ALs je de rest van de posts daarboven had gelezen ging dit om een probleem die iemand anders had, ik weet wel dat ze er zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 19:56 schreef dennispater het volgende:
[..]
jip die is er kijk is ff op http://www.google.com/downloads
Talk en notifier werken goed
Zoeken op Gmail drivequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Vraagje... ik wil mijn g-mail weer gebruiken als back-up.
Dus als extra harde schijf. Maar ben door een format dat tooltje kwijt.
Waar kan ik die vinden?
En kan iemand me misschien meer vertellen over die 'to do' functie van G-mail?
Volgens mij was google zelf ook niet heel erg super blij met deze tool enzo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Kleintje het volgende:
Tnx, ga gelijk op zoek. Wist de naam niet meer en kon via google niets vinden!
Check je chelloquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Barb het volgende:
TheDax, heb je nog een uitnodiging voor eena ccount over? Ik zou ook graag gmail willen,.
Kan niet. Dan je mail gewoon niet verwijderen. Je hebt toch ruimte zat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat Gmail je mail in je prullenbak niet automatisch na 30 dagen leegt![]()
Lekker fucked upquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:20 schreef Baris het volgende:
[..]
Kan niet. Dan je mail gewoon niet verwijderen. Je hebt toch ruimte zat.
Waarom denk je dat een prullenbak prullenbak heet?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:58 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Lekker fucked up![]()
In m'n prullenbak zaten al me backup bestanden..kan ik weer helemaal opnieuw beginnen![]()
Lekker handig om je backup bestanden in de prullenbak te zetten.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:58 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Lekker fucked up![]()
In m'n prullenbak zaten al me backup bestanden..kan ik weer helemaal opnieuw beginnen![]()
Bij Gmail maakt het niet uit nee hoelang je uitgelogt blijftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef ikke_ook het volgende:
Bij hotmail vervalt je account als je 4 weken niet inlogd. Heeft gmail ook zoiets? Of kun je die zo lang ongebruikt laten als je wil? Ik heb namelijk een backupaccount gemaakt, waar ik iedere week een backup van bepaalde data naar toe stuur. Maar ik wil niet het risico lopen dat ik hem kwijt ben als ik hem een poos niet lees.
Kep nergens last van! Zit alleen te wachten op chat gedeeltequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef Taxi het volgende:
*kick*
Sinds gisteren al last van en nu helemaal.... Gmail proberen te openen (of Hotmail) en:
"De pagina kan niet worden weergegeven."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al bij Norton zitten wroeten (na een update), maar dat helpt niet...
Anderen met hetzelfde probleem, of ligt het toch aan mij?
Ligt aan jouquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef Taxi het volgende:
*kick*
Sinds gisteren al last van en nu helemaal.... Gmail proberen te openen (of Hotmail) en:
"De pagina kan niet worden weergegeven."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al bij Norton zitten wroeten (na een update), maar dat helpt niet...
Anderen met hetzelfde probleem, of ligt het toch aan mij?
Wie weet komt er nog ondersteuning voor andere protocollenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef da_micha_man het volgende:
Ik vind de chatfunctie van Gmail wel cool, het is wel jammer dat je alleen met andere gmail acounts kunt praten. Top idee van Gmail![]()
Euhm? extra programma?? ik heb gewoon mijn outlook expres ingesteld, en het werkt. Niks extra programma!quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.
Ik heb er ook nog 239, dus als iemand er moet hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb je er een gestuurt bij hotmail beland de invite meestal in de spambox dus let daar ff op![]()
Hier ook nog ff een paar linkjes.
http://mail.google.com/mail/a-8575595b4d-00204686f7-5ff5bb4e8d
http://mail.google.com/mail/a-8575595b4d-e191d7bb5d-4fe2bdb816
http://mail.google.com/mail/a-8575595b4d-653b0c6b46-f9cfcbd471
komt doordat de OP verouderd is. Ondertussen heeft Gmail al lang POP3 ondersteuning van zichzelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef gateway het volgende:
Quote uit de openingspost:
[..]
Euhm? extra programma?? ik heb gewoon mijn outlook expres ingesteld, en het werkt. Niks extra programma!
Niet onder mijn duiven schieten ik heb er ook nog 96 overquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 239, dus als iemand er moet hebben
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet onder mijn duiven schieten ik heb er ook nog 96 over
![]()
Je hebt dus meerdere accountjes als je er nog zoveel hebt ? Ik krijg ze alleen nog op één account bij de rest * doet * 't niet meer.
Ik dacht dat ze alleen nog ivites uitdeelden op regelmatig gebruikte accounts.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zou niet durven
Ik heb op men eerste GMail die ik soms gebruik er nog 98. Op men spam box enzo ook nog 100. Onlangs 2 adressen aangemaakt voor school en die krijgen er direct elk 20
uv got mailquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:02 schreef p_iglet het volgende:
*schop* ik heb een mail adres nodig met veel geheugen, iemand zo vriendelijk om een gmail invite te sturen naar het mail adres in mijn profiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |