Daar ga ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:52 schreef aidyl het volgende:
Ik heb nog nooit iets op van Subway, ik kende het ook helemaal niet![]()
Toevallig dat ik er eergisteren eentje zag zitten in TilburgNou nog een keer binnenstappen
Wat zit ie dan in Tilburg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:52 schreef aidyl het volgende:
Ik heb nog nooit iets op van Subway, ik kende het ook helemaal niet![]()
Toevallig dat ik er eergisteren eentje zag zitten in TilburgNou nog een keer binnenstappen
Vreemde plek trouwens, tegenover een andere broodjeszaak naast de AH.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef harlingen het volgende:
Goed nieuws voor iedereen uit Leeuwarden
Er komt een Subway 2 minuten lopen van mijn werk af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de straat van het station naar het Zaailand
Ze zoeken trouwens medewerkers, dus als een Fokker zo verslaafd is aan de broodjes, dan kan hij nu van die verslaving zijn werk maken![]()
En nu maar hopen dat ze niet naar big mac's smaken zoals in sneek
1 van de 2 zal het niet overleven... ik ben bang dat dat broodjeszaakje weg is straks. Subway is way to big om weg te concurreren. Prijstechnisch zjin ze allebei duur. Bij die supermarkt komen voornamelijk studenten (zal ook wel de doelgroep van subway zijn).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Mereltje het volgende:
Vreemde plek trouwens, tegenover een andere broodjeszaak naast de AH.
Het was nog 1 grote bende in het pand dus het zal nog wel even duren voordat tie klaar is..
normale subway prijs toch?quote:Op maandag 12 september 2005 16:45 schreef Public_NME het volgende:
Hier was ik laatst 6.40e voor een Veggie custom made foot long broodje kwijt! Echt asociaal duur pfff!
Is dat zo? Ik ben nl. nog nooit in NL naar de subway geweest, en vond dit redelijk aan de hoge kant! Zeker in vergelijking met de UK!quote:
15 cm veggie delight is 2.50 dacht ik... ik weet niet wat jij er verder allemaal opgestouwt hebt verder?quote:Op maandag 12 september 2005 19:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben nl. nog nooit in NL naar de subway geweest, en vond dit redelijk aan de hoge kant! Zeker in vergelijking met de UK!
Het spijt me! moest naar school en kon niet eerder achter een pc kruipenquote:
Okquote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het spijt me! moest naar school en kon niet eerder achter een pc kruipen![]()
aan de advertentie te zien komt ie er volgende week woensdag weer in te staan! opletten dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |