Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:19 schreef Tomasso het volgende:
Dat mensen niet op Link stemmen![]()
Het is triest gesteld
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:04 schreef Tomasso het volgende:
Duidelijk Link
En ehm... Pikachu dan maar, omdat streepje al helemaal achterlijk is...
Sonic is een heel erg coole character (nee, niet de sonic die we nu kennen maar de oude) maar toch is hij net niet goed genoeg om beter te zijn dan Linkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:19 schreef Tomasso het volgende:
Dat mensen niet op Link stemmen![]()
Het is triest gesteld
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Burbo het volgende:
Sonic en Streepje. Duh.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je kan het ook niet hebben dat iemand niet alles wat Nintendo doet aanbidt he?
tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef Ericjuh het volgende:
picadinges vind ik een uitgemolken gamefiguur.. en officeel is het nog een tekenfilmfiguur..
Not true, Pikachu is een gamecharacter, Pokémon was er eerder op de GB dan op TV en dat vergeten de mensen nog wel 'ns...quote:picadinges vind ik een uitgemolken gamefiguur.. en officeel is het nog een tekenfilmfiguur
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:04 schreef Tomasso het volgende:
Duidelijk Link
En ehm... Pikachu dan maar, omdat streepje al helemaal achterlijk is...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:07 schreef Xrenity het volgende:Link
[afbeelding]
enPikaaaachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Link en Pikachu. Duh.
Wij zullen nooit vrienden wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef davidov het volgende:
sonic en streepje...
Link is gewoon een vervelende dwerg waar ik 2 jaar over heb gedaan om er achter te komen dat het een jongetje is, zo verwijfd is dat kreng... En ik heb zoiezo een hekel aan spellen met "potions en toverspreuken" come on... doe dan maar sonic, het coolste personage uit het gouden tijdperk.
Pikachu? even 1 van de grootste ziektes op game gebied aanbidden? dacht het nietGo streepje!
Een dwerg? Link is meer een elf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef davidov het volgende:
sonic en streepje...
Link is gewoon een vervelende dwerg waar ik 2 jaar over heb gedaan om er achter te komen dat het een jongetje is, zo verwijfd is dat kreng... En ik heb zoiezo een hekel aan spellen met "potions en toverspreuken" come on... doe dan maar sonic, het coolste personage uit het gouden tijdperk.
Pikachu? even 1 van de grootste ziektes op game gebied aanbidden? dacht het nietGo streepje!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef CittaR het volgende:
door pikachu is die kut master chief eruit..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
link en pikachu
Een elf...ow dat veeeeel beterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een dwerg? Link is meer een elf.
En hij is een kind, most of the time.
En je hebt een bril nodig.
hoezo tuurlijk niet.. tegenwoordig kun je geen nintendo dingen meer kopen zonder van die pokemon shit.. controlers, tig spellen, verschillende casemods enz.. gewoon dikke uitmelkerij!!quote:
Ik heb een cube met games. En het enige spel met pokemon is Super Smash bros.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hoezo tuurlijk niet.. tegenwoordig kun je geen nintendo dingen meer kopen zonder van die pokemon shit.. controlers, tig spellen, verschillende casemods enz.. gewoon dikke uitmelkerij!!
maar goed.. dat is mijn mening!
pikachu toont wel meer character dan een streepje pixels, die grap is niet meer leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef davidov het volgende:
sonic en streepje...
Misschien komt dat doordat de mensen die reageren geen mooie afspiegeling zijn van alle mensen die stemmen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
ik snap niet dat streepje nu voor staat, aangezien de meerderheid hier voor pikachu kiest......
De hele post komt kijk-mij-eens-11-en-stoer-zijn overquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
pikachu toont wel meer character dan een streepje pixels, die grap is niet meer leuk
overigens snap ik niet dat streepje nu voor staat, aangezien de meerderheid hier voor pikachu kiest......
Duh, waarom staan ze allebei dan achter ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Burbo het volgende:
Sonic en Streepje. Duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |