Als je goed zou lezen zou je het weten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef static het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen zou je het weten.
Ik heb nog nie eens over het shirtje nadgedacht..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor een T-shirt je dit keer aan gaat trekken Orange![]()
Neuh, dan was ik je al virtueel naar de strot gelvogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?.
Ach, dan maak ik dat ook eens mee, volgens mij ben ik de enige fokker die gespaard is geblevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, dan was ik je al virtueel naar de strot gelvogen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan maak ik dat ook eens mee, volgens mij ben ik de enige fokker die gespaard is gebleven.
Wat mij betreft niet, maar heb niets meer van laffer gehoord; ik zou hem helpen verhuizen afgelopen weekend, maar daar heb ik ook niets meer over gehoord.quote:Maar wil je het nog "geheim" houden of niet?
Nee. Ik heb wel een idee, en die lokatie voldoet trap-technisch aan het profiel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel hints gegeven toch?.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zou gaan voor:
Ik kom vdoor ....
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zou gaan voor:
Ik kom vdoor ....
Krijgen we dit weer..quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Is dat Eindhovense virus zo sterk?.
Je mag wel een beetje dubbelzinnig denken hoor Orangequote:
Vandaag niet..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje dubbelzinnig denken hoor Orange
Ik zit eigenlijk nog op de opmerking te wachten dak blauw ben..quote:
Groen, bedoel je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog op de opmerking te wachten dak blauw ben..![]()
Voor de mensen die kleurenblind zijn wel jaquote:
Just kidding..en dat blauwe..da's iets wat ik gemist heb denk ik. Maar ik denk ook dat dat een goed ding is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Voor de mensen die kleurenblind zijn wel ja![]()
groen? Don't look at me..
Diegene zal er ook nog wel op posten denk ik..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Just kidding..en dat blauwe..da's iets wat ik gemist heb denk ik. Maar ik denk ook dat dat een goed ding is.
Ik word toch wel een beetje nieuwsgierig nuquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Diegene zal er ook nog wel op posten denk ik..![]()
(als ze het zo noemde tenminste)
Dont ask me...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik word toch wel een beetje nieuwsgierig nu
Ohow..quote:
joh...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Orange... ik zal hem even voor je uittikken....
In plaats van 'ik kom voor...' zou ik deze keer gaan voor 'ik kom door...
Zullen we maar nie over jou gaan beginnen??quote:
Ja, trek de beerput maar openquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zullen we maar nie over jou gaan beginnen??
Over proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |