abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:00:58 #151
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29496119
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat TK is echt een gezeik,de meest grote kneuzen die achter je tank gaan lopen.
Of altijd op jou handgranaat afrennen
ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2
net reed ik rond in een auto met een andere speler erin, komt een kamikaze jeep aan gereden , die knalt tegenmij op.
ik ga dood en me teammaat, krijg IK -4 voor me dode maat in me auto oftewel ik kreeg de schuld ervan
of als je auto met 0.1 kilometer tegen je aankomt als je uitstapt val je dood, echt dat soort onzin is TE irritant
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29496532
* smorgens nog ff *

Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
pi_29496547
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *

Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:25:13 #154
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29496569
quote:
* smorgens nog ff *

Knulletje met een veel te groot imaginair vermogen: i-spy24, je bent er weer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29496724
Hij's fijn (Rechterkant)

Leek me leuk om eens wat mee te proberen en tot m'n verbazing werkte het vrij eenvoudig Alleen die spaties moeten er nog uit.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:39:04 #156
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29496868
quote:
* smorgens nog ff *

waarom zeik je altijd je medespelers af?
Wat denk je dat je bent als er een supply drop uit de lucht komt en je gaat er rustig naast zitten? ook een sitting dick
wij kunnen het ook niet helpen dat je jezelf goed praat op het forum maar gewoon zuigt ingame
pi_29496879
Netjes mitch
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_29497284
zo weer een geslaagde game sessie een lintje, promotie, en een hoop fun..
pi_29497337
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zeg
als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammo
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:41:48 #160
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29497850
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 02:07 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammo
ja maar dan ziet ie weer zonder health
pi_29497880
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 02:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja maar dan ziet ie weer zonder health
tja t is ook nooit goed ook.
pi_29498777
Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in Enschede Ik zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
pi_29499103
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in Enschede Ik zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
Voor 'weinig' zal je hem nergens vinden. Maar ik had hem bij de Intertoys voor 50-..

FF een vraag: Hoe komen jullie aan de stats op de clansite (http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php) ???
BF2: Diamond3d
pi_29499188
Mediamarkt 44 euro
pi_29499201
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 08:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
FF een vraag: Hoe komen jullie aan de stats op de clansite (http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php) ???
De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dus

Overigens vind ik t echt bizar wat ze voor een spel durven te vragen. Vroegah, toen ik nog jong was was een spel van 100,- (gulden) nog erg duur en de kritiek was ook erg groot toen MS Train Simulator voor 120,- op de markt kwam. BF2 bij FRS is dus 132 gulden...
  maandag 8 augustus 2005 @ 08:59:43 #166
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29499248
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
Hier istie ¤39,99. Duurt wel week voordat je em binnen hebt.

http://www2.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=19814&subcat=pc&affid=11635
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:07:24 #167
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29499308
wordt er vanavond nog gespeeld?
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:19:36 #168
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29499404
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:07 schreef Gunner het volgende:
wordt er vanavond nog gespeeld?
Maar natuurlijk.
pi_29499411
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 08:53 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dus

Overigens vind ik t echt bizar wat ze voor een spel durven te vragen. Vroegah, toen ik nog jong was was een spel van 100,- (gulden) nog erg duur en de kritiek was ook erg groot toen MS Train Simulator voor 120,- op de markt kwam. BF2 bij FRS is dus 132 gulden...
Ok, thnx

Ja het is belachelijk, en maar klagen dat iedereen van internet afhaalt, niet zo gek hé.
99 gulden was het maximale voor een pc spel, nintendo en playstation waren geloof ik 129 gulden.
pi_29499554
shit man..tis dat ik op m'n werk zit,anders had ik mijn pc al lang weer aangeslingerd om BF2 te gaan spelen.
Vanavond ben ik weer van de partij..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29499607
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Suikermais het volgende:
shit man..tis dat ik op m'n werk zit,anders had ik mijn pc al lang weer aangeslingerd om BF2 te gaan spelen.
Vanavond ben ik weer van de partij..
Haha dat heb ik nou ook...Hij staat hier op mijn laptop dus als ik nou ff op de wc ga zitten..haha
pi_29499932
Die stats worden ook weer "behoorlijk" snel ge-up-date.
Kmoet nog een ribbon krijgen van gister en rond de 200 punten
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:56:45 #173
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29501955
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2
net reed ik rond in een auto met een andere speler erin, komt een kamikaze jeep aan gereden , die knalt tegenmij op.
ik ga dood en me teammaat, krijg IK -4 voor me dode maat in me auto oftewel ik kreeg de schuld ervan
of als je auto met 0.1 kilometer tegen je aankomt als je uitstapt val je dood, echt dat soort onzin is TE irritant
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer ) en weer kill ik hem en was ik no more.
Nou vraag ik me af waarom ik hem kill en hij mij niet...
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:25:27 #174
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29502140
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer ) en weer kill ik hem en was ik no more.
Aantal mogelijkheden:
  • Jij raakte hem net iets eerder
  • Jij kwam van rechts
  • Hij had gedronken
    Anders zou ik het ook niet weten...
  • Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_29502191
    je vergeet de mogelijkheid dat hij misschien een alien is! nee ik heb geen idee. over dat punt als iemand jou raakt en je beukt in tegen een muur op als heli vind ik zelf logisch. waarom? nou door hem ga je misschien wel fouten maken, of zorgt zijn raket dat je wat uit balans raakt.
    "I don't know quotes" -Quoteless
    pi_29502303
    SteL: Ik zit in een troepentransport chopper met mijn squadmaten. Ik ben niet de piloot. Ik ben wel Spec Ops. Ik zit achterin.

Is het iemand al gelukt om C4 op een vijandelijke chopper te gooien als je er overheen vliegt? Zou de C4 door de wieken heen vallen, of zou het aan de wieken vast blijven plakken?

Ik ga het vanavond zelf even proberen. Maar als mensen het al tot in den treure hebben geprobeerd zonder dat het gelukt is, dan hou ik er ook gelijk mee op .

Die kamikaze acties wordt ik ook wat moe van. Gisteren weer regelmatig met 6 man in een chopper. Zijn er van die eikels die het leuk vinden om een kamikaze actie uit te voeren en met een vliegtuig door je chopper heen vliegen. Heel leuk: 6 kilss en een death. Altijd prijs dus. En hij deed het iets van 6 of 7 keer achter elkaar.

Ik vind dat gewoon zwaar lame. In de volgende update moet het er gewoon uit. Als bij een actie beide zijden gekilld worden, dan moet gewoon geen van beide punten krijgen.
    pi_29502409
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Had jij vast iets meer leven dan je tegenspeler
    kan niks anders bedenken

En dat punishen ben ik het met jullie eens die -4 is echt TE
    helemaal als die het z'n eigen schuld is die zou gestraft moeten worden
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_29502729
    Sinds kort als iemand mij punisht als het zijn eigen schuld is pak ik hem wel terug als het toch slecht gaat.
    Ik zoek hem op en spring elke keer voor zijn auto als hij daarin zit en dat 2 en soms 3 keer en dan leren ze het wel.
    Ik word er zo stront ziek van die sukkels die je punishen als het HUN fout is.
    pi_29502820
    ben ik eindelijk weer ben een week niet online geweest want men internet deet et niet en de gene die het moest oplossen was men broer en die was op vakantie dus daarom
    Every war is different, every war is the same.
      maandag 8 augustus 2005 @ 14:49:06 #180
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29502919
    Teamkillen blijft altijd een probleem. Ik vind wel dat TKs door Claymore en Mines dat dat geen TK is, aangezien het dan zijn eigen schuld is. Je kunt die dingen in 99 van de 100 gevallen zien liggen.
    Echter het overrijden van iemand dat is lastig. Ik ben laatst door een tank overreden omdat hij achteruit reed en een tank nu eenmaal sneller is dan een mannetje dat door zijn stamina heen is. Ik heb hem gepunished, omdat ik vind dat hij kan zien dat er iemand achter zijn tank loopt, al vind ik wel dat het wel heel lastig is om te zien.
    Heli's en planes punish ik bijna altijd, aangezien zij zeker rekening moeten houden met de grondtroepen. Het gebeurd te vaak dat als er een vlag wit wordt gemaakt dat er blind een vliegtuigje een bommetje gooit. Soms handig, maar kijk even naar de blauwe stipjes.
    Zo zijn er nog meer TK situatie's waarin de schuldige lastig is aan te wijzen.
    Stel iemand loopt door jouw line of fire. Jij maakt een headshot, hij is dood en punished jou.
    Degene die de TK maakt denkt lul kijk eens waar je loopt, terwijl de kans groot is dat hij je wel zag aankomen. Degene die geTKed wordt denkt lul kijk eens waar je schiet. Het kan heel goed zijn dat hij je niet heeft gezien.
    Om een lang verhaal nog langer te maken:
    Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
    De -4 vind ik overigens wel goed, alleen bij het "botsen" zou wel iets mogen veranderen. Op zich moet iemand die kamikaze in een heli duikt met zijn vliegtuigje wel de kills krijgen en de TK als hij een medepassagier heeft, maar bij botsen mag er eigenlijk weer geen TK of kills worden uitgedeeld. Iedereen een death erbij (en ticket eraf) en weer verder vechten. 1 probleem hoe weet je of iemand een kamikaze actie uitvoert???

Aanvulling: Probeer maar eens een systeem te verzinnen wat wel goed werkt...
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_29503097
    * DING *

Goeiensnavonds weer

Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.

on-topic:

T.a.v.dat teamkillen:
    Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
    Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
    We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
    friendly fire.
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 15:05:10 #182
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29503116
    zojuist men beste score gehaald in 1 spelletje. 77 1 punt te kort voor een gold star
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29503123
    fantastisch .. gooi arty op een post en er loopt weer een of andere randdebiel in.. pats ban
    pi_29503157
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:05 schreef Jump het volgende:
    zojuist men beste score gehaald in 1 spelletje. 77 1 punt te kort voor een gold star
    ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 15:12:28 #185
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29503204
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:08 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144
    maar anders haal ik meestal maar een 50 punten ofzo,dus 77 is wel goed voor mij Enkel me deaths nog wat verminderen.
    Sharqi Penisula als medic bij USA gaan je punten goed

Op naar de 10k. Nog 8,5k te gaan
      maandag 8 augustus 2005 @ 15:14:37 #186
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29503228
    Is FF uitschakelen geen optie....
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 15:23:02 #187
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29503306
    Wat zijn de juiste waarden voor de ranks nu?

op de clansite zie ik dat figuurtje: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/ranks/ranksmain.jpg
    Op http://ubar.bf2s.com/ranks.html zie ik dan weer totaal anderen. En in de Op op GoT zie ik nog eens andere. Wat zijn nu de juiste?
    pi_29503326
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
    Zei ik iets fout?

Zelf punish ik niemand tenzij ik het vergeet en dan wordt de andere automatisch gepunishd.
    Al wordt ik aangereden ik weet zeker dat die persoon het niet met opzet doet.

Ook wat jij (JMPoSTMaN) zei over tanks als je daar in zit en achteruit rijd en per ongeluk over een persoon rijd.
    Ik speel bijna wel altijd in een Tank of APC met de standaard view (van binnen) dus als ik achteruit rij dan is het gewoon hopen dat er niemand achter je loopt want het draaien van de loop duurt mij toch echt te lang als ik dan ook nog in een gevecht zit met een andere Tank/APC.

Verder vindt ik ook dat je team-maten moeten weten dat een Tank/Auto/APC groter is dan hun en dan ze niet te dicht bij dat ding moeten komen als hij aan het rijden is of aan het keren.

Laatste tijd ben ik ook vaak commander en in het begin durfde ik nog wel een artillery te gooien bij vijande waar onze eigen mensen ook in de buurt zijn maar de laatste tijd gooi ik alleen artillery's als er zo weinig tot geen mensen van mijn eigen team in de buurt zijn. En dan soms durft een persoon toch nog in die artillery te staan en mij daarvoor te punishen en als je er wat van zegt krijg je een grote vuile bek terug van dat het mijn eigen schuld is en dat ik moet uitkijken waar iik mijn artillery gooi.
    Of als je een artillery gooit op een plek waar een team genoot in de buurt is en je raakt hem per ongeluk en je wordt gepunished en je zegt: "denk je dat het mijn bedoeling was om je te raken? waarom punish je me dan?" krijg je ook gewoon een grote bek terug van: "Je wist dat ik daar stond"
    En dan denk ik gewoon aan wraak en dat zeg ik dan gewoon tegen hem dat als ik hem in een auto zie dat hij mij beter kan ontwijken omdat ik voor hem zou springen.

En dan kan je wel zeggen dan kan je het gewoon toch 1 keer doen, Nou ik pak ze meteen 3 keer terug dat ze gebanned worden zodat ze het tenminste leren dat het punish systeem geen kinderspeeltje is waarbij je zo vaak mogelijk iemand moet punishen omdat je daar mensen mee boos kan maken.

En zoals ik al zei ik punish nooit iemand omdat ik zelf weet hoe IRRITANT het is en ik vindt die -4 punten al een hele straf die je krijgt en dat een ongeluk altijd kan gebeuren waardoor je iemand neer knalt of overrijd. Maar als iemand mij boos gaat maken door een grote bek terug geven als ik vriendelijk vraag waarom hij mij punisht dan zal ik hem ook 3 maal terug pakken (3x is scheepsrecht )

Het liefst heb ik ook dat als je een team-kill maakt dat de ander kan bepalen of je -4 punten krijgt door hem te punishen of niet want er zijn verder ook een heleboel mensen die begrijpen dat iemand het niet express doet maar ook genoeg rotte appels die het spel verzieken voor andere.
    pi_29503890
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Goeiensnavonds weer

Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.

on-topic:

T.a.v.dat teamkillen:
    Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
    Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
    We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
    friendly fire.
    Sorry hoor I-spy maar eer ik die Q knop heb bereikt ben ik 9 van de 10 keer die punten al lang kwijt. Ik weet wanneer ik ge-TK-ed word ook bijna nooit of diegene sorry heeft geroepen. Maar sinds een week of twee punish ik nooit meer moet ik zeggen en ik hoop dat de trend zich voort zet

Ik zou -1 wel fair vinden. dan is er geen misbruik van te maken en is de impact niet zo fenomenaal. -2 kan ik nog over discussieren maar dat is echt de grens.

Artillery TK`s vind ik klote als commander en als speler.. Als speler kun je toch op de kaart zien waar hij gaat komen? (ik hou het altijd wel in de gaten) en als commander moet je er voorzichtig mee omgaan of er geen ventjes lopen en anders kun je ze waarschuwen(wat ik altijd doe). Al met al is het moeilijk om artillery in te zetten als er snelle voertuigen rondsjezen die zomaar ineens dat gebied induiken zonder te kijken...

In het algemeen is dat punish systeem de grootste ergernis wereldwijd over BF2 dus ik neem aan dat EA hierop reageert?
      maandag 8 augustus 2005 @ 16:35:48 #190
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29503981
    hier hoogste score in 1 ronde van 104 (op kubra dam)
    Kill steak van 16 :S is nog niet goed genoeg.. vannavond ff verbeteren
    -- ViPeRII --
    pi_29504044
    Vanaf vandaag hebben we een nieuwe manier gevonden om (hopelijk) de kosten van de volgende drie maanden server huur te betalen. Onder de chatbox zit nu box met Google Adsense. Ik zou zeggen neem eens een kijkje bij de adverteerders.
      maandag 8 augustus 2005 @ 16:48:50 #192
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504113
    Ferdi:

Werkt bij jou de Remote Admin Tool al? Ik heb vanmorgen de Server een tijdje gestopt en em daarna herstart. Hier op me werkt doet de tool het niet maar dat ligt denk ik aan de Firewall.
      maandag 8 augustus 2005 @ 16:50:58 #193
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504139
    Ow en bij een resolutie van 1024x786 moet ik op de site naar rechts scrollen....dus niet alles past op 1 pagina..

Thuis heb ik daar geen last van bij een resolutie van 1280x1024
    pi_29504146
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Werkt bij jou de Remote Admin Tool al?
    Perfect hiero
    pi_29504214
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ow en bij een resolutie van 1024x786 moet ik op de site naar rechts scrollen....dus niet alles past op 1 pagina..

Thuis heb ik daar geen last van bij een resolutie van 1280x1024
    Ik ook niet

Ga eens kijken wat ik met dat logo kan.
    pi_29504233
    mitch... geld is dubbel aangekomen lol!
    ik zie die 15 wel een keer terug verschijnen... wel vreemd dat het met de post een hele week geduurd heeft :S
    Narf!
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:03:30 #197
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29504262
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Goeiensnavonds weer

on-topic:

T.a.v.dat teamkillen:
    friendly fire.
    Moeten mensen ook Sorry spammen als je zelf in iemands claymore loopt of punish je dan ook standaard?

en door dat zwaar zuigende TK systeem durf ik :
  • Geen mijnen neer te leggen
  • Geen claymores neer te leggen
  • Geen Artil te gooien
  • Niet uit een auto stappen die iets schuin staat, als die ook maar een milimeter tegen je aan beweegt met 0.1 kilometer per uur ga je al dood
  • Geen rakketten te schieten uit een vliegtuig, als de vijand flares gebruikt gaat ie naar teammaten toe
  • niet te laag over een vliegveld vliegen om kogels bij te vullen, er is altijd wel een heli die net opstijgt, tegen je aankomt en jij de TK ervoor krijgt
  • Niet met een jeep met volle vaart langs zijwegen/steegjes te rijden

[ Bericht 0% gewijzigd door Gamedemon op 08-08-2005 17:11:14 ]
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:05:10 #198
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504282
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:01 schreef Sickert het volgende:
    mitch... geld is dubbel aangekomen lol!
    ik zie die 15 wel een keer terug verschijnen... wel vreemd dat het met de post een hele week geduurd heeft :S

Welkom bij de wereld van het internet bankieren
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:07:07 #199
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504306
    WE KUNNEN TK OOK UITZETTEN!!!!!!

ja ik schreeuw anders leest iedereen erover heen
    pi_29504333
    100 punten met een spelleteje?????

hoe doen jullie dat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')