jij hebt er dus geen topic over geopend zoals de ts?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Rikoko het volgende:
OOOOOOOOOOH LEUK!
Zo heb ik er ook één!
Waren er meisjes en die werden geslagen door van die allochtonen.
liepen die meisjes naar mn vrienden en mij, en die kut lui liepen dr achteraan..................IN DE VAL!Dus, we pakten ons kettingslot van onze fiets af en ramden die kut lui HELEMAAL verrot!
Een vriend van me zag t beeld nog voor zich toen ie helemaal zat te krijsen met bloed overal toen die steeds maar op em neermepte!
FUCK JOU!!!! DAT KRIJG JE ERVAN ALS JE MEISJES SLAAT VIEZE MONGOOL!
Al die stront hiphop en R&B moeten ze verbieden tot het netter gedaan wordt. Het is godgloeiende niet te geloven waar de 10-jarigen mee geconfronteerd worden, en dan vinden we het gek dat er geen respect is voor vrouwen e.d. Al die met goud behangen negers die lopen te krijsen hoe stoer ze wel niet zijn, hun bling-bling goud voor de camera tonen, hun nieuwe benz pimpen, met ondertussen 10 sletjes in niets dan veters gekleed die er omheen hangen. Met teksten over hoe thug ze wel niet zijn, over hun hoes en bitches. Prachtige voorbeelden inderdaad!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef Neutrino het volgende:
Op TMF zegt Def Rijmz zoiets als meisje meisje meisje ik wil je naaie naaie naaie..
De TMF kijkende jeugd weet nu dus toch niet beter. En aangezien hij een voorbeeld functie
heeft voor de nieuwe nederlander kan ik het ze niet kwalijk nemen.
Neuh, uit zelfbehoud kun je dat maar beter laten. Tenzij je een teaser bij je hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef Focusdriver het volgende:
Eigenlijk had je die allochtonen in elkaar moeten slaan ipv weg te lopen![]()
Nee hoor, dat is gewoon eigen schuldquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:09 schreef Het_hupt het volgende:
ook wel autochtone jongeren gezien die op een Turks meisje met een hoofddoekje spuugden, net zo verwerpelijk![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon eigen schuld
echte mannen doen mee met spugenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:02 schreef Imberr het volgende:
ik zag 2 beren broodjes smeren, oh het was een wonder. t was een wonder boven wonder, dat die beren smeren konden. hihihi, hahaha ik stond erbij en keek ernaar![]()
Correct, jij wilt altijd vriendelijk vragen, maar je durft het niet. Gelukkig maar, want het is totaal niet grappig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow das ook zo irritant als je ergens langsloopt en dr staan van die kansloze allochtone jongeren btje te hangen en dan zo van "psst psst psst" als je voorbij loopt. Ik vraag dan altijd vriendelijk of ze hun kat kwijt zijn ofzo...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
twee meisjes lopen op het station, zegt ineens zo'n berber "eej meisje, eej meisje". En die meisjes zeggen niks terug natuurlijk. Zegt dat ventje "als je zo doet vind ik je niet lief". Zegt zo'n meisje terug "dan moet je niet tegen me praten eh". En kwaad dat die mediterrane jongelui werden. Loopt er eentje achter die meisjes aan en spuugt tegen ze!
Ik stond erbij en keek er naar en ben snel naar huis gegaan om dit topique te openen natuurlijk
Je bent een held hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:52 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen, óf ze grandioos in elkaar beuken óf een topique openen. Nouja wat het is geworden is duidelijk eh
Ik zag 2 mediteranen zich gedragenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:02 schreef Imberr het volgende:
ik zag 2 beren broodjes smeren, oh het was een wonder. t was een wonder boven wonder, dat die beren smeren konden. hihihi, hahaha ik stond erbij en keek ernaar![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:27 schreef nweenink het volgende:
Ik zag 2 mediteranen zich gedragen
Oh het was een wonder
't was een wonder, bovenwonder
Dat zij wel normaal doen konden
Hihihi, hahaha, ik stond er bij en was stomverbaasd...
Dan is het nog asociaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef Herald het volgende:
[..]![]()
maarre om even wat onjuiste informatie uit de wereld te helpen:het was een groepje getinte rakkers, eentje riep een andere spuugde de spuger spuugde in het haar/op het achterhoofd, niet in het gezicht
Dan ga jij zeker voor de andere optie...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:08 schreef Jett het volgende:
ben nog nooit bespuugd
Zelf spugen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan ga jij zeker voor de andere optie...
Zoals eerder gepost:quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Northside het volgende:
Tsja, in je eentje op zo'n groep vliegen om een of ander onbekend meisje te beschermen... dat valt in de categorie kamikazeacties. Mooiste was nog geweest als je erbovenop was gevlogen, marokkoman een pets had gegeven, vervolgens halfdood was geslagen en vlak voordat alles zwart werd nog even zou zien hoe het bespuugde meisje de berber overeind helpt en aan hem vraagt of het wel met hem gaat...
En dan blijkt ze lesbisch te zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Northside het volgende:
Tsja, in je eentje op zo'n groep vliegen om een of ander onbekend meisje te beschermen... dat valt in de categorie kamikazeacties. Mooiste was nog geweest als je erbovenop was gevlogen, marokkoman een pets had gegeven, vervolgens halfdood was geslagen en vlak voordat alles zwart werd nog even zou zien hoe het bespuugde meisje de berber overeind helpt en aan hem vraagt of het wel met hem gaat...
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef Herald het volgende:
[..]
*auw*
wat een ontzettend lage en kwetsende opmerking
en dat van een crewlid
Heraldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
Ik stond erbij en keek er naar en ben snel naar huis gegaan om dit topique te openen natuurlijk
Ik heb zo'n klotegrapje ook wel eens gezien, alleen dan met aan de haren trekken ipv spugen. Groepje van een stuk of 8 jochies waarvan er eentje ff moest laten zien hoe 50 Cent ie wel niet was. Paupersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:55 schreef MrSASO het volgende:
Ik geloof helemaal niks van dat verhaal.
En toen vertelde de zuster dat alles goed kwam, dat je weer last had van waanbeelden, kreeg je nog een ritalinnetje, en ging je weer verder met je gezicht in de kwijlplek op je kussen duwen, omdat het dan net lijkt alsof je speeksel met iemand uitwisselt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Rikoko het volgende:
OOOOOOOOOOH LEUK!
Zo heb ik er ook één!
Waren er meisjes en die werden geslagen door van die allochtonen.
liepen die meisjes naar mn vrienden en mij, en die kut lui liepen dr achteraan..................IN DE VAL!Dus, we pakten ons kettingslot van onze fiets af en ramden die kut lui HELEMAAL verrot!
Een vriend van me zag t beeld nog voor zich toen ie helemaal zat te krijsen met bloed overal toen die steeds maar op em neermepte!
FUCK JOU!!!! DAT KRIJG JE ERVAN ALS JE MEISJES SLAAT VIEZE MONGOOL!
Dan dwing je respect afquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja idd![]()
tijdje terug ook een paar van die apen, stuk of 12, die een blank meisje een beetje irritant aankijken, dus ik duik er zo op ..maar mijn vrienden bleven staan, dus eerst hebben ze mn gezicht bewerkt tegen een nabijgelegen lantaarnpaal en daarna haalden die rot-crimineeltjes dus een mes te voorschijn ...
Ik had ook over mn rechterarm een 'WHITE POWER' tatoeage, maar die hebben ze dusdanig bewerkt dat hij niet meer leesbaar is, de chirurg heeft hem nog geprobeerd te herstellen, maar nu staat er 'BITE FLOWER'
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
het waren zeker Marokkanen he??
MAAR DAT MOGEN WE NIET ZEGGEN VAN DIE linkse RAKKERS![]()
Goeoeoeoedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
Ja die had ik gezien, was echt niet normaal meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:21 schreef Northside het volgende:
Hoort bij hun cultuur, weet niet of iemand dat meisje van sixpack in Iran heeft gezien? Alles zonder burka wordt daar zo ongeveer als hoer gezien, dat vrouwmens werd dus letterlijk door een groep mannen achtervolg en overal betast... we moeten het ze dus maar niet kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |