bij mij ziet het er zo uitquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met mijn avater ?![]()
Kom nou zeg, het gaat niet alleen om jezelf hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef Tobbes het volgende:
Waarom is het zo erg? De kans dat je getroffen wordt is uiterst klein, en als je dood ben merk je er niks meer van.
OMGquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bij mij ziet het er zo uitben ik dan de enige?
plaatje
Er is helemaal niks mis met jouw avatar hoor, maar met de browser instellingen van loggedlnquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
OMG![]()
Daar moet ik ff wat aan veranderen![]()
Fijn dat je dat ff zei LoggedIn![]()
Brunette raakt helemaal van d'r stuk als ik getroffen wordt. toch?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:36 schreef Brunette het volgende:
[..]
Kom nou zeg, het gaat niet alleen om jezelf hoor![]()
Ik bedoel, ik maak me ook zorgen over mensen die mij dierbaar zijn![]()
Ja want dan heeft fok ook geen zin meerquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:44 schreef danni het volgende:
[..]
Brunette raakt helemaal van d'r stuk als ik getroffen wordt. toch?
(en ze mijn restelijk overschot van de muren moeten schrapen.)
fijn zoquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met jouw avatar hoor, maar met de browser instellingen van loggedln
nu is het wel goedquote:
Ik was ze alleen een beetje voor...quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef EKS1707 het volgende:
Een vriend van me kreeg een mailtje binnen met een of ander raar verhaal over een ex gedetineerde die in de bak had opgevangen dat er aanslagen zouden worden gepleegd in Adam tussen 13 en 23 augustus op metro's en stations.
Normaal gesproken vind ik die kettingbrief e-mails utteloze crap, maar hier had je niet die bullshit van als je dit aan 10 personen doorspeelt wordt je gelukkig enzo.
Er stond in dat je mensen moest waarschuwen dus het kan ook lekker paniek zaaien zijn.
Iemand deze binnen gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |