abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:44:57 #1
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29453293

En weer verder .
2000 light years from home
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:00:08 #2
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29453722
Gaan er morgen nog mensen naar Schijndel?

tvp
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29454070
Nu ik PSV heb zien spelen, snap ik ook waarom ze Kalou willen. Gelukkig blijft ie

Laat het seizoen maar beginnen.
pi_29454142
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef snabbi het volgende:
Gelukkig blijft ie
.
Beloofd?
pi_29454258
Eind vorige topic hadden we al gezegd dat ome guus zei "geen officiele besprekingen meer met Feyenoord te hebben over deze kwestie" "een verhoogd bod leek niet aannemelijk" en "juridisch zullen ze kalou niet ondersteunen". Soap is over als je het mij vraagt.
pi_29455999
Wat is dat verhaal dat Kalou is verkocht aan een investeringsmaatschappij, buiten zijn rug om?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:34:55 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29456039
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:33 schreef Suijk het volgende:
Wat is dat verhaal dat Kalou is verkocht aan een investeringsmaatschappij, buiten zijn rug om?
Ik las het ook net ja , beetje vaag bericht
Ik ben inmiddels overleden
pi_29456234
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:22 schreef snabbi het volgende:
Eind vorige topic hadden we al gezegd dat ome guus zei "geen officiele besprekingen meer met Feyenoord te hebben over deze kwestie" "een verhoogd bod leek niet aannemelijk" en "juridisch zullen ze kalou niet ondersteunen". Soap is over als je het mij vraagt.
Totdat je het AD leest...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29456613
Ik geloof er niks van eigenlijk.
pi_29456675
Vind het een beetje een raar verhaal.. Kalou wil toch t Neerlands paspoort?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29456695
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Jajong het volgende:
Vind het een beetje een raar verhaal.. Kalou wil toch t Neerlands paspoort?
En wat heeft Feyenoord er nog mee te maken, nu Kalou zich zo schofterig gedraagt?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29456725
Eerst kwam het AD nog met die megadeal met NAC rond Mendes da Silva, daar klopte ook geen reet van.
pi_29456735
Feyenoord is zijn werkgever. Als ik Kalou was, zou ik gewoon weigeren.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29456761
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord is zijn werkgever. Als ik Kalou was, zou ik gewoon weigeren.
Nou, dan blijft hij fijn bij Feyenoord voetballen totdat PSV 18 miljoen biedt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29456762
Maar als het waar is, is Wotte dus echt 'ontmaskerd' als notoire leugenaar...
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:09:42 #16
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29456856
Hier gaat het dus om
quote:
06-08-2005: AD: KALOU VERKOCHT AAN INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ
[Bron: FR-Fans.nl]

Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations. Dit zeer opvallende nieuws meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Het bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.

Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.

De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was
ik snap het niet echt Is het nou zo dat Feijenoord verder niks meer te vertellen heeft over Kalou en dat ze nu niks meer voor hem kunnen vangen aangezien ze al 9 miljoen hebben ontvangen? Ik bedoel, hoezo zou Feyenoord voor een 'magere' 9 miljoen Kalou van de hand doen als ze eerst robbenachtige bedragen wilden?

En stel dat alle rechten nu bij dat investeringsmaatschappij ligt, dan kunnen zij Kalou voor een hogere bedrag verkopen waarbij Feijenoord dus geld mist loopt. Misschien verkopen ze hem wel aan Kalou Ik vind het maar vaag, maja het is al laat heh
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29457019
Ach joh, morgen berichtje op feyenoord.nl dat ze dat helemaal niet hebben gedaan en het loopt met een sisser af.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:32:55 #18
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29457447
Vaag inderdaad. Wanneer zou Kalou verkocht zijn dan? Als het waar is heeft Feyenoord in elk geval negen miljoen te besteden...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29458044
Geloof er geen reet van om eerlijk te zijn.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:17:04 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29458409
Erg raar bericht idd.
2000 light years from home
pi_29459983
Ik hoop dat het niet waar is.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 09:14:29 #22
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29460710
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef Kaap het volgende:
Geloof er geen reet van om eerlijk te zijn.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 09:33:04 #23
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29460867
Geloof er ook geen flikker van, anders had Feyenoord echt wel zich wat meer geroerd op de transfermarkt.
The Most Incredible, Baby
pi_29461581
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef rotskibo het volgende:
Ach joh, morgen berichtje op feyenoord.nl dat ze dat helemaal niet hebben gedaan en het loopt met een sisser af.
quote:
'WE HOUDEN KALOU AAN ZIJN CONTRACT, PUNT UIT'
Salomon Kalou wordt door Feyenoord aan zijn contract gehouden. Er is géén sprake van een verkoop aan een investeringsmaatschappij, zoals het Algemeen Dagblad vanmorgen meldt. 'Het lijkt wel of de halve wereld met Kalou bezig is. Maar we hebben maar één duidelijk en helder standpunt en dat is dat we Salomon Kalou aan zijn contract houden, punt uit’, aldus Jorien van den Herik vanmorgen.

Feyenoord betreurt de stemmingmakerij rond zijn aanvaller. Van den Herik: 'Wij willen rust. Dat weten de zaakwaarnemers van Kalou. Dat weet PSV. Dat weten ook andere gegadigden en die investeringsmaatschappij - waar nu weer over gesproken wordt - ken ik niet eens. Er zijn er zoveel die zich ongevraagd bij de directie melden. Het enige wat juist is, is dat we al heel lang bezig zijn met de oprichting van een spelersfonds met professionele partijen. Maar daar staat de zaak van Kalou volledig buiten.'
pi_29462290
Pff, begin er nu toch zo langzamerhand wel een beetje moe van te worden...

tvp
Even geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')