Of niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:06 schreef nozem het volgende:
Heerlijk om tegen iemand aan te kruipen trouwens.
Beetje jammer alleen dat zo'n persoon momenteel ontbreekt hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:06 schreef nozem het volgende:
Goedemiddag. Ik was even in de waan dat het 3 november was. Wat een ultiem kloteweer vandaag. Heerlijk om tegen iemand aan te kruipen trouwens.
Hier ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat zo'n persoon momenteel ontbreekt hier![]()
Hier is het leuk! De ultieme dag om je stulpje eens goed te soppenquote:
Je bedoelt schoonmaken? Nee dank je, dat heb ik gisteren al genoeg gedaan. Ik kijk wel toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hier is het leuk! De ultieme dag om je stulpje eens goed te soppenDoe je mee?
![]()
Details!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat zo'n persoon momenteel ontbreekt hier![]()
Kusjes geven dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bedoelt schoonmaken? Nee dank je, dat heb ik gisteren al genoeg gedaan. Ik kijk wel toe.
Natuurlijk, lekker mokkel van me.quote:
Altijd fijn die aandachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:05 schreef cerror het volgende:
Over "JoeyT neukt kipjes met borderline."
Moet je van maken: "JoeyT neukt alles."
Dat kwam natuurlijk omdat jij er niet wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:14 schreef JoeyT het volgende:
Vind je? De laatste delen zijn mijn inziens vrij saai
Ja, dat was vast het probleem!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:21 schreef melismay het volgende:
Dat kwam natuurlijk omdat jij er niet was
Zie! Probleem opgelost, want nu ben je er toch JoeyT?quote:
tis nu 35+ graden met volop zon in Turkijequote:
Jep. Naar DE culturele hoofdstad van Turkije: Alanyaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:52 schreef thaleia het volgende:
Oh, Turkije
Ik heb gewoon geknipt en geplakt....quote:
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Hey![]()
Gisteravond ging ik uit.
Van half 12 tot half 1 zaten mn vriend en ik als enige in de disco!
![]()
En toen we rond kwart over twee naar huis gingen waren er totaal 2 meisjes bij gekomen![]()
![]()
Het was dus duidelijk een topavond met 3x zoveel personeel dan klanten![]()
En gratis drank??quote:
En wel de hele avond gebleven.quote:
maar we hoopten dat er nog mensen kwamenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:28 schreef dawg het volgende:
Wat suf. Dan was ik na een half uur al ergens anders heen gegaan.
Maar uiteindelijk wel die twee chica's gescoord?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
maar we hoopten dat er nog mensen kwamen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:36 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel die twee chica's gescoord?
Dan kunnen die tenminste in het versierblunder topic postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
met het voltallige personeel die op je let zeker
Mwah dat zal wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:46 schreef Beach het volgende:
Hey Mukie![]()
Volgens mij moet ik weer mn oude sig enzo nemen, nu word ik minder serieus genomen heb ik het gevoel![]()
Tuurlijkquote:
quote:
Met wie en waar?quote:
Met de meiden gewoon in de stad ws.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:02 schreef 907 het volgende:
[..]
[..]
Met wie en waar?![]()
Zal voor mij vanavond wel rotterdam worden, alleen even kijken waar...
Eerst even de vakantiefotos bekijken, ben benieuwd![]()
![]()
offtopic: ik dacht dat jij je fotoboek had dicht gegooid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Met de meiden gewoon in de stad ws.
De rest wilde niet mee naar Belgie
Matig. Griepje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Ik ga niet stappen, want ik ben ziek
Je icoon? Wat doe je?!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, gezelligheid. Oh nee toch niet.
Yup, mijn lichaam zegt van welquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, gezelligheid. Oh nee toch niet.
Thanxquote:
Ah das lief!quote:
Ik niet. Hoiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:34 schreef fembol het volgende:
wie trekt het topic uit het slop?
Het is zeker rustig hier, helemaal niet leuk, verveel me kapot nu ik amper iets kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen
Tis rustig hier, maar één topicje maar . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |