quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:58 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Thnq.. download um.. je kentm wel
het gaat niet erg snel hier verdomme.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:30 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ben een partij bezopen wil je niet weten
Woensdag help ik welquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:04 schreef Janetje het volgende:
Ik kan niet slapen..
quote:
Neuh, heel iets andersquote:
O ja? Leg eens uit..quote:
Niets niets....quote:
Leg uit!quote:
Nope.quote:
Nou hoor...quote:
Hey dat ligt geheel aan gij!quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou hoor...![]()
Anders durf ik niet langs te komen hoor..
quote:
Nouja, niet bij hitler.quote:
Naja.. hij vond het anders best tof hoor..quote:
Ja, maar het hielp niet echt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. hij vond het anders best tof hoor..
Ach hij heeft uiteindelijk de enige macht die hij had naar behoren uitgeoefend.. hij heeft tenminste behoorlijk zelfmoord gepleegd..quote:
Gelijk zijn vrouw erbij!quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach hij heeft uiteindelijk de enige macht die hij had naar behoren uitgeoefend.. hij heeft tenminste behoorlijk zelfmoord gepleegd..
Heeft ie ook íets goeds gedaan...
Evatjuhhhhhhquote:
Mijn oud duitsch leraar: Adolf Braun (quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn oud duitsch leraar: Adolf Braun ()
Zij vrouw heette eva.....
Hij heeft het gewetenquote:
Mijnheer Hit.. ehh.. Ev.. ehhh.. Braun!quote:
You've got the power.. tududududuquote:
Jazekerquote:
misschien wel , misschien nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker
Maar ben jij niet veel te lief voor onzin modje?
biertje hebben?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Godomme weinig bier voor vanavond.
Dag mijn favoriete rijinstructeur.. u mag geen bier he.. tijdens het werk..quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Godomme weinig bier voor vanavond.
tis zondag dan werkt ie toch nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:23 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Dag mijn favoriete rijinstructeur.. u mag geen bier he.. tijdens het werk..
Hey favo scholier, en natuulijk mag ik zulks wel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:23 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Dag mijn favoriete rijinstructeur.. u mag geen bier he.. tijdens het werk..
das geen pesten johquote:
Mijnheer Duncan is heel ijverig hoor.. geloof me.. ik kan het weten..quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:25 schreef Boer-maat het volgende:
[..]
tis zondag dan werkt ie toch niet
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:28 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Mijnheer Duncan is heel ijverig hoor.. geloof me.. ik kan het weten..
Oh ja natuurlijk Dunc, er stond een kratje op de achterbank he..quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey favo scholier, en natuulijk mag ik zulks wel.
Ik lach naar de wet, beter nog: ik smeer mijn eigen feces op de wet!
ja hij probeert continu het beste uit zen leerlingen te krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:28 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Mijnheer Duncan is heel ijverig hoor.. geloof me.. ik kan het weten..
En hij heeft er geen moeite mee zijn leerlingen wat bijles te geven in het weekend...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:31 schreef Boer-maat het volgende:
[..]
ja hij probeert continu het beste uit zen leerlingen te krijgen
Anders krijg jij zo'n rare afdruk op je achterste.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:30 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk Dunc, er stond een kratje op de achterbank he..
Stom.. ik had moeten onthouden dat we die opzij moesten zetten.. .![]()
toch lief dat hij je persoonlijk voorbereid op je orale examen van aankomende week hequote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
En hij heeft er geen moeite mee zijn leerlingen wat bijles te geven in het weekend...
of op je buikquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Anders krijg jij zo'n rare afdruk op je achterste.
Ja.. en we hebben geleerd van de vorige keer...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Anders krijg jij zo'n rare afdruk op je achterste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |