Goedzo, lange lat erover,quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:48 schreef Sebastral het volgende:
En wat zegt de premier dan;
[..]
Volslagen krankzinnig. Moet je je voorstellen dat ze hier dance valley komen ontruimen
Tuurlijk, een 1000-koppige ME-macht inclusief waterkanonnen en helikopters gebruiken om wat feestvierende jeugd van een stuk grond naast een snelweg te rossen. Zinvol...quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, lange lat erover,
Moesten ze vaker doen.
Mwah, dit is redelijk overstated, Teknival een gevestigd festival noemen,quote:Czechtek is open-air international and multicultural music festival with 12 year tradition. Not only different genres of music, but also videoart and other art performances take place on this unique event of free culture.
Vorig jaar was het idd ook 'gehuurd' van de lokale maffia ja!quote:Contract with the owner of grass plain was clearly shown to police. There is no indicaion that festival was in any way illegal, every aspect was according to law of Czech Republic.
Simpelweg niet met elkaar te vergelijken.quote:Moet je je voorstellen dat ze hier dance valley komen ontruimen
Dat zowiezo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:37 schreef dVTB het volgende:
Politie overtreedt vervolgens meerdere wetten om het terrein te ontruimen en gebruikt daarbij buitenproportioneel veel geweld. Slechte zaak.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, lange lat erover,
Moesten ze vaker doen.
Niks mee te maken!quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:44 schreef teknomist het volgende:
Alsof die linkse anarchisten zulke lieverds zijn.
Al eens beelden van een gemolesteerde Eurotop gezien?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:39 schreef la-nina het volgende:
[..]
Niks mee te maken!
Zìj hebben (thank god) tenminste geen wapens die ze misbruiken.
En rijden geen mensen dood met hun bussen!
Lieverdjes of geen lieverdjes, dit was gewoon loos geweld![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al eens beelden van een gemolesteerde Eurotop gezien?
Dat het tuig is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:49 schreef la-nina het volgende:
[..]
![]()
Dat is een demonstratie, geen feest!
wat suggereer je nu eigenlijk?
Ik snap niet wat demonstranten (al dan niet "in bezit van wapens")
bij de Eurotop te maken zouden hebben met deze walgelijke vertoning..![]()
bron: Planet.nlquote:De Rotterdamse ooggetuige Stefan (25) was met zijn Nederlandse soundsystem (groep jongeren met een mobiele geluidsinstallatie) ter plekke en doet vanuit Praag tegenover Planet.nl zijn verhaal over de ‘oorlog’ met de ME. “Toen we donderdagavond met onze bus aankwamen bij het meetingpoint had de Tsjechische politie de uitrit afgesloten. Dat veroorzaakte een enorme file die iets van twaalf uur heeft geduurd. Op vrijdag zijn we een andere weg gaan zoeken. Toen we via een bospad op het terrein wilden komen, bleek de politie op het einde een barricade te hebben opgeworpen. Maar we waren met zoveel mensen, dat we die barricade omver geduwd hebben. Zo kwamen we met een hele hoop mensen toch nog het terrein op. Ik denk dat er ongeveer 40 á 50 Nederlanders waren.”
Mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2005 05:08 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met die anarchisten. Er was zat gewaarschuwd en een ultimatum gesteld.
Alle lof gaat uit naar de Tsjechische politie. Geen polder-model gezeik, maar gewoon de zweep erover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |