ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat TK is echt een gezeik,de meest grote kneuzen die achter je tank gaan lopen.
Of altijd op jou handgranaat afrennen
Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zegquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *
Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
Knulletje met een veel te groot imaginair vermogen: i-spy24, je bent er weer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *
Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
waarom zeik je altijd je medespelers af?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *
als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammoquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zeg
ja maar dan ziet ie weer zonder healthquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammo![]()
tja t is ook nooit goed ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dan ziet ie weer zonder health![]()
Voor 'weinig' zal je hem nergens vinden. Maar ik had hem bij de Intertoys voor 50-..quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in EnschedeIk zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
FF een vraag: Hoe komen jullie aan de stats op de clansite (http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php) ???
Hier istie ¤39,99. Duurt wel week voordat je em binnen hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in EnschedeIk zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:07 schreef Gunner het volgende:
wordt er vanavond nog gespeeld?
Ok, thnxquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dus
Overigens vind ik t echt bizar wat ze voor een spel durven te vragen. Vroegah, toen ik nog jong was was een spel van 100,- (gulden) nog erg duur en de kritiek was ook erg groot toen MS Train Simulator voor 120,- op de markt kwam. BF2 bij FRS is dus 132 gulden...
Haha dat heb ik nou ook...Hij staat hier op mijn laptop dus als ik nou ff op de wc ga zitten..hahaquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Suikermais het volgende:
shit man..tis dat ik op m'n werk zit,anders had ik mijn pc al lang weer aangeslingerd om BF2 te gaan spelen.
Vanavond ben ik weer van de partij..
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtofferquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2
net reed ik rond in een auto met een andere speler erin, komt een kamikaze jeep aan gereden , die knalt tegenmij op.
ik ga dood en me teammaat, krijg IK -4 voor me dode maat in me auto oftewel ik kreeg de schuld ervan
of als je auto met 0.1 kilometer tegen je aankomt als je uitstapt val je dood, echt dat soort onzin is TE irritant
Aantal mogelijkheden:quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer) en weer kill ik hem en was ik no more.
Nou vraag ik me af waarom ik hem kill en hij mij niet...
Had jij vast iets meer leven dan je tegenspelerquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer) en weer kill ik hem en was ik no more.
Nou vraag ik me af waarom ik hem kill en hij mij niet...
ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:05 schreef Jump het volgende:
zojuist men beste score gehaald in 1 spelletje. 771 punt te kort voor een gold star
maar anders haal ik meestal maar een 50 punten ofzo,dus 77 is wel goed voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144
Zei ik iets fout?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
Sorry hoor I-spy maar eer ik die Q knop heb bereikt ben ik 9 van de 10 keer die punten al lang kwijt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Goeiensnavonds weer![]()
Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.
on-topic:
T.a.v.dat teamkillen:
Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
friendly fire.
Perfect hieroquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Werkt bij jou de Remote Admin Tool al?
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow en bij een resolutie van 1024x786 moet ik op de site naar rechts scrollen....dus niet alles past op 1 pagina..
Thuis heb ik daar geen last van bij een resolutie van 1280x1024
Moeten mensen ook Sorry spammen als je zelf in iemands claymore loopt of punish je dan ook standaard?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Goeiensnavonds weer![]()
Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.
on-topic:
T.a.v.dat teamkillen:
Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
friendly fire.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:01 schreef Sickert het volgende:
mitch... geld is dubbel aangekomenlol!
ik zie die 15 wel een keer terug verschijnen... wel vreemd dat het met de post een hele week geduurd heeft :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |