abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29468794
In Engeland gaan ze de wet aanpassen zodat lieden die haatdragende anti-westerse ideen
spuien het land uit kunnen worden gezet.

Nou is dit in NL al jaren een issue maar heeft de regering nog steeds niet de knoop doorgehakt.

Mijn stelling:
NL mist de 'ballen' die Engeland wel heeft op politiek vlak.

[ Bericht 29% gewijzigd door alex4allofyou op 06-08-2005 17:27:44 ]
pi_29468842
De wet gaat niet veel opleveren.

De jonge mannen die zichzelf opbliezen in de metro waren allemaal Engels. Je kunt nu eenmaal geen mensen uitzetten die niet uit het buitenland komen.
Dat is de reden waarom het nederlandse plan onuitvoerbaar was en dat zal ook het engelse plan onzinnig maken.

Het enthousiasme dat je hebt voor dit voorstel is net zo weinig doordacht als het voorstel zelf.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:21:56 #3
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29468883
Jonge, die zijn alllaaaanng doorgevoerd.
Alleen zie je dat niet in ons sensatienieuws, itt het iets (klein beetje maar) informele nieuws van Engeland.

Zo hebben wij sinds kort:
  • ID Plicht
  • De politie / AIVD weet nu voortaan ook welke boeken en video's je huurt, alsook waar en wanneer je welke auto huurt
  • Minister Remkes was even zo lief om het van Donner over te nemen betreffende de bewaarplicht van ISP's, zodat alle ISP's in Nederland alles een jaar op moeten slaan, wie je mailt, welke sites je afgaat etc.
  • Door een fout kon die ene gozer in rotterdam die een verslaggever neermepte, hoe heette die nou? die met die plattegronden en plannen, niet onder het nieuwe wetstelsel berecht worden, de nieuwe wet om zulke terroristen in spe vast te zetten was er echter toen al.

Moet ik nog doorgaan?
  • Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_29468885
    Nou ik wil het niet enthousiasme noemen maar realitietszin.
    Verder kunnen ze wel uitgezet worden aangezien ze twee paspoorten hebben.

Trouwens wil ik erbij zeggen dat het ook Imaams betreft die een verblijfsvergunning hebben en die gewoon door kunnen gaan met propaganda.
    pi_29468904
    quote:
    Ja ik ken dat topic maar ik wil discussie betreffende mijn STELLING.
    pi_29468919
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:23 schreef alex4allofyou het volgende:
    Ja ik ken dat topic maar ik wil discussie betreffende mijn STELLING.
    Oh ok ik dacht mss ken je die thread nog niet
    pi_29468943
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh ok ik dacht mss ken je die thread nog niet
    He, mijn inzicht in de wereld van FOK is groot
    pi_29468969
    Schopje POL
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_29469002
    Kun je de topicnaam ook wijzigen want ik heb een irritant spelfoutje gemaakt.
    pi_29469013
    Nederlands is en blijft politiek correct, helaas.
    Niettemin biedt de wet (ook de Engelse), de mogelijkheid de nieuwe nationaliteit in te trekken. Nederland durft dat niet.
    Het recente moslimterrorisme is, met uitzondering van de Engelse aanslagen, het werk van Marokkanen. Die zijn, waar ter wereld ook geboren, wettelijk Marokkaan en kunnen dus probleemloos de grens over worden gezet als ongewenst vreemdeling.

In Nederland is het dus een kwestie van lafheid, gevoed door de angst om als reactionair (of erger) te boek te staan. Wellicht dat een of twee aanslagen hier ten lande dat kan veranderen, want dat die er komen staat wel vast.
    De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
    Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:32:02 #12
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_29469029
    Je kent dit Bewaarplicht is een feit en dit Is digitale terrorisme bestrijding zinloos ? topic al?

Ik denk dat het daar vrij duidelijk is.
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_29469061
    volgens mij kan dat wel hier,. er is recent toch nog een imam het land uitgezet...(?)
    pi_29469164
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:35 schreef nightfall het volgende:
    volgens mij kan dat wel hier,. er is recent toch nog een imam het land uitgezet...(?)
    Ja, het kan wel.
    Nee, er is geen Imam het land uitgezet.

Je doelt op de 3 radicale smeerlappen die het publiek in de Al Fourqaan moskee in Eindhoven liepen te vergiftigen. 1 daarvan is het zelf gesmeerd (was een Afrikaan). 2 anderen moesten van Rita opzouten, maar hebben daar, m.b.v. linkse vriendjes, tegen geprotesteerd en mochten uiteindelijk, na tussenkomst van de vreemdelingenrechtbank, hun bezwaarprocedure afwachten in Nederland. Die hebben dus een vrijbrief gekregen om vrolijk haat te blijven zaaien, tot (op z'n vroegst) de uitkomst van de beroepsprocedure.
    De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
    Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:43:45 #15
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_29469245
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:31 schreef Mr-Mackey het volgende:
    Niettemin biedt de wet (ook de Engelse), de mogelijkheid de nieuwe nationaliteit in te trekken. Nederland durft dat niet.
    Het recente moslimterrorisme is, met uitzondering van de Engelse aanslagen, het werk van Marokkanen. Die zijn, waar ter wereld ook geboren, wettelijk Marokkaan en kunnen dus probleemloos de grens over worden gezet als ongewenst vreemdeling.

In Nederland is het dus een kwestie van lafheid, gevoed door de angst om als reactionair (of erger) te boek te staan. Wellicht dat een of twee aanslagen hier ten lande dat kan veranderen, want dat die er komen staat wel vast.
    Volgens mij heb jij nog nooit de geheime dienst gezien, hoeft ook niet, doe ik ook niet namelijk.
    pi_29469250
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:31 schreef Mr-Mackey het volgende:

Wat NL nodig heeft is een on-orthodoxe Minister President die durft beslissingen te nemen en die niet halve maatregelen neemt om iedereen maar tevreden te houden denk ik.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:54:12 #17
    54932 J.J.McKay
    ............................
    pi_29469459
    Ik vind dat iedereen die dreigt met terreur naar Bush gestuurd moet worden...of je nou Moslim, Jood, Christen of jezelf bent...
    het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:00:17 #18
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_29469581
    Ik zal even mijn post kopieren;
    -----------
    Het leuke is, raad eens wie de terrorist is?

http://www.mijnkopthee.nl/images/iambtenaar.jpg

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ---------

Wat ik er dus mee wil zeggen, je kan niet van te voren zeggen of iemand terrorist is.

Ja maar! Ik wil schieten! Afstraffen!

Ja dat doe je maar door je privacy in te leveren, mij heb je daarmee, heel Nederland, maar die terroristen niet. Helaas.

Zo kan je ook wel iedereen met een wapen 18 jaar cel geven wegens poging tot (brute) moord danwel meervoudige moord.

Helaas werkt dat niet zo mensen, helaas niet.
    En ga dan vooral niet huilen dat NL geen rechte rug zou hebben, we schieten de laatste jaren juist omhoog om als # 1 politiestaatje van het westen te eindigen.
    pi_29469673
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 18:00 schreef Yildiz het volgende:
    Ik zal even mijn post kopieren;
    -----------
    Het leuke is, raad eens wie de terrorist is?

[afbeelding]

[afbeelding]
    http://www.mijnkopthee.nl/images/iambtenaar.jpg

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ---------

Wat ik er dus mee wil zeggen, je kan niet van te voren of iemand terrorist is.

Ja maar! Ik wil schieten! Afstraffen!

Ja dat doe je maar door je privacy in te leveren, mij heb je daarmee, heel Nederland, maar die terroristen niet. Helaas.
    Dat kun je wel, iig kan je signalen opvangen van mensen die iets in hun mars hebben.
    We kunnen zoals jij stelt natuurlijk ook gewoon lekker met de armen over elkaar gaan zitten en wachten totdat de bommen vallen. En daarna weer niets doen en alles lekker over ons heen laten gaan. Denk niet dat het land daarop zit te wachten.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:05:14 #20
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_29469688
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:44 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wat NL nodig heeft is een on-orthodoxe Minister President die durft beslissingen te nemen en die niet halve maatregelen neemt om iedereen maar tevreden te houden denk ik.
    wat zijn beslissingen nemen? Identificatieplicht invoeren? Bewaarplicht invoeren? Radicale meningen strafbaar stellen [wat zijn overigens radicale meningen?]? En wat voor vrijheidsinperkende maatregelen er nog meer genomen kunnen worden/zijn?

Het enige wat die maatregelen bewerkstelligen is vrijheids- en privacyinperking. Het lost terrorisme of andere criminaliteit echt niet op. Moet je zien hoe Israel omgaat met het terrorisme, ze lappen de mensenrechten zelfs aan hun laars om het op proberen te lossen, maar het lukt ze voor geen meter.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:09:41 #21
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_29469774
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat kun je wel, iig kan je signalen opvangen van mensen die iets in hun mars hebben.
    We kunnen zoals jij stelt natuurlijk ook gewoon lekker met de armen over elkaar gaan zitten en wachten totdat de bommen vallen. En daarna weer niets doen en alles lekker over ons heen laten gaan. Denk niet dat het land daarop zit te wachten.
    helemaal mis heb jij het. Je vangt juist geen signalen op! Wat dacht je dat de omgeving van de daders van de aanslagen in londen dachten over die daders? Hee dat zijn terroristen? Nee, het waren normale, aardige mensen waarvan ze zoiets nooit gedacht zouden hebben. Net als dat je een seriemoordenaar niet aan zijn gezicht of zijn sociale contacten zult herkennen.

En wat voor maatregelen zou jij graag willen zien? Ik denk dat iedereen wel graag wil dat terroristen gepakt worden voordat ze kwaad kunnen aanrichten
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:42:01 #22
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_29470279
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 17:44 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Je kunt wel een onorthodoxe premier hebben, maar ook hij zal een wet door beide Kamers moeten loodsen.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:50:39 #23
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_29470430
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Juist wel

ik quote van een oud-huisgenoot-mail
    quote:
    Yeah man it's all pretty suckfull when you got to carry and ID card all the
    time because of the terrorists, still ain't gonna stop them, they will just
    borrow their mates ID card or something dumb like that or do what they are
    doing in the UK, recruiting local people to be the dumb fucker that blows
    themselves up. They get 72 virgens in Arab heaven if the become a suicide
    bomber, I just hope they arrive they same what they leave earth, WITH NO
    BALLS!!!!! (they are still stuck to the side of the building they blew up)
    ahaha, wouldn't that piss them off!!

anyway man your are more than likely to be killed in a car crash or run over
    by a bus than caught up in a bomb blast. ruin there "terror" by ignoring
    them and there bullshit "terror" offensives, hard to make a populous scared
    if they don't give a fuck!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')