Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef freiss het volgende:
[..]
nu je het zegt, heette het niet eerst fastchat hier?
Ik mis de camchat topicsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.
Ik had laast idd eentopic fastchat genoemd ipv slowchat, maar die ging uiteindelijk niet fastquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.
wat voor nieuws?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Hallo zegIk zit even op de FP wat nieuws te lezen en ineens gaat het hier keisnel
We kunnen de reeks ook gewoon "chat" noemenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had laast idd eentopic fastchat genoemd ipv slowchat, maar die ging uiteindelijk niet fast
Ja, dit bericht: [upd] Vliegtuig komt bij Sicilië in zee terecht is wel grappig. Ik was in Sicilië een week geleden en anderhalf jaar ging ik naar Tunesië. Precies hetzelfde is met Sharm El_sheikh in Egypte, ik was daar 3 jaar geleden, ene jaar later stort er een vliegtuig neer en nu was er een bomaanslagquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Hallo zegIk zit even op de FP wat nieuws te lezen en ineens gaat het hier keisnel
Nehquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef brainster het volgende:
[..]
We kunnen de reeks ook gewoon "chat" noemen
sorry damook.. ik doe weer meequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Als je het ze lief vraagt organiseren ze misschien wel een extra homo avond voor jequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef Rabrynil het volgende:
Kunnen ze die homoavond niet doordeweeks doen
JAquote:
Caps lockquote:
kan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |