nou nee.. dat die weg is is niet mijn schuld.. een of ander lelijk wijf heeft em weggekaaptquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus die heb je al weggekregenDan moet het met deze ook lukken, want je hebt nu al ervaring met het wegjagen van mannen
Ah dat was dus wel een goedequote:Op zondag 7 augustus 2005 03:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou nee.. dat die weg is is niet mijn schuld.. een of ander lelijk wijf heeft em weggekaaptik vond hem juist wel oke
bemoeide zich nergens mee enzo..hield altijd zun mond
En lastigquote:
ik doe alleen bitcherig als ze aan me haar en mij zittenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat was dus wel een goedeHad je dus iets minder bitcherig moeten zijn
volgens mij ben ik voor vanaaf wel klaarquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gooi het eruit Imberr!
Precies de reden en gezeik dat ik er geen behoefte aan heb. Bemoei me er zo weinig mogelijk mee en negeer alle opmerkingen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:54 schreef Imberr het volgende:
zei die vent ook nog dat alstie men moeder eerder had leren kennen hij mee naar zandvoort was gegaan!!!![]()
dacht t dus ff lekker van niet zeg!! donder een end op!!
![]()
![]()
![]()
ja mên, ik krijg gewoon een fuckin' trauma hierdoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Tja, wat een dilemma's een puber wel allemaal niet te verwerken krijgt.
zie mijn ondertitelquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is dat ik vandaag overdag van 1 tot 5 heb liggen pitten, onopzettelijk weliswaar, wou even 5 minuten liggen maar ben ingedut. Anders zou ik nu allang op bed hebben gelegen, het verbaast me dat er nog zoveel lui op is.
Mijn broer is ook net zoals jou. Overdag hoor je niets van hem, want dan ligt hij meestal te dutten en is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
zie mijn ondertitelik ben er altijd rond deze tijd
Ik volg het even niet?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je nu gaat slapen, maar tot 12 uur, 1 uur slapen Asskicker, en je ligt vanavond voor 23.00 te slapen
hoe oud is je broer dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mijn broer is ook net zoals jou. Overdag hoor je niets van hem, want dan ligt hij meestal te dutten en is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen.![]()
En 's nachts is hij de hele nacht op en gaat hij magnetronmaaltijden maken zodat iedereen wakker wordt.![]()
Nou, stel je gaat zometeen slapen, blijf dan niet tot 16.00 ofzo in je nest liggen, want dan slaap je vanavond (zondagavond) weer niet voor twee uur. Dus als je tot 12 uur ofzo slaapt, dan slaap je vanavond tenminste weer.quote:
18 jaar oud. Maar hij is echt zo'n typische computernerd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud is je broer dan?en magnetron
![]()
![]()
je woont btw wel dichtbij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |