Wantquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:21 schreef Dleg het volgende:
10 oktober natuurlijk
dat is de beste redenering die ik tot nu toe heb gelezen !quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Even kijken..
Een kind van een teefje wat tussen de aapjes zit, bekeken door miljoenen schapen, geregisseerd door een varken, voor het bedrijf van een rat die de mol heet, in een serie die zijn naam heeft van de schrijver van Animal Farm.
Ik denk 4 oktober![]()
Dan wordt de baarmoeder operatief verwijderd en in het huis achtergelaten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:54 schreef Oldbie het volgende:
Maar hoe gaat dat eigenlijk met wegstemmen van bewoners? Stel dat het zwangere juffie weggestemd wordt voordat het kind er is?
Coolquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dan wordt de baarmoeder operatief verwijderd en in het huis achtergelaten.
Alles voor de kijkcijfers.![]()
Dank je!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
Op zich is dit een slecht topic
Op zich ben jij een kut-userquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dat past dan wel weer bij BB![]()
Game on![]()
Open zelf trouwens eens een goed BB topic.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dat past dan wel weer bij BB![]()
Game on![]()
Ik had het niet over jou hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Open zelf trouwens eens een goed BB topic.![]()
Had ik het tegen jou dan?quote:
Oepsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou dan?![]()
Heb jij een hekel aan mensen zoals ik, ofzo?![]()
Noem jij mijn moeder een hoer?![]()
Denk je dat mij dat wat kan schelen?![]()
Yeah right!quote:
Dus je ontkent niet dat jij mijn moeder een hoer noemde?quote:Mijn reply op zijn post leek heel erg veel op zijn post en ik heb al wat bier op en toen dacht ik dat je op mij reageerde
Kan mij dat wat schelen?quote:en toen reageerde ik weer op jou terwijl jij helemaal niet op mij reageerde en toen....eeehm.....lama.....
Je moet mijn moeder geen hoer noemen.quote:foutje, bedankt![]()
Yeah!!quote:
Neequote:Dus je ontkent niet dat jij mijn moeder een hoer noemde?![]()
Yeah!!quote:Kan mij dat wat schelen?![]()
Sletquote:Je moet mijn moeder geen hoer noemen.![]()
Woon jij ook in een woonwagenkamp?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef latevogel het volgende:
14 oktober op mijn verjaardag en ze noemt haar jocelyn helaas zoals mijn oudste dochter ook heet![]()
Tuurlijk zal ze 14 dagen over tijd zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef cuall het volgende:
Ik hoop dat ze 14 dagen over tijd is, wil haar dan wel eens meemaken
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:21 schreef Scope het volgende:
Ik denk 24 oktober. Door alle stress nu bevalt ze toch niet. Grote kans dat ze nog ingeleid moet worden...
Nou ja, het is maar een gecalculeerde gok hier, in de praktijk weet je het nóóit. Ze kan ip vannacht bevallen natuurlijk, maar het kan ook nog een week duren. Hooguit 2 weken nog, want in principe zal het kind er voor eind oktober uit moeten zijn, want als ze over tijd raakt, dan zal ze waarschijnlijk worden ingeleid (en dat is ontzettend balen voor Talpa, want ik neem aan dat ze dat wel niet in het BB-huis zullen doen).quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
![]()
Scope jij hebt er verstand van
Ik hoop echt dat je gelijk krijgt
Anders krijg je heel wat mensen met vandaag, morgen of overmorgen. Dan hebben er zeg maar 10 mensen het goed. Ook niet leuk,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:40 schreef Dagonet het volgende:
Is het al tijd om specifieke uren te gokken?
20:20 uur.quote:
Ben jij het verloskundige alter ego van John de Mol ? Zo prachtig op prime time een baby inleiden ?quote:
quote:
goeie dag om jarig te zijnquote:
Yep.quote:
dan mag ze opschieten ze heeft nog 2 uurtjes danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:17 schreef Spewey het volgende:
Vandaag om 12:25 ziet Jocelyn het levenslicht
tel nog eens een keer ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef glossy het volgende:
[..]
dan mag ze opschieten ze heeft nog een uur dan
Ik heb het gewoon goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |