quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:01 schreef Murray het volgende:
"As of today, UK Gmail users are seeing 'Google Mail' at the top of their Gmail accounts, and Google is warning they may lose their '@gmail.com' addresses in the future. All new signups from the UK will be assigned '@googlemail.com' addresses, and existing accounts will be able to use either domain for now. Gmail's help pages explain this is related to their ongoing dispute regarding the Gmail trademark."
http://mail.google.com/mail/help/intl/en-GB/googlemail.html
Allleen in GB, of hebben wij over een tijdje ook een googlemail adres i.p.v. gmail?

Ach, als het wel kon, had iemand anders het al gedaan... En de reden: spam voorkomen, is zo gek nog niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:23 schreef Casema het volgende:
Wat ik wel ruk vind is dat je gebruikersnaam 6 tekens of langer moet zijn...![]()
Ik zou graag mijn voornaan@gmail willen doen, maar dat kan dus niet als je voornaam maar 5 letters is...![]()
Iemand een idee of dat nog veranderd word ooit???

Vroeger maakte dat je populair... nu echt niet meer hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Faceoff het volgende:
nog 100 invites over! wie wil?

Wat maakt het uit dan ? Als hij mensen aan een gmail kan helpen is dat toch goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Vroeger maakte dat je populair... nu echt niet meer hoor...

OK!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan ? Als hij mensen aan een gmail kan helpen is dat toch goed?
Zo kom ik ook aan me gmail accountje

ik zeg net dat ik al een gmail account hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:54 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
OK!
Ik heb er ook nog 100 of zo... mail me op triangeljosti apenpiemeltje gmail puntje com

Niks mis ik in dat bericht. Alleen dat ALS het ook gaat gelden voor de rest van gmail ik hoop dat het een tijd naast elkaar blijft bestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef Darkomen het volgende:
wat mis jij van UK gmail users? Dit geldt dus niet voor gebruikers uit andere landen.
En hebben jullie problemen met GMAIL via POP3 in Outlook /express?

Sinds vandaag lukt het outlook niet post binnen te halen via POP3. Zou het aan mijn ISP liggen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Darkomen het volgende:
Maar hebben jullie ook problemen met gmail via pop3 sinds 2-3 dagen?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |