Bij excelsior zou men uitkijken naar een ander als Biekman definitief niet komt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat soort clubs hebben bakken geld. En daarbij is Human niet echt een man die echt lang bij clubs blijft, hoewel hij het hier erg goed naar zijn zin lijkt te hebben.
En geruchten rond Jack zijn er altijd, ook al omdat die hier nu al aan zijn vijfde seizoen bezig is. Maar goed, er werd gisteren ook gezegd dat er een BVO aan Human dacht, hier uit de buurt en in de GGD. Moet dan Dordt of Excelsior zijn.
Dus ik hoop dat wat hij zelf vertelde juist is en hij dus alleen naar de eredivisie of het buitenland gaat.
Van Belzen denk ik volgend seizoen al eerste man trouwens, die wordt hier goed gewaardeerd.
Yup, voor interview voorbereiding.. Toen heeft ie niets gezegd over Kozakken Boys bijvoorbeeld...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Dan zou ik alleen die rond KB serieus nemen hoor. Maar je had hem toch al gebeld?
Nee inderdaad, maar het is voor mij ook puur speculeren. Er komt versterking in de aanval, maar er is nog grote onduidelijkheid over wie of waar vandaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Wat is er zoal gezegd Sandman?
En dan zal Human niet naar Excelsior gaan, vermoed ik Mindlight.
Overigens zijn de gesprekken met Jack van den Berg over volgend seizoen al gestart.
Laten we hopen van niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Misschien Biseswar van Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |