quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:33 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
vraagprijs verlaagd naar 4 euro excl...
heb je wel het goede e-mailadres?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef Justme33 het volgende:
lol ik heb je al 2x gemailed daarna, maar je reageerd gewoon niet ofzo? :| ik snap ut niet meer.
Verzendkosten zijn ¤1,56?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
de oranje is verkocht, rest nog beschikbaar voor verkoop!
weet ik zo niet, hangt van het gewicht af he...quote:
3 euro?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
sorry even een tijdje niet gekeken, zou degene die ene riem wil hebben, mij even kunnen mailen.
het verzenden zit op iets van 3 euro.
hij is vandaag opgestuurd, had niet eerder de tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:49 schreef Allan24 het volgende:
TS? Heb je 'm al opgestuurd? Heb zaterdag geld overgemaakt maar nog niks gezien in de post...
nou ik heb er nog een aantal:quote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Hoe bedoel je 'de rest van de riemen'?
Dus tóch het overschot van je schoolonderneminkje aan het verkopenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
nou ik heb er nog een aantal:
- 1 witte;
- 3 khaki (legergroen).
nou nee. dit zijn niet die riemen. die heb ik allang via marktplaats verkocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus tóch het overschot van je schoolonderneminkje aan het verkopen
[TK] Riemen
gemaild.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Doe mij dan maar zo'n groene voor 4,50.Mail me maar met je gegevens, dan komt het wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |