Oh ok ik dacht mss ken je die thread nog nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ja ik ken dat topic maar ik wil discussie betreffende mijn STELLING.
He, mijn inzicht in de wereld van FOK is grootquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ok ik dacht mss ken je die thread nog niet![]()
Ja, het kan wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:35 schreef nightfall het volgende:
volgens mij kan dat wel hier,. er is recent toch nog een imam het land uitgezet...(?)
Volgens mij heb jij nog nooit de geheime dienst gezien, hoeft ook niet, doe ik ook niet namelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:31 schreef Mr-Mackey het volgende:
Nederlands is en blijft politiek correct, helaas.
Niettemin biedt de wet (ook de Engelse), de mogelijkheid de nieuwe nationaliteit in te trekken. Nederland durft dat niet.
Het recente moslimterrorisme is, met uitzondering van de Engelse aanslagen, het werk van Marokkanen. Die zijn, waar ter wereld ook geboren, wettelijk Marokkaan en kunnen dus probleemloos de grens over worden gezet als ongewenst vreemdeling.
In Nederland is het dus een kwestie van lafheid, gevoed door de angst om als reactionair (of erger) te boek te staan. Wellicht dat een of twee aanslagen hier ten lande dat kan veranderen, want dat die er komen staat wel vast.
Wat NL nodig heeft is een on-orthodoxe Minister President die durft beslissingen te nemen en die niet halve maatregelen neemt om iedereen maar tevreden te houden denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:31 schreef Mr-Mackey het volgende:
Nederlands is en blijft politiek correct, helaas.
Niettemin biedt de wet (ook de Engelse), de mogelijkheid de nieuwe nationaliteit in te trekken. Nederland durft dat niet.
Het recente moslimterrorisme is, met uitzondering van de Engelse aanslagen, het werk van Marokkanen. Die zijn, waar ter wereld ook geboren, wettelijk Marokkaan en kunnen dus probleemloos de grens over worden gezet als ongewenst vreemdeling.
In Nederland is het dus een kwestie van lafheid, gevoed door de angst om als reactionair (of erger) te boek te staan. Wellicht dat een of twee aanslagen hier ten lande dat kan veranderen, want dat die er komen staat wel vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------
Wat ik er dus mee wil zeggen, je kan niet van te voren zeggen of iemand terrorist is.
Ja maar! Ik wil schieten! Afstraffen!
Ja dat doe je maar door je privacy in te leveren, mij heb je daarmee, heel Nederland, maar die terroristen niet. Helaas.
Zo kan je ook wel iedereen met een wapen 18 jaar cel geven wegens poging tot (brute) moord danwel meervoudige moord.
Helaas werkt dat niet zo mensen, helaas niet.
En ga dan vooral niet huilen dat NL geen rechte rug zou hebben, we schieten de laatste jaren juist omhoog om als # 1 politiestaatje van het westen te eindigen.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:00 schreef Yildiz het volgende:
Ik zal even mijn post kopieren;
-----------
Het leuke is, raad eens wie de terrorist is?
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.mijnkopthee.nl/images/iambtenaar.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Dat kun je wel, iig kan je signalen opvangen van mensen die iets in hun mars hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------
Wat ik er dus mee wil zeggen, je kan niet van te voren of iemand terrorist is.
Ja maar! Ik wil schieten! Afstraffen!
Ja dat doe je maar door je privacy in te leveren, mij heb je daarmee, heel Nederland, maar die terroristen niet. Helaas.
We kunnen zoals jij stelt natuurlijk ook gewoon lekker met de armen over elkaar gaan zitten en wachten totdat de bommen vallen. En daarna weer niets doen en alles lekker over ons heen laten gaan. Denk niet dat het land daarop zit te wachten.
wat zijn beslissingen nemen? Identificatieplicht invoeren? Bewaarplicht invoeren? Radicale meningen strafbaar stellen [wat zijn overigens radicale meningen?]? En wat voor vrijheidsinperkende maatregelen er nog meer genomen kunnen worden/zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat NL nodig heeft is een on-orthodoxe Minister President die durft beslissingen te nemen en die niet halve maatregelen neemt om iedereen maar tevreden te houden denk ik.
helemaal mis heb jij het. Je vangt juist geen signalen op! Wat dacht je dat de omgeving van de daders van de aanslagen in londen dachten over die daders? Hee dat zijn terroristen? Nee, het waren normale, aardige mensen waarvan ze zoiets nooit gedacht zouden hebben. Net als dat je een seriemoordenaar niet aan zijn gezicht of zijn sociale contacten zult herkennen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat kun je wel, iig kan je signalen opvangen van mensen die iets in hun mars hebben.
We kunnen zoals jij stelt natuurlijk ook gewoon lekker met de armen over elkaar gaan zitten en wachten totdat de bommen vallen. En daarna weer niets doen en alles lekker over ons heen laten gaan. Denk niet dat het land daarop zit te wachten.
Je kunt wel een onorthodoxe premier hebben, maar ook hij zal een wet door beide Kamers moeten loodsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat NL nodig heeft is een on-orthodoxe Minister President die durft beslissingen te nemen en die niet halve maatregelen neemt om iedereen maar tevreden te houden denk ik.
Juist welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat kun je wel, iig kan je signalen opvangen van mensen die iets in hun mars hebben.
quote:Yeah man it's all pretty suckfull when you got to carry and ID card all the
time because of the terrorists, still ain't gonna stop them, they will just
borrow their mates ID card or something dumb like that or do what they are
doing in the UK, recruiting local people to be the dumb fucker that blows
themselves up. They get 72 virgens in Arab heaven if the become a suicide
bomber, I just hope they arrive they same what they leave earth, WITH NO
BALLS!!!!! (they are still stuck to the side of the building they blew up)
ahaha, wouldn't that piss them off!!
anyway man your are more than likely to be killed in a car crash or run over
by a bus than caught up in a bomb blast. ruin there "terror" by ignoring
them and there bullshit "terror" offensives, hard to make a populous scared
if they don't give a fuck!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |