Dan zal ik bij deze ook even met trots mijn pimpy notebook presenteren!
Zie hier een van de snelste notebooks ter wereld:
De DELL Inspiron XPS 2Dit monster is uitgerust met o.a:
- Een 17 inch breedbeeld TrueLife scherm (een beetje zoals Sony's X-brite technology) met een crispy resolutie van 1920x1200
- Een M770 Centrino (2.13 Ghz) processor
- 2048 MB super snel dual channel geheugen
- nVidia GeForce 6800 Go Ultra met 256 MB DDR3 geheugen (en kan worden opgekrikt naar een GeForce 7 Go binnenkort...)
- Brushed silver top (zie foto) met gladde coating: Je ziet golven, je voelt een gladde oppervlakte.
- 16 kleuren LED's op de top, bij de fans, en bij de speakers die tevens helemaal te programmeren zijn naar smaak.
![]()
![]()
![]()
Het wordt in sommige reviews gezegd en ze hebben gelijk:
Plaatjes doen dit waanzinnige apparaat geen justice.
You have to see it to believe it.
Ben zeer blij met deze (dure) aankoop en gek genoeg is dit monster nog mobiel ook nog.
Ze is niet veel zwaarder dan mijn 2 jaar oude 15.1 inch DELL Inspiron 8200 notebook.
Zeer handig voor lan-party's, en de hardware is *eindelijk* nog op te waarderen ook!
Iedere dag blijf ik me verbazen en kan er van blijven genieten betreft de snelheid en het prachtige beeld.
Met het nodige OC werk heb ik 6047 punten in 3DMark05 gehaald.
En dat is zonder de moeite te nemen om onnodige processen uit te schakelen en dat soort zaken!
De meeste spellen draaien op 1920x1200 en komen niet onder de 30 FPS met alles op max inc. anisotropische filtering en een hoge dosis FSAA!
Op LAN party's trekt dit ook de nodige ogen, zeker als ze zien wat voor moois ze in 3D kan weergeven op dat prachtige glossy scherm!
GAME ON!