Dat zowiezo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef dVTB het volgende:
Politie overtreedt vervolgens meerdere wetten om het terrein te ontruimen en gebruikt daarbij buitenproportioneel veel geweld. Slechte zaak.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, lange lat erover,
Moesten ze vaker doen.
Niks mee te maken!quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:44 schreef teknomist het volgende:
Alsof die linkse anarchisten zulke lieverds zijn.
Al eens beelden van een gemolesteerde Eurotop gezien?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:39 schreef la-nina het volgende:
[..]
Niks mee te maken!
Zìj hebben (thank god) tenminste geen wapens die ze misbruiken.
En rijden geen mensen dood met hun bussen!
Lieverdjes of geen lieverdjes, dit was gewoon loos geweld![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al eens beelden van een gemolesteerde Eurotop gezien?
Dat het tuig is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:49 schreef la-nina het volgende:
[..]
![]()
Dat is een demonstratie, geen feest!
wat suggereer je nu eigenlijk?
Ik snap niet wat demonstranten (al dan niet "in bezit van wapens")
bij de Eurotop te maken zouden hebben met deze walgelijke vertoning..![]()
bron: Planet.nlquote:De Rotterdamse ooggetuige Stefan (25) was met zijn Nederlandse soundsystem (groep jongeren met een mobiele geluidsinstallatie) ter plekke en doet vanuit Praag tegenover Planet.nl zijn verhaal over de ‘oorlog’ met de ME. “Toen we donderdagavond met onze bus aankwamen bij het meetingpoint had de Tsjechische politie de uitrit afgesloten. Dat veroorzaakte een enorme file die iets van twaalf uur heeft geduurd. Op vrijdag zijn we een andere weg gaan zoeken. Toen we via een bospad op het terrein wilden komen, bleek de politie op het einde een barricade te hebben opgeworpen. Maar we waren met zoveel mensen, dat we die barricade omver geduwd hebben. Zo kwamen we met een hele hoop mensen toch nog het terrein op. Ik denk dat er ongeveer 40 á 50 Nederlanders waren.”
Mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2005 05:08 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met die anarchisten. Er was zat gewaarschuwd en een ultimatum gesteld.
Alle lof gaat uit naar de Tsjechische politie. Geen polder-model gezeik, maar gewoon de zweep erover.
idd, check dat eerste avitje uit de OP eens. Op 0:55 begint een agent met een pistool te zwaaien terwijl die arrestant weliswaar nog wat rondhuppelde maar absoluut geen gevaar was. Als hij hem gelijk in de boeien had geslagen had je dat helemaal niet gehad. Het lijkt een beetje op een kat die het leven van een muis zolang mogelijk rekt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar heb je ook alle filmpjes bekeken?
Natrappen..... pistool tegen het voorhoofd..... lachende gezichten, ze leken er echt grote lol aan te beleven..... etc.
Nee, niet gek dat je de feestgangers "GE-STAPO" hoort schreeuwen.![]()
Er is een jongen doodgereden door een ME-bus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:29 schreef sp3c het volgende:
jammer dat er geen doden zijn gevallen alleen![]()
Dat is het allerengst aan zo'n ontruiming, bange ME-ers met getrokken wapens diequote:Op maandag 8 augustus 2005 10:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
idd, check dat eerste avitje uit de OP eens. Op 0:55 begint een agent met een pistool te zwaaien terwijl die arrestant weliswaar nog wat rondhuppelde maar absoluut geen gevaar was. Als hij hem gelijk in de boeien had geslagen had je dat helemaal niet gehad. Het lijkt een beetje op een kat die het leven van een muis zolang mogelijk rekt.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:37 schreef la-nina het volgende:
[..]
Er is een jongen doodgereden door een ME-bus.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Als die jongelui gewoon netjes naar de politie hadden geluisterd en de site ontruimd hadden toen ze dat gezegt werd was er niets aan de hand geweest. Maar ja, wie niet luisterd moet maar voelen.
Iets wat we in NL ook weer moeten invoeren, is het ook voorbij met opvoedingsproblemen.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Als die jongelui gewoon netjes naar de politie hadden geluisterd en de site ontruimd hadden toen ze dat gezegt werd was er niets aan de hand geweest. Maar ja, wie niet luisterd moet maar voelen.
Iets wat we in NL ook weer moeten invoeren, is het ook voorbij met opvoedingsproblemen.
heel goed hoor, met excessief politiegeweld maken we ons land weer een betere plek om te levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:19 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
![]()
You're so true.
Het moet maar eens klaar zijn met die (s)linkse huilmentaliteit, de politie is niet je vriend.
Je hebt maar te luisteren naar hen.
Enja, ik heb ook een inval meegemaakt in een discotheek in Praag, iedereen werd naar buiten gedirigeerd en degenen die bleven werden hardhandig verwijderd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |