quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik moet schijten...
Dit is geen toevalquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:19 schreef cerror het volgende:
Moet ik duncan ff roepen?
Duncan! Schatje! Kun jij me leren iets uit de oven te halen zonder mn fikken te verbranden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Bier. [14.gif]
Ovenwanten en anders een handoek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Duncan! Schatje! Kun jij me leren iets uit de oven te halen zonder mn fikken te verbranden?
*gebruik een ovenhandschoen/pannenlapquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:18 schreef Janetje het volgende:
Ik wil de handleiding "hoe haal je iets uit de oven zonder je fikken te verbranden"
Ja maar... de handdoek glipte weg..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:31 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ovenwanten en anders een handoek.
Laat een man het dan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar... de handdoek glipte weg..Toen had ik auw...
quote:
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Dr is geen man in huis.. of bied jij aan het de volgende keer even te doen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:33 schreef Mr-Z het volgende:
Handdoek is ook niet goed!
Ehh.. hoiquote:
Tof, dan zie ik je morgen wel verschijnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:36 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Voor zulks gevaarlijcke dingen moet je wel een proffesional nodig.
Zonder de juiste materialen kan je ook niet juist handelen en gebeuren er ongelukken. In het vervolg beter plannen, zodat er minder mis kan gaan! Voorbereiden is het belangrijkste wat er is!quote:
Ej, ik heb jou niets gevraagd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zoek een 15 jarige om te palen.
Die zeggen sneller ja.
Tja.. dat zeggen ze he...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zonder de juiste materialen kan je ook niet juist handelen en gebeuren er ongelukken. In het vervolg beter plannen, zodat er minder mis kan gaan! Voorbereiden is het belangrijkste wat er is!
wat had je gebakken?![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. dat zeggen ze he...*volgende keer beter voorbereidt.
Lasagne
Dat was ie zekerquote:
Zowaar een hele troostquote:
quote:Herman Finkers schreef ooit:
Zoals gezegd, de bereiding is erg gemakkelijk.
Haal na veertig minuten de maaltijd uit de oven.
Houdt uw vingers tien minuten onder de koude kraan.
Warm de maaltijd weer op.
Neem met een ovenhandschoen de maaltijd uit de oven.
Houdt uw vingers tien minuten onder de koude kraan.
Warm de maaltijd weer op.
Haal nu de maaltijd uit de oven met twee ovenhandschoenen
Whehehehehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zowaar een hele troost
Ik heb gevonden wat ik zocht ook trouwens:
[..]
Mooi topic nummerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:41 schreef Mr-Z het volgende:
ik heb geen leven: Het 'ik bouw een toren' topic!
Moet je haar niet proberen te pijpen mén.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:06 schreef Fwnk het volgende:
wat heb ík een hekel aan de moeder van mijn baas zeg![]()
![]()
Enige uitleg is hierbij wel van toepassing, me dunkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:06 schreef Fwnk het volgende:
wat heb ík een hekel aan de moeder van mijn baas zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |