Jij moet even in het fotoboek van Twist kijkenquote:
Neuhquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
ThanxJe date was niks meer geworden las ik?
En waarom moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij moet even in het fotoboek van Twist kijken
Ik heb nog tegen je gezegd dat je je bed moest inkruipen, maar nee hoor. Ze moest en zou naar d'r werk gaan en moest en zou weer hier gaan posten. Vind je het gek dat ze ziek blijft ??quote:
You're fokking mean!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb nog tegen je gezegd dat je je bed moest inkruipen, maar nee hoor. Ze moest en zou naar d'r werk gaan en moest en zou weer hier gaan posten. Vind je het gek dat ze ziek blijft ??
Negeren maar, dan gaat ze vanzelf wel d'r bed in kruipen . . .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:52 schreef Phydomir het volgende:
Jay![]()
Koffer is ingepakt. Ben er nu helemaal klaar voor.
Pfft.. Je moet juist blij voor mij zijnquote:
Dat doe ik normaal op woensdag, mijn wekelijkse checkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je je hetemeel al gechecked?![]()
ik zal twist dinsdag ofzow wel ff vragen om een foto te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef melismay het volgende:
Hey Ynske, foto van je nieuwe jas/omslagdoek?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:58 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk een certificaat
ik merk hetquote:
Tof! Dinsdag ben ik er niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal twist dinsdag ofzow wel ff vragen om een foto te maken![]()
donderdag danquote:
wat heb je gedaan met je ava???quote:
Then you're mine, mine, mine!!!quote:
Well duh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die's anders, dat zie je toch.![]()
Hij was weer leukquote:
ja joh.. Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:43 schreef thaleia het volgende:
Dan heb je dus een Gezonde Periode he, en dus meen je gezond te moeten eten met couscous en veel groente enzo
....en dus heb je om half tien alweer honger. Het zal wel niet echt in een Gezonde Periode passen dat ik nu een tosti ga bakken, maar anders valt het bier straks wel heel zwaar
Nee. Zit BSG, SG1 & SGA te kijken . . .quote:
Oud wijfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee. Zit BSG, SG1 & SGA te kijken . . .
MM, je wordt weer bedankt. Je hebt me aangestoken !! Jij stom wijf . . .![]()
![]()
![]()
Ik kan pas om 22:35 de deur uit, want ik heb vanmiddag met de herhaling van Zomergasten ontdekt dat ik nog steeds de programmeerfunctie van mijn video niet door heb dus moet Donnie Darko handmatig aanzetten. Nou zal ik sowieso mijn tijd tot 22:35 nog wel nodig hebben, want het vinden van een panty zonder ladders valt in mijn woning bepaald niet mee.quote:
Hehe. Dat zal wel gaan lukkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef thaleia het volgende:
Veel plezier in de culturele hoofdstad van Turkije
Je kunt ook overal een excuus voor gaan zoeken natuurlijk, en btw trek een sprijkerbroek aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik kan pas om 22:35 de deur uit, want ik heb vanmiddag met de herhaling van Zomergasten ontdekt dat ik nog steeds de programmeerfunctie van mijn video niet door heb dus moet Donnie Darko handmatig aanzetten. Nou zal ik sowieso mijn tijd tot 22:35 nog wel nodig hebben, want het vinden van een panty zonder ladders valt in mijn woning bepaald niet mee.
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
Ben ik de enige die thuis zit vanavond?
Nu wel, ik heb net een kleine 4 uur op me bed liggen rotten. Niet handig, want nou doe ik straks geen oog dicht. Maar goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
Ik verveel me en voel me rot. Jij?
Waarom heb je op bed gelegen dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu wel, ik heb net een kleine 4 uur op me bed liggen rotten. Niet handig, want nou doe ik straks geen oog dicht. Maar goed.
Een van mijn talenten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:16 schreef Wojworshebn het volgende:
Je kunt ook overal een excuus voor gaan zoeken natuurlijk
Dan ga ik ff op bed liggen lezen en donder ik vanzelf wel in slaap, en dan blijf ik net zo lang liggen als ik denk dat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
En dan ga je vier uur liggen slapen? Ik ga dan meestal lezen ofzo. Of chatten.
quote:
Nee, dank je. Ik heb het gevoel dat ik het er zo uit kan kotsen . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Thisbe het volgende:
Een tosti is wel een goed idee trouwens
![]()
Nee hoor... sterker nog, ik zit elke avond thuisquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
the killing moon
Nope!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
Hai meid, tosti?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Gezellig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |