nicequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef ElmarO het volgende:
Vierzon
42.000 inwoners
En ik heb er geen één historisch verklaard
[[url=http://img177.imageshack.us/img177/5803/sc228vierzon7zo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img177.imageshack.us/img177/8333/sc229vierzon2th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bovenin zie een uitkijkpunt over de stad.
[[url=http://img177.imageshack.us/img177/6117/sc230vierzon8wu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb Sim City Deluxe gisteren besteld bij Bart Smit voor 15 euro:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:23 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
gewone simcity 4 ¤ 14,99 + rushhour ¤ 29,99 = ¤44.98 bij bol.nl
simcity deluxe versie (simcity4 incl rushhour) ¤ 59,99, ook bij Bol.nl
Zou Simcity Deluxe gewoon bij www.play.com bestellen, kost het ¤27,42 en ze vragen geen verzends kosten
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PC&title=166435
Bestel regelmatig wat bij ze en heb goeie ervaringen.
Het is beter voordat je de stad aanmaakt in het landschap al te bepalen waar je tunnels wilt maken en dan alvast een strook grond daar neer te leggen. Dan in de stad zelf over dat gebied de ground lifter en aan beide kanten een hole digger. Dan kan je de grond weer verlagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moest je dacht eerst een gedeelte water droog leggen op de plek waar je de tunnel wilt aanleggen. En als je de tunnel hebt aangelegd kan je dat stuk land weer weghalen. Heb het zelf alleen nog nooit geprobeerd.
Ja, bij SimCity 3000 ging het precies op het zelfde manier, dus ik had al het vermoeden dat het ook bij Simcity 4 kon...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moest je dacht eerst een gedeelte water droog leggen op de plek waar je de tunnel wilt aanleggen. En als je de tunnel hebt aangelegd kan je dat stuk land weer weghalen. Heb het zelf alleen nog nooit geprobeerd.
Die laatste vereist veel creativiteitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef ElmarO het volgende:
Vierzon
42.000 inwoners
En ik heb er geen één historisch verklaard
[[url=http://img177.imageshack.us/img177/5803/sc228vierzon7zo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img177.imageshack.us/img177/8333/sc229vierzon2th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bovenin zie een uitkijkpunt over de stad.
[[url=http://img177.imageshack.us/img177/6117/sc230vierzon8wu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik werkte in het begin nog met het gridpatroon. De steden die nog via die werkwijze zijn gebouwd zitten ook op z'n minst rond de 100.000 inwoners.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
He ElmarO, ik ben wel heel benieuwd hoe jou gehele regio eruit ziet, kun je daar ook een plaatje van posten... Of ben je vooral met één stad bezig?
Of je kijkt in het [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:17 schreef SpeedyRich het volgende:
kan iemand mij de link naar de bank geven
Volgens mij niet... Hebben de save-steden dan hetzelfde extensie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het eignelijk ook mogelijk om oude steden uit SC3000 in te laden?
Nee, maar bij SC2000 kon je na renamen ook Simciy steden in laden en bij SC3000 kon je na renamen ook SC2000 steden inladen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Hebben de save-steden dan hetzelfde extensie?
Maarja. SC2000 en SC3000 kenden toen nog geen regio's. Sim City 4 heeft regio's met daarin je steden. Ik weet niet of dat iets kan uitmaken...?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar bij SC2000 kon je na renamen ook Simciy steden in laden en bij SC3000 kon je na renamen ook SC2000 steden inladen.
Vandaar heb zo enkele van mijn steden iedere keer mee genomen
zolang sc4 de steden van 2000 en 3000 kan omvormen is er helemaal niks aan de hand...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja. SC2000 en SC3000 kenden toen nog geen regio's. Sim City 4 heeft regio's met daarin je steden. Ik weet niet of dat iets kan uitmaken...?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang sc4 de steden van 2000 en 3000 kan omvormen is er helemaal niks aan de hand...
een regio bestaat namelijk uit meerderen steden...
(kijk maar eens in mijn documenten\simcity 4\regions) en kik een regio aan en zie alle steden
Controleer of de bodem van de rivier egaal is, in sommige gevallen wil dat in de weg zitten...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:58 schreef sterredag het volgende:
Okey HELP... en vraagje dus....
Ik ben pas begonnen met simcity4... en kom nu het probleem tegen dat het me niet lukt een brug te bouwen.
Ik heb een stukje land... maak daar recht een weg op (want schuin gaat niet)... trek deze door tot over het water naar het andere stukje land en dan zegt hij:
Om een brug te bouwen moet je een recht stuk weg naar de overkant van het water slepen om dat aan te sluiten op de over. Bruggen moeten in een rechte lijn worden gebouwd, niet diagonaal.
........... nou dat doe ik dus en toch lukt het niet??? zijn er andere hints, tips of truuks om die brug voro elkaar te krijgen?????????????????????????????
Daar hebben we dan ook de moneyplants voorquote:Op zondag 4 september 2005 00:21 schreef sterredag het volgende:
Nou bij mij lukt het voor geen meter... ik blijf schuld draaien....
Of de Bankquote:Op zondag 4 september 2005 01:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook de moneyplants voor![]()
In het begin zal je altijd schuld draaien. Maar je moet rustig beginnen en daarna je stadje uitbreiden. In het begin heb je nog geen politiebureau nodig. Daar beginnen ze meestal pas om te zeuren rond de 10.000 inwoners.quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef kultivate het volgende:
Ik heb het ook net binnen. Vandaag ff gespeeld maar is wel lastig zeg. Wat zijn goede tips om niet gelijk schuld te draaien?? Rustig met een kleine stad beginnen??
Inderdaad. Gewoon pas dingen bouwen wanneer je ze nodig hebtquote:Op zondag 4 september 2005 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In het begin zal je altijd schuld draaien. Maar je moet rustig beginnen en daarna je stadje uitbreiden. In het begin heb je nog geen politiebureau nodig. Daar beginnen ze meestal pas om te zeuren rond de 10.000 inwoners.
damn, erg cool gedaan! Welke plugin gebruik je voor die roads, die kleinere?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:52 schreef ElmarO het volgende:
Ben ondertussen al weer wat verder met mijn stad Port-au-Prince.
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/288/sc232portauprince7pj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img174.imageshack.us/img174/3849/sc233portauprince7zo.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img174.imageshack.us/img174/9783/sc234portauprince2ob.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/8964/sc235portauprince2pg.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img174.imageshack.us/img174/5653/sc236portauprince9zp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Trail Parks Tarmac versionquote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
damn, erg cool gedaan! Welke plugin gebruik je voor die roads, die kleinere?
das idd een extreem grote stapquote:Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef kultivate het volgende:
Het is echt een super spel alleen komt er wel wat meer bij kijken dan bij de eerste sim city. Ik heb de grote stap van sim city 1 naar sim city 4 gemaakt misschien niet de handigste maar ben nu druk bezig om alles onder de knie te krijgen
ik zet gewoon in iedergeval een bank neer zodat ik me geld problemen links kan latren liggen...quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef kultivate het volgende:
Ja altijd met codes spelen en dan een zo groot mogelijke stad bouwen totdat je alles vol hebt maar ja nu gaat het er wat serieuzer aan toe.
ik heb er gezocht, maar zie hem nergens staan?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef Dezz het volgende:
Als ik de plaatjes hier zo zie, dan heb ik nog een grote en goed tip. Download de Slopemod van Simtropolis, dan zien je (spoor)wegen etc er veel beter en natuurlijker uit
Klikkerdeklikquote:Op woensdag 7 september 2005 10:20 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
ik heb er gezocht, maar zie hem nergens staan?
Kick hoe maak je dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
En ik ben weer bezig geweest met mijn stad.
[[url=http://img202.imageshack.us/img202/47/sc215roquefort8id.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img137.imageshack.us/img137/9676/sc216roquefort6pi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier heb je de paden. Het zijn plugins voor je spel. Ze zitten dus niet origineel bij Rush Hour inbegrepen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kick hoe maak je dat?
Waar kan je die kleine paden vinden? Heb de uitbreiding.
1 | C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\Mijn documenten\SimCity 4\Plugins |
Links naar de paden.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kick hoe maak je dat?
Waar kan je die kleine paden vinden? Heb de uitbreiding.
Kade:quote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Trail Parks Tarmac version
Trail Parks White version
En deze kan je gebruiken om die parkjes + hekken aan te leggen.
Diagonal Park Fences V1
Tip:quote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
damn, erg cool gedaan! Welke plugin gebruik je voor die roads, die kleinere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |