quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef 'Gamedemon' het volgende:
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.
en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
Vent zit niet zo te zeiken en sodemieter anders op richting een andere server.
Ik had al gezegd wat ik ervan vond en dan kom jij met ff nog meer stront.
Wat wil je excuses? Waarom? Omdat jij niet goed kan lezen wat ik schreef?
Omdat jezelf te stom bent om tussen de regels door te lezen dat mijn verweer
ook een vorm van excuus is? Hoe oud ben je? 13? Ben jij een strontvlieg die
alleen maar geloofd in wat hij ziet en verder niet kijkt dan zijn neus lang is?
Ja en? en dan heeft iemand minder punten Sowhat? Zie je mij een punt maken als
ik gepunished wordt met minder punten? NEE!
![]()
En waarom is dat?
Dat is
omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
om te laten zien dat ik het spel beheers terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.
![]()
En je off-topic gezeik over dat ik weinig punten heb onderschrijft precies wat ik dus bedoel
omdat JIJ vindt dat ik dus ik er niks van kan omdat je focused op m'n lage score van mijn
nieuwe account. Kijk eens goed suffert: Ik heb in mijn sig m'n oude account ook staan
voor sukkels zoals jij die alleen maar geloven wat ze zien ipv na te denken.
En het is niet alleen door mij dat 'Razorback' werd gebanned. Hij geeft tenslotte zelf aan
dat hij voornamelijk zelf er schuldig aan is en mischien was ik net die ene druppel teveel.
Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
een excuus achteraan komt.
Vaak genoeg zie ik gasten her en der als noobs voor voertuigen springen ipv uit te kijken
waar de eigen eenheden zijn en vervolgens gedood worden en dan een punish uitdelen
terwijl ze er zelf schuldig aan zijn.
En mocht ik iemand per ongeluk eens vermoorden om een of andere reden wat niet
de bedoeling was dat komt er van mij altijd een excuus-bericht achteraan via de button Q!
[ Bericht 7% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 13:11:07 ]