende:
Blijft een geil verhaal...
ontopic reageren is niet iets wat nog nodig is schatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:19 schreef Sessy het volgende:
Kan je niet een warme douche tussen de benen houden terwijl je gehurkt zit, dan ontspannen die spieren zich EN wordt het nat.
Die is druk bezig met dat ding eruit te prusten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Is ie der al uittttttttt??????
Jemig waar is die ts?
Ik geef buggle groot gelijk dat hij niet meer reageert! Beetje onvolwassen van een paar om hem zo af te zeiken!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Als die Buggle hier ooit weer eens een topic op Fok zet, dan moet niemand reageren!!
Beetje laf om niet meer te reageren op mensen die het goed voor hebben met hem en zijn vriendin!
Toch??
Of zijn we het daar niet mee eens??
Het is wel heel erg duidelijk dat jij hier nog niet zo lang rondloopt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Ik geef buggle groot gelijk dat hij niet meer reageert! Beetje onvolwassen van een paar om hem zo af te zeiken!!!!Valt me vooral tegen van diegene die m steeds prutser noemt Die jongen had advies nodig en heeft waarschijnlijk geen behoefte om af gezeken te worden!!!!!
![]()
Oh dat zal best waarschijnlijk dat ik dan ook de regeltjes van FOK me nog zo goed kan herinneren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is wel heel erg duidelijk dat jij hier nog niet zo lang rondloopt...
Welkom op FOK! enzo...
Ik vind je nu al geweldig grappig...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Oh dat zal best waarschijnlijk dat ik dan ook de regeltjes van FOK me nog zo goed kan herinneren.
Je moet mensen niet onnodig kwetsen enzo.....
Als je opgefrist wilt worden kijk dan even bij policy.
Moet ook eerlijk zijn dat ik het niet meer als normaal vind maar goed wie ben ik!![]()
Gelukkig!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vind je nu al geweldig grappig...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Oh dat zal best waarschijnlijk dat ik dan ook de regeltjes van FOK me nog zo goed kan herinneren.
Je moet mensen niet onnodig kwetsen enzo.....
Als je opgefrist wilt worden kijk dan even bij policy.
Moet ook eerlijk zijn dat ik het niet meer als normaal vind maar goed wie ben ik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |