Of niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:06 schreef nozem het volgende:
Heerlijk om tegen iemand aan te kruipen trouwens.
Beetje jammer alleen dat zo'n persoon momenteel ontbreekt hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:06 schreef nozem het volgende:
Goedemiddag. Ik was even in de waan dat het 3 november was. Wat een ultiem kloteweer vandaag. Heerlijk om tegen iemand aan te kruipen trouwens.
Hier ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat zo'n persoon momenteel ontbreekt hier![]()
Hier is het leuk! De ultieme dag om je stulpje eens goed te soppenquote:
Je bedoelt schoonmaken? Nee dank je, dat heb ik gisteren al genoeg gedaan. Ik kijk wel toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hier is het leuk! De ultieme dag om je stulpje eens goed te soppenDoe je mee?
![]()
Details!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat zo'n persoon momenteel ontbreekt hier![]()
Kusjes geven dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bedoelt schoonmaken? Nee dank je, dat heb ik gisteren al genoeg gedaan. Ik kijk wel toe.
Natuurlijk, lekker mokkel van me.quote:
Altijd fijn die aandachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:05 schreef cerror het volgende:
Over "JoeyT neukt kipjes met borderline."
Moet je van maken: "JoeyT neukt alles."
Dat kwam natuurlijk omdat jij er niet wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:14 schreef JoeyT het volgende:
Vind je? De laatste delen zijn mijn inziens vrij saai
Ja, dat was vast het probleem!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:21 schreef melismay het volgende:
Dat kwam natuurlijk omdat jij er niet was
Zie! Probleem opgelost, want nu ben je er toch JoeyT?quote:
tis nu 35+ graden met volop zon in Turkijequote:
Jep. Naar DE culturele hoofdstad van Turkije: Alanyaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:52 schreef thaleia het volgende:
Oh, Turkije
Ik heb gewoon geknipt en geplakt....quote:
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Hey![]()
Gisteravond ging ik uit.
Van half 12 tot half 1 zaten mn vriend en ik als enige in de disco!
![]()
En toen we rond kwart over twee naar huis gingen waren er totaal 2 meisjes bij gekomen![]()
![]()
Het was dus duidelijk een topavond met 3x zoveel personeel dan klanten![]()
En gratis drank??quote:
En wel de hele avond gebleven.quote:
maar we hoopten dat er nog mensen kwamenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:28 schreef dawg het volgende:
Wat suf. Dan was ik na een half uur al ergens anders heen gegaan.
Maar uiteindelijk wel die twee chica's gescoord?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
maar we hoopten dat er nog mensen kwamen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:36 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel die twee chica's gescoord?
Dan kunnen die tenminste in het versierblunder topic postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
met het voltallige personeel die op je let zeker
Mwah dat zal wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:46 schreef Beach het volgende:
Hey Mukie![]()
Volgens mij moet ik weer mn oude sig enzo nemen, nu word ik minder serieus genomen heb ik het gevoel![]()
Tuurlijkquote:
quote:
Met wie en waar?quote:
Met de meiden gewoon in de stad ws.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:02 schreef 907 het volgende:
[..]
[..]
Met wie en waar?![]()
Zal voor mij vanavond wel rotterdam worden, alleen even kijken waar...
Eerst even de vakantiefotos bekijken, ben benieuwd![]()
![]()
offtopic: ik dacht dat jij je fotoboek had dicht gegooid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Met de meiden gewoon in de stad ws.
De rest wilde niet mee naar Belgie
Matig. Griepje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Ik ga niet stappen, want ik ben ziek
Je icoon? Wat doe je?!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, gezelligheid. Oh nee toch niet.
Yup, mijn lichaam zegt van welquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, gezelligheid. Oh nee toch niet.
Thanxquote:
Ah das lief!quote:
Ik niet. Hoiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:34 schreef fembol het volgende:
wie trekt het topic uit het slop?
Het is zeker rustig hier, helemaal niet leuk, verveel me kapot nu ik amper iets kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen
Tis rustig hier, maar één topicje maar . . .
Jij moet even in het fotoboek van Twist kijkenquote:
Neuhquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
ThanxJe date was niks meer geworden las ik?
En waarom moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij moet even in het fotoboek van Twist kijken
Ik heb nog tegen je gezegd dat je je bed moest inkruipen, maar nee hoor. Ze moest en zou naar d'r werk gaan en moest en zou weer hier gaan posten. Vind je het gek dat ze ziek blijft ??quote:
You're fokking mean!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb nog tegen je gezegd dat je je bed moest inkruipen, maar nee hoor. Ze moest en zou naar d'r werk gaan en moest en zou weer hier gaan posten. Vind je het gek dat ze ziek blijft ??
Negeren maar, dan gaat ze vanzelf wel d'r bed in kruipen . . .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:52 schreef Phydomir het volgende:
Jay![]()
Koffer is ingepakt. Ben er nu helemaal klaar voor.
Pfft.. Je moet juist blij voor mij zijnquote:
Dat doe ik normaal op woensdag, mijn wekelijkse checkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je je hetemeel al gechecked?![]()
ik zal twist dinsdag ofzow wel ff vragen om een foto te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef melismay het volgende:
Hey Ynske, foto van je nieuwe jas/omslagdoek?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:58 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk een certificaat
ik merk hetquote:
Tof! Dinsdag ben ik er niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal twist dinsdag ofzow wel ff vragen om een foto te maken![]()
donderdag danquote:
wat heb je gedaan met je ava???quote:
Then you're mine, mine, mine!!!quote:
Well duh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die's anders, dat zie je toch.![]()
Hij was weer leukquote:
ja joh.. Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:43 schreef thaleia het volgende:
Dan heb je dus een Gezonde Periode he, en dus meen je gezond te moeten eten met couscous en veel groente enzo
....en dus heb je om half tien alweer honger. Het zal wel niet echt in een Gezonde Periode passen dat ik nu een tosti ga bakken, maar anders valt het bier straks wel heel zwaar
Nee. Zit BSG, SG1 & SGA te kijken . . .quote:
Oud wijfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee. Zit BSG, SG1 & SGA te kijken . . .
MM, je wordt weer bedankt. Je hebt me aangestoken !! Jij stom wijf . . .![]()
![]()
![]()
Ik kan pas om 22:35 de deur uit, want ik heb vanmiddag met de herhaling van Zomergasten ontdekt dat ik nog steeds de programmeerfunctie van mijn video niet door heb dus moet Donnie Darko handmatig aanzetten. Nou zal ik sowieso mijn tijd tot 22:35 nog wel nodig hebben, want het vinden van een panty zonder ladders valt in mijn woning bepaald niet mee.quote:
Hehe. Dat zal wel gaan lukkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef thaleia het volgende:
Veel plezier in de culturele hoofdstad van Turkije
Je kunt ook overal een excuus voor gaan zoeken natuurlijk, en btw trek een sprijkerbroek aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik kan pas om 22:35 de deur uit, want ik heb vanmiddag met de herhaling van Zomergasten ontdekt dat ik nog steeds de programmeerfunctie van mijn video niet door heb dus moet Donnie Darko handmatig aanzetten. Nou zal ik sowieso mijn tijd tot 22:35 nog wel nodig hebben, want het vinden van een panty zonder ladders valt in mijn woning bepaald niet mee.
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
Ben ik de enige die thuis zit vanavond?
Nu wel, ik heb net een kleine 4 uur op me bed liggen rotten. Niet handig, want nou doe ik straks geen oog dicht. Maar goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
Ik verveel me en voel me rot. Jij?
Waarom heb je op bed gelegen dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu wel, ik heb net een kleine 4 uur op me bed liggen rotten. Niet handig, want nou doe ik straks geen oog dicht. Maar goed.
Een van mijn talenten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:16 schreef Wojworshebn het volgende:
Je kunt ook overal een excuus voor gaan zoeken natuurlijk
Dan ga ik ff op bed liggen lezen en donder ik vanzelf wel in slaap, en dan blijf ik net zo lang liggen als ik denk dat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
En dan ga je vier uur liggen slapen? Ik ga dan meestal lezen ofzo. Of chatten.
quote:
Nee, dank je. Ik heb het gevoel dat ik het er zo uit kan kotsen . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Thisbe het volgende:
Een tosti is wel een goed idee trouwens
![]()
Nee hoor... sterker nog, ik zit elke avond thuisquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
the killing moon
Nope!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
Hai meid, tosti?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Gezellig hier.
Neuh ga zo verder Rosemary's baby kijken van 1968quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:36 schreef Litpho het volgende:
Hey Mukie. Ga je drie uur weer halen vannacht?.
echt welquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:43 schreef Godlike02 het volgende:
Goed topic
zelfde hierquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef PhaE het volgende:
voel me klote
Zaterdagavond, en dan zit je op fok!
Youp grappenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef PhaE het volgende:
voel me klote
handen uit mijn broek halen ja, ha-ha-ha
Zaterdagavond, en dan zit je op fok!
Ben ook net thuisquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Youp grappen![]()
En oip zaterdagavond thuis zitten doe je zelf
Ik kom pas net thuis![]()
Want?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:52 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zaterdagavond, 1 uur.. dat noem ik thuis zitten hoor.
Van wie dat dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb net in een fotoboek gekeken
Dat had ik beter niet kunnen doen![]()
Dat is idd een optie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:56 schreef Godlike02 het volgende:
Dooie zooi hier
kan nog beter gaan rukken
Je mag me best rukken ook al ben je geen ventquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is idd een optie.
Als je een vent ben
geen Geld is voor homo's met een te krappe anusquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:01 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter zit ook thuis , geen geld![]()
Oh , hebben we toch iets gemeenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
geen Geld is voor homo's met een te krappe anus![]()
ieuw indeedquote:
Moet je niet meer werken dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mag me best rukken ook al ben je geen vent![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
geen Geld is voor homo's met een te krappe anus![]()
Sterktequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:04 schreef PhaE het volgende:
'geen geld' is relatief
Krediet op je betaalrekeningen maken een hoop goed als je gewoon lekker wilt feesten
Ik ga de bank knuffelen, m'n rug is weer eens naar de klote.
Ik ook, heb net de hele tijd wodka voorgeschoteld gekregenquote:
Ik wijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ook, heb net de hele tijd wodka voorgeschoteld gekregen
Welke?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |